تولیدکننده بهترین ملحفه خوابگاهی جدید

ملحفه یکی از اجزای اصلی سرویس خواب می باشد که دارای طرح و رنگ های مختلفی بوده و زیبایی خاصی به رختخواب و سرویس خواب می بخشد، ملحفه دارای کاربرد های مختلفی بوده که یکی از کاربرد های آن استفاده در تخت های خوابگاهی بوده و دارای جنس های مختلفی می باشد، از این رو تولید کننده بهترین ملحفه خوابگاهی با ایجاد طرح های جدید و زیبا اقدام به تولید این ملحفه در سطح وسیعی کرده است. 

تولیدکننده بهترین ملحفه خوابگاهی جدید

انواع پارچه برای تولید ملحفه خوابگاهی

انواع پارچه برای تولید ملحفه خوابگاهی

داشتن خواب راحت نیازمند استفاده از رختخواب راحت و با کیفیت می باشد و یکی از عواملی که در بالا بردن کیفیت رختخواب و ایجاد خواب راحت تاثیر گذار است، استفاده از ملحفه مناسب و درجه یک می باشد. 

پارچه هایی که برای تولید ملحفه خوابگاهی استفاده می شود از جنس های متفاوتی بوده و بسته به نیاز بازار در کیفیت و قیمت های متفاوتی تولید می شود، بیشترین پارچه هایی که برای تولید این نوع ملحفه استفاده می شود نخی، کجراه، ترگال و تترون می باشد، که به رنگ های مختلفی تولید می گردد. 

پارچه های استفاده شده در تولید ملحفه های خوابگاهی در دو نوع ساده و طرح دار بوده و هرکدام دارای طرح های جدید و زیبایی می باشد و مصرف کننده با توجه به نوع خوابگاه دخترانه و یا پسرانه می تواند ملحفه با طرح های متناسب با جنسیت افراد را خریداری نماید. 

مهمترین عواملی که باید در انتخاب پارچه های ملحفه مد نظر قرار گیرد شامل موارد زیر است. 

  1. نوعی پارچه ای که برای تولید این نمونه ملحفه به کار می رود بسیار مناسب است و بهتر از است از پارچه های نخی و پنبه ای که فاقد حساسیت بوده استفاده شود. 
  2. بهتر است بافت پارچه های مذکور یک دست بوده و تراکم بالا و یک اندازه ای داشته باشد. 
  3. اگر پارچه ای که برای تولید این نوع کالا به کار می رود قرار است طرح و رنگ خاصی بر روی آن نقش ببند، بهتر است رنگ و چاپ روی پارچه از مرغوبیت بالایی برخوردار باشد تا مانع ایجاد رنگ و یا از بین رفتن طرح روی پارچه نشود. 
  4. نرم و لطیف بودن پارچه نیز نقش موثری در ملحفه خوابگاهی دارد. 

قیمت ملحفه خوابگاهی چقدر است؟

قیمت ملحفه خوابگاهی چقدر است؟ در بازار فروش ملحفه خوابگاهی، با توجه به جنس، کیفیت، طرح و مدل پارچه قیمت آن متفاوت می باشد. 

قیمت ملحفه خوابگاهی متاثر از عواملی مانند نوسانات بازار، قیمت مواد اولیه در تولید پارچه، نوع خرید عمده و یا تک فروشی، برند و جنس پارچه می باشد و با توجه به این عوامل قیمت نهایی آن تعیین می گردد. 

برای اطلاع از قیمت انواع  ملحفه خوابگاهی می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و مشاوره های لازم در این زمینه را دریافت نمایید. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما