ارزانترین قیمت بالشت | عرضه بالشت های پر و الیافی

همیشه برای خواب اولین چیزی که به ذهن ما می رسد بالشت است. این وسیله، مهم ترین بخش خواب به شمار می رود و در هر اتاق خواب و تختی همواره چشم ما به دنبال آن می گردد. امروزه انواع مختلفی از بالشت های پر و الیافی توسط تولید کنندگان آن ها، تولید و به مراکز عرضه این لوازم وارد می شود. برای تهیه و خرید این محصولات و اطلاع از مراکز پخش ارزانترین قیمت بالشت بهتر است به جستجو کردن در وب سایت های اینترنتی بپردازید.

ارزانترین قیمت بالشت | عرضه بالشت های پر و الیافی

تولید عمده انواع بالشت پر و الیافی

تولید عمده انواع بالشت پر و الیافیدر گذشته، هر خانواده برای ساخت بالشت و رختخواب مورد نیاز خود، یا باید شخصا دست به کار می شد و یا شخصی را برای این کار استخدام کرده و به خانه می آورد. پروسه دوخت این وسایل هم خیلی طولانی، وقت گیر و زمان بر بود و جای زیادی را هم اشغال می کرد.

اما امروزه انواع مختلفی از این لوازم از جمله بالشت ها، با پر، پشم، پنبه و یا الیافی، توسط مراکز و کارگاه های مخصوص این کار تولید و به بازار های خرید و فروش سرتاسر کشور عرضه می شود و به صورت عمده و یا جزئی به مشتریان ارائه می گردد.

به این ترتیب زحمت تهیه این کالا بسیار کم شده است و دیگر به جا و فضای زیادی هم نیاز نیست. در کمترین زمان ممکن می توان با مراجعه به یکی از فروشگاه های مخصوص این لوازم، هر چه را که نیاز است  را تهیه کرد.

اگر می خواهید از جدید ترین قیمت بالش پر  در بازار و یا بهترین الیاف بالش با خبر شوید، ما به شما جستجو کردن در سایت های آنلاین را پیشنهاد می کنیم. برای سفارش این محصولات و وسایل هم می توانید به شکل حضوری به یکی از فروشگاه های عرضه کالای خواب در سطح شهر مراجعه کنید و هم به صورت آنلاین به ثبت سفارش بپردازید. به این ترتیب دیگر زحمت رفت و آمد به مرکز خرید را هم نخواهید کشید و فروشندگان محصول را برای شما ارسال خواهند کرد.

عرضه انواع بالشت های پر مرغ

عرضه انواع بالشت های پر مرغیکی از متریال ها و موادی که برای داخل بالشت ها به کار می رود، پر پرندگان است. انواع بالشت های پر از جمله پر مرغابی، پر قو، پر مرغ، پر خروس و … توسط تولید کنندگان این وسایل ساخته و به مراکز عرضه و فروش این محصولات وارد می شود. در این مراکز می توانید مدل های گوناگون آن ها را مشاهده کرده و به صورت عمده و یا تکی با قیمت های مختلفی خریداری نمایید.

اگر بالشت ها را به شکل عمده و در تعداد بالایی سفارش دهید، فروشندگان آن ها به شما تخفیف های ویژه ای ارائه می دهند و کالا با کمترین نرخ به شما عرضه می گردد. اما در استفاده از بالشت پر باید به چند نکته دقت کنید.

  • پر ممکن است برای برخی افراد حساسیت یا آلرژی ایجاد کند
  • در طول استفاده باید هر چند وقت یکبار پرهای داخل بالشت با آب گرم شسته شود و در آفتاب به خوبی خشک شود
  • پرها ممکن است بعد از مدتی دچار آفت و بید شوند پس باید آن ها را هوا دهی کنید و در صورت مشاهده خرابی دور بریزید.

بالشت هایی که از پر قو و یا غاز دوخته می شوند، نسبت به بقیه انواع آن ها گران تر بوده و یک محصول لاکچری به حساب می آیند. اما در عین حال نرم ترین و بهترین نمون های این وسایل هستند.

خواص استفاده از بالشت پر قو

خواص استفاده از بالشت پر قوبالشت های پر قو، از بهترین بالشت ها برای خواب به شمار می روند. معمولا در خانه های خوانواده های ثروتمند، یا در مکان های خیلی لوکس مثل هتل ها، بالشت های خیلی نرم و لطیفی استفاده می شود که اصطلاحا به آن بالشت پر قو می گویند. در حقیقت هم این بالشت ها نماد افراد ناز پرورده هستند.

دلیل آن نرمی بسیار زیاد پر این پرنده است. این بالشت ها بسیار لطیف، سبک و انعطاف پذیرند. خوابیدن روی آن ها می تواند حس بسیار شیرین و دلچسبی به شما بدهد و این از مهمترین خواص استفاده از آن ها است.

اما افرادی که از درد های گردن و شانه رنج می برند، بهتر است از نمونه های سفت تر این وسایل استفاده کنند. چون در اثر نرمی بیش از حد و فرو رفتن سر و گردن در آن ها، ممکن است درد و مشکلاتشان بیشتر شود.

برای اطلاع از قیمت روز بالشت های پر قو در بازار های داخلی کشور و یا عرصه بین المللی، یک راه حل تماس گرفتن با مراکز پخش این محصولات است و دیگری جستجو کردن فضای مجازی و سایت های اینترنتی.

فروشگاه تخصصی بالشت های طبی

فروشگاه تخصصی بالشت های طبیامروزه ساخت و تولید بالش استاندارد، یکی از مهم ترین مسائلی است که برای حفظ سلامت بدن افراد مورد توجه قرار گرفته است. بالشت های طبی نسل جدیدی از این وسایل هستند که بر اساس استاندارد های ویژه و متناسب با ساختار بدن و ستون فقرات انسان ها طراحی شده اند. این بالشت ها متناسب با شرایط، کاربرد و موقعیت های مختلفی ساخته شده اند و برای هر فرد در هر فضا نمونه های خاصی از آن ها وجود دارد.

به عنوان مثال بالشت های طبی گردی که مخصوص نشستن افرادی هستند که از درد کمر، لگن و یا مهره های آخر ستون فقرات خود رنج می برند و نمی توانند بر روی سطوح سفت بنشینند. یا بالشت های بغلی که مخصوص خوابیدن افرادی که دچار زانو درد هستند ساخته شده اند.

همچنین بالشت های طبی مخصوص افرادی که دیسک گردن و یا کمر دارند نیز برای راحتی بیشتر و رفع درد های آن ها بسیار مناسب است. برای اطلاع از جدید ترین نرخ و قیمت بالش طبی در بازار های داخلی و خارجی، بهتر است به مراکز اصلی فروش آن ها مراجعه نمایید و با فروشندگان این محصولات درمورد انتخاب مشورت کنید.

کارخانجات و کارگاه های تولید بالش طبی در داخل کشور با ساخت نمونه های مختلف بالش طبی ایرانی و فروش آن ها با قیمت مناسب در بازار، خدمت شایانی به مصرف کنندگان این محصولات کرده اند.

فروش بالشت های طبی هوشمند

فروش بالشت های طبی هوشمندبرخی از بالشت های طبی، به نام هوشمند با بکار گیری یک سری فوم مخصوص طراحی و ساخته شده اند. این فوم ها با قرار گرفتن سر و گردن بر روی آن ها و وارد شدن  فشار بعد از گذشت مدتی، حالت بدن و سر شخص را به خود می گیرند و به همین دلیل به آن ها هوشمند گفته می شود. با استفاده از این نوع بالشت ها، می توان خوابی بسیار راحت داشت.

نمونه دیگری از این بالشت ها، برای استفاده خانم های باردار ساخته شده اند که باعث حفظ راحتی و آسایش مادر و سلامتی جنین می شوند. این بالشت ها معمولا در زیر شکم و پشت کمر افراد قرار داده می شوند تا حرکت آن ها را در خواب راحت تر کنند.

مراکز اصلی پخش و فروش بالش هوشمند، انواع مختلفی از بالش فوم ایرانی یا خارجی و بالش بارداری هوشمند را به مصرف کنندگان عرضه می کنند. برای خرید بالش ارزان هم می توانید به شکل حضوری به این مراکز مراجعه نمایید، هم از طریق تماس تلفنی محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

لیست قیمت انواع بالشت در بازار

لیست قیمت انواع بالشت در بازاربالشت ها انواع مختلفی دارند و هر یک از این مدل ها با مواد خاصی پر شده اند که ویژگی های منحصر به فرد و مخصوص خود را دارا هستند. از جمله می توان به نمونه های زیر اشاره کرد:

  • بالش الیاف فشرده (با الیاف مصنوعی ساخته می شوند)
  • بالش طبی کلاسیک
  • بالش پنبه ای (با پنبه آن ها را پر می کنند)
  • بالش لایکو
  • بالش پر (با پر پرندگان مختلف تهیه می شوند)
  • بالش کاموایی

در این میان، بالش های پنبه ای و پر، بهترین نمونه های این وسایل هستند. بخصوص نوع پنبه ای که از مواد کاملا طبیعی و گیاهی ساخته شده است و صد در صد ضد حساسیت و سالم و مطمئن می باشد. تمام افراد در همه سنین و شرایط جسمی می توانند بدون هیچ نگرانی از این بالشت ها استفاده کنند. به شرطی که مدل ساخت و ارتفاع آن ها مناسب باشد.

بالشت های کاموایی نیز یک نمونه از این وسایل هستند که با کاموا های خرد و تکه تکه شده پر می شوند. برای خرید بالش کاموایی در مدل های مختلف نیز می توانید به سراغ فروشندگان این لوازم در سطح کشور بروید.

مرکز خرید بالشت های طبی، مسافرتی و پنبه

مرکز خرید بالشت های طبی، مسافرتی و پنبهبالشت های طبی، همانطور که گفته شد، نوع خاصی از این وسایل هستند که برای شرایط و افراد خاص طراحی شده اند و در آن ها به آناتومی بدن و ستون فقرات توجه ویژه ای شده است. یک نمونه از این بالشت ها، مخصوص گردن و کمر درد است.

بالشت های مسافرتی، که عمدتا بالشت های حلقوی و دایره ای شکل برای قرار دادن دور گردن هستند، در شرایطی که مجبور هستید به مدت طولانی روی صندلی ماشین و یا هواپیما بنشینید به کار می آیند و از اذیت شدن گردن شما جلوگیری می کنند.

در نهایت بالشت های پنبه ای که با پنبه ساخته می شوند، بهترین و سالم ترین نوع این وسایل هستند و مدل های مختلفی دارند و در جاهی گوناگونی استفاده می شوند. هر مدل بالشتی را می شود با پنبه ساخت، اعم از طبی یا مسافرتی.

در مراکز خرید و فروش بالشت ارزان، می توانید انواع این محصولات را به صورت عمده و یا تکی، با کمترین قیمت، از تولید به مصرف و بدون هیچ واسطه ای خریداری نمایید.

فروشنده بهترین بالشت های پشم شیشه

فروشنده بهترین بالشت های پشم شیشهیکی از موادی که برای پر کردن بالشت ها به کار می رود، پشم شیشه است. این ماده، یکی از الیاف مصنوعی و شیمیایی است. پشم شیشه بسیار سبک، نرم و انعطاف پذیر است و بالشت ساخته شده با آن نیز قیمت مناسبی دارد.

مراکز عرضه کننده و فروشنده کالای خواب، بهترین و با کیفیت ترین نمونه های این محصولات را به شکل کلی و یا تکی به شما عرضه می کنند. این مراکز محل اصلی فروش بالش ارزان قیمت و از تولید به مصرف هستند.

برای سفارش انواع مختلف این وسایل و خرید آن ها در هر حجم و اندازه، هم می توانید به صورت حضوری به یکی از این مراکز مراجعه نمایید و هم از طریق تماس تلفنی آن ها را سفارش دهید.

پرفروش ترین برندهای بالشت در بازار

پرفروش ترین برندهای بالشت در بازارمراکز و شرکت های عرضه و فروش بالش خارجی و ایرانی، بهترین و پرفروش ترین مارک و برندهای بالشت را در بازار های سرتاسر کشور، عرضه کرده و به صورت کلی یا جزئی، به فروش می رسانند.

در این مراکز می توانید از جدید ترین نرخ و قیمت بالش لایکو، فوم، پشم، پنبه، پر و یا مدل های مختلف این محصولات به راحتی مطلع گردید. خصوصیات هر یک از آن ها را از مشاوران آن ها بپرسید و در نهایت با توجه به بودجه و نیاز خود، اقدام به خرید یکی از این نمونه ها کنید.

برای خرید بالشت در حجم و تعداد زیاد، بهتر است به سراغ  مراکز تولیدی این لوازم بروید تا بتوانید آن ها را یکجا و با قیمت بسیار ارزان تری خریداری نمایید. البته با خرید عمده از مراکز پخش نیز نرخ بسیار کمتری نسبت به بازار می پردازید و تخفیف های قابل ملاحظه ای دریافت خواهید کرد.

شرکت پخش انواع بالشت های پنبه ای

شرکت پخش انواع بالشت های پنبه ایبالشت های پنبه ای که با ماده ای کاملا طبیعی به نام پنبه پر شده اند، بهترین نمونه های این لوازم هستند. این بالشت ها را می توان در انواع مدل ها و اندازه ها مشاهده کرد. از جمله بالشت نوزادی، کودک و یا بزرگ سال. معمولا در ساخت بالشت های سنتی و قدیمی از این ماده استفاده می شد و این نوع بالشت ها، معمول و رایج ترین این لوازم هستند.

شما با مراجعه کردن به یکی از شعب شرکت های پخش و فروش این محصولات می توانید از نرخ و قیمت بالش سنتی پنبه ای در بازار های کشور مطلع گردید و آن ها را با کمترین نرخ ممکن خریداری کنید.

بهترین الیاف برای تولید بالشت

بهترین الیاف برای تولید بالشتبهترین الیاف و مواد برای تولید و ساخت بالشت ها، شامل پنبه، پشم، پر و پلی استر می شوند. اما نوع دیگری از این وسایل با بکار گیری موادی به نام لایکو ساخته شده اند که ویژگی های خاص خود را دارند. مراکز اصلی پخش لوازم و کالای خواب به فروش بالش لایکو یا سایر انواع آن، به صورت کلی و یا جزئی و با قیمت مناسب می پردازند.

فروش اینترنتی انواع بالشت الیاف مصنوعی

فروش اینترنتی انواع بالشت الیاف مصنوعیامروزه از طریق بستر فضای مجازی و وب سایت های اینترنتی، می توانید هر نوع کالا و وسیله ای را که می خواهید به راحتی و در کمترین زمان ممکن، از داخل خانه های خود و بدون نیاز به خروج از منزل، سفارش داده و خریداری کنید. یکی از این لوازم، بالشت ها هستند.

بسیاری از مراکز پخش و فروش انواع بالشت الیاف مصنوعی، اقدام به عرضه محصولات خود در فروشگاه های آنلاین نموده اند که به این ترتیب همه افراد از هر جای کشور می توانند بدون هیچ گونه محدودیتی، آن ها را در حجم دلخواه خود سفارش داده و بخرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما