خرید عمده بالشت الیاف هالو از تولید کننده

خرید عمده بالشت الیاف هالو از تولید کننده بازار داغ و پر رونقی دارد. بالشت ها وسیله ای می باشند که به وسیله پارچه و الیاف دوخته شده اند. این نوع کالا های خواب هنگامی که ما می خواهیم استراحت کنیم زیر سر گذاشته می شوند. تا زیر سر ما نرم باشد و ما بتوانیم با خیال راحت و با آرامش کامل استراحت کنیم.

خرید عمده بالشت الیاف هالو از تولید کننده

ابعاد استاندارد بالشت الیاف

ابعاد استاندارد بالشت الیاف ابعاد استاندارد بالشت الیاف ۷۰*۵۰ می باشد. امروزه این نوع کالا ها در انواع مختلفی تولید می شوند. به خاطر همین بالشت ها فقط زیر سر گذاشته نمی شوند بلکه کاربرد های دیگری هم دارند. به عنوان نمونه می توان بالشت را زیر زانو و زیر گردن گذاشت. از انواع بالشت ها به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • بالش های طبی: این نمونه محصولات در دو نوع فوم دار و بادی تولید می شوند. اما کارشناسان تاکید می کنند از بالش های طبی فوم دار استفاده شود. چون این نوع کالا ها متناسب با نوع سر ما تغییر می کنند. به عنوان نمونه اگر شما بالشت فوم دار دور گردن را زیر سر خود قرار دهید مطابق با سر شما تغییر می کند. به خاطر همین به این نوع کالا بالشت هوشمند می گویند.
  • بالش های دور گردنی: افرادی که به خاطر شرایط کاریشان دچار گردن درد می شوند. باید از این نمونه کالا ها استفاده کنند. هنگام استفاده از این بالشت ها باعث می شود سنگینی سر روی گردن فشار وارد نکند. 
  • بالش های مخصوص زانو درد: زمانی که ما روی پهلو خود می خواهیم چون پا ها روی هم قرار می گیرند باعث می شود زانوهای پای ما سنگین شود و ما دچار زانو درد شویم به خاطر همین باید از این نمونه کالا ها استفاده کنیم تا درد زانو ما کاهش یابد.
  • بالش های گرد مخصوص نشستن: برخی از افراد به هر دلیلی نمی توانند روی زمین سفت بنشینند به خاطر همین باید از این نمونه کالاهای خواب استفاده کنند.

قیمت عمده بالشت الیاف هالو در کارخانه

قیمت عمده بالشت الیاف هالو در کارخانه قیمت عمده بالشت الیاف هالو در کارخانه بسته به نوع خرید و شرایط بازار متفاوت می باشد. بنابرین اگر می خواهید همیشه سالم باشید و دچار کمر درد، زانو درد و گردن درد نشوید از انواع بالشت های استاندارد استفاده کنید. تمام  نمونه های این نوع کالاهای خواب می توانند به خوبی از گردن و عضلات ما محافظت کنند. این نوع کالا ها بسیار سبک، نرم و لطیف می باشند. به طوری که در هنگام استفاده هیچ گونه سنگینی روی سر، گردن و زانو ما ایجاد نمی کنند.

فروش بالشت الیاف و تولید بالشت الیاف با بهترین کیفیت و قیمت انجام می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما