خرید پتو طرحدار | لیست قیمت انواع پتو در بازار

پتو به عنوان کالای خواب پرطرفدار در طرح ها و اندازه های مختلف تهیه و تولید می شود. در بازار برای خرید بهترین نمونه های موجود از نظر کیفی و کمی روش های مختلفی وجود دارد. حال سوال اینجاست که آسان ترین و ارزان ترین روش برای خرید پتو طرحدار و مدل های دو رو چیست؟ خریداران عمده و صادر کنندگان از چه طریقی می توانند لیست قیمت و کاتالوگ این محصول را تهیه نمایند؟ برای دستیابی به این اهداف شناخت انواع پتو و نیاز خریداران اهمیت ویژه ای دارد.

خرید پتو طرحدار | لیست قیمت انواع پتو در بازار

خرید عمده انواع پتو در بازار ایران

خرید عمده انواع پتو در بازار ایراندر بازار ایران از دیرباز تا به امروز تقاضا برای انواع پتو در سطح بالایی وجود داشته است. از زمانی که پتوهای پنبه ای و پشمی در هر منطقه از کشور به صورت دستی و سنتی دوخته می شده تا امروزه که مدل های مختلف این محصول در کارخانجات تولیدی تهیه و به بازار عرضه می شود. طی سالهای اخیر روند تقاضا به ویژه در کلان شهرها رو به افزایش یوده و به همین منظور شرکت ها سعی در تولید انواع پتو با هدف راضی نگه داشتن تمام سلیقه ها و نیازها داشته اند.

البته باید خاطر نشان که پتوهای موجود در بازار بر اساس ویژگی های کیفی و کمی به درجات و گروه های مختلفی طبقه بندی می شوند که برخی از پرطرفدارترین آنها عبارتند از:

  • انواع پتو یک نفره و دو نفره
  • انواع پتو نوزاد
  • انواع پتو مسافرتی

تهیه و خرید پتو نوزاد و مدل های یک و دونفره در فروشگاه های کالای خواب امر آسانی است اما برای سفارش و خرید عمده این محصولات شناخت مراکز پخش، تولید کنندگان و نمایندگان فروش امری لازم و اساسی خواهد بود.

عرضه بهترین پتوهای مسافرتی و خانگی

عرضه بهترین پتوهای مسافرتی و خانگیپتو مسافرتی وسیله ای لازم و ضروری جهت مسافرت های طولانی مدت است که ضمن اشغال کردن جای بسیار اندک، کاربردهای زیادی دارد. همانطور که می دانید پتوهای مسافرتی وزن سبکی داشته و در عین حال بسیار گرم می باشند. این امر به علت بکارگیری ترکیبی از مواد اولیه طبیعی و مصنوعی یعنی پشم، پنبه و پلی استر در تولید آنها می باشد.

پتو مسافرتی نیز مانند انواع پتوهای خانگی در ابعاد یک و دونفره تولید می شود اما به علت سبک بودن و حمل آسان گزینه مناسبی برای استفاده در مسافرت های طولانی مدت می باشد. امروزه در بازار انواع پتو مسافرتی ایرانی و خارجی با قیمت و نرخ های متفاوتی خرید و فروش می شوند.

بازار پتو مسافرتی در تمام مناطق کشور به ویژه شهرهای جنوبی رونق چشمگیری دارد. در این مناطق به علت افزایش واردات، فروش مدل های پتو مسافرتی خارجی به ویژه نمونه های چینی بیشتر از برندهای ایرانی است.

عرضه و فروش بهترین پتوهای مسافرتی ایرانی در نمایندگی فروش پتو برندهای معتبر صورت می گیرد. البته خرید برخی پتوهای ارزان تر و مدل های چینی در سراسر بازارها و فروشگاه های عرضه کالای خواب امکان پذیر می باشد.

مشخصات پتو یک نفره لایکو

مشخصات پتو یک نفره لایکوپتو یک نفره لایکو محصولی باکیفیت و تولید شده از الیاف کاملاً ارگانیک و طبیعی می باشد. این محصول دارای طرح و رنگبندی های متفاوتی می باشد که پاسخگوی تمامی سلیقه ها و نیازهای مشتریان است. انواع پتو یک نفره برند لایکو وزن تقریبی بین ۴۵۰ تا ۵۰۰ گرم را داشته و از این نظر، بسیار سبک و قابل حمل است.

از دیگر مشخصات و ویژگی ها می توان به امکان شستشوی آن در لباسشویی اشاره نمود. البته توجه نمایید که در هنگام شستشو از مواد سفید کننده و آب با درجه حرارت بالا استفاده نکنید.

نرم و لطیف بودن، ضد آلرژی، کاملاً بهداشتی و مناسب برای استفاده کودکان نیز از جمله ویژگی های کیفی انواع پتو یک نفره لایکو به شمار می روند. اگر قصد خرید یا سفارش آنلاین مدل های یک و دو نفره این محصول را دارید، نمایندگان فروش این برند و فروشگاه های تخصصی عرضه کننده انواع پتو ایرانی گزینه های مناسبی خواهند بود.

فروش پتوهای مسافرتی ارزان قیمت

فروش پتوهای مسافرتی ارزان قیمتدر بازار فروش پتو، انواع مدل های مسافرتی محبوبیت خاصی دارند. بدون شک در تمام خانه ها چند مدل از انواع این پتو یافت می شود که نه تنها برای سفر از آنها استفاده می کنند که در فصول گرم سال نیز به عنوان پوشش خواب و جایگزین پتوهای سنگین تر و معمولی از آن بهره می برند.

پتوهای مسافرتی موجود در بازار را به دو گروه پتوهای ایرانی و چینی دسته بندی می کنیم. مدل های چینی تنوع بسیار بالاتری از نظر رنگبندی و طرح دارند. از لحاظ کیفیت، کارآیی و طول عمر بیشتر، انواع پتوهای مسافرتی ایرانی برتری نسبی در برابر مدل های چینی را دارا می باشند.

توجه کنید که گاهاً به علت واردات بی رویه، قیمت فروش پتوهای چینی به مراتب ارزان تر و مناسب تر از مدل های ایرانی است. این در حالی است که برای تولید پتو مسافرتی ایرانی از بهترین الیاف طبیعی و مصنوعی بهره می برند.

بنابراین با توجه به میزان بودجه خود می توانید نوع مناسبی از پتوهای مسافرتی را بدون توجه به قیمت انتخاب و خریداری نمایید. گفتنی است که ارزان قیمت بودن برخی از مدل ها و برندها گاهاً به علت عرضه مستقیم و بدون واسطه آنها توسط نمایندگان فروش نیز می باشد.

فروشنده پتوهای مسافرتی طرحدار

فروشنده پتوهای مسافرتی طرحداروزن سبک و قابلیت حمل آسان وجه تمایز انواع پتو مسافرتی است که به واسطه الیاف بکار رفته در تولید آنها ایجاد شده است. طی سالهای اخیر عرضه پتوهای مسافرتی در بازار با حجم زیادی صورت گرفته و همین امر در کنار ویژگی های بارز نسبت به مدل های دیگر، موجبات افزایش فروش آنها را در پی داشته است.

امروزه افراد و فعالین متعددی در بازار به عنوان فروشنده و عرضه کننده پتوهای مسافرتی طرحدار و ساده فعالیت می کنند. برای خرید بهترین و باکیفیت انواع این محصول می توانید به مراکز زیر مراجعه کنید:

  • شرکت و مرکز پخش پتو مسافرتی برای خریدهای عمده
  • سفارش و خرید عمده از بازرگانی های وارد کننده
  • خرید عمده از شرکت های تولیدی داخلی
  • نمایندگان فروش برندهای پتو مسافرتی ایرانی
  • خرید اینترنتی پتو از سایت ها و نمایندگان آنلاین

خرید از فروشنده های مستقیم و غیر مستقیم پتو مسافرتی با نرخ و قیمت های مختلفی امکان پذیر است. هرچقدر واسطه های بازار حذف و سفارش مستقیم صورت گیرد، به همان میزان قیمت ها کاهش و حاشیه سود افزایش خواهد یافت.

تولید کننده انواع پتوهای حوله ای

تولید کننده انواع پتوهای حوله ایانواع پتوهای حوله ای یکی از صدها مدل پرفروش پتوهای مسافرتی به شمار می روند که معمولاً در تولید آنها از الیاف پلی استر استفاده می شود. بزرگترین ویژگی پتو حوله ای، وزن سبک، تولید گرمای زیاد و نداشتن پرز است. به همین علت این مدل محصولات به واسطه ویژگی های کیفی بالا و قیمت ارزان جایگزین مناسبی برای پتوهای یک نفره به شمار می روند.

شرکت های تولید کننده، این محصول را با تنوع بالایی از طرح و رنگ تولید و عرضه می کنند. البته توجه نمایید که از نظر خصوصیات کمی، پتو حوله ای یکنفره دارای ابعاد ۱۶۰*۲۲۰ سانتی متر بوده و وزن آن حدود ۹۰۰ گرم یا یک کیلوگرم متغیر است.

پتو سوپر برجسته حوله ای دونفره برای فصول زمستان انتخاب مناسبی هستند که بسیار نرم و لطیف بوده و دارای طرح های برجسته متنوعی هستند. بهترین و ارزان ترین پتوهای حوله ای ساخت شرکت های ایرانی در بازار به صورت عمده و تکی عرضه و به فروش می رسند.

خرید اینترنتی پتو و روانداز کودک

خرید اینترنتی پتو و روانداز کودکبرای انتخاب و خرید پتو و روانداز کودک توجه به مسائل بهداشتی اهمیت بسیار ویژه ای دارد. برای این منظور همواره باید پتوهای تولید شده با الیاف کاملاً طبیعی و ارگانیک به ویژه پنبه را انتخاب نمایید. این الیاف ایجاد حساسیت نمی کنند و بسیار نرم و راحت می باشند.

از سوی دیگر برای نوزادان تازه متولد شده باید از روانداز سبک استفاده کرد. پتو در هر سایز و اندازه ای که باشد، وزن نسبتاً بیشتری نسبت به رواندازه ها داشته و برای نوزادان چندان مناسب نیست. بنابراین در انتخاب نوع، سایز و اندازه پتو یا روانداز کودک خود دقت لازم را داشته باشید تا خواب راحتی را برای فرزند خود به ارمغان آورید.

پتو نوزاد نیکو باف یکی از برندهای معتبر ایرانی در زمینه تولید این محصول با الیاف طبیعی است که بهترین انواع محصولات خود را از طریق نمایندگی های فروش پتو کودک به مشتریان خود عرضه می دارد.

اگر قصد خرید اینترنتی انواع پتو و روانداز کودک با قیمت و نرخ مناسب را دارید، در انتخاب فروشگاه یا نمایندگی دقت لازم را داشته باشید. امروزه به علت افزایش تقاضا، فروش پتوهای بی کیفیت از سوی افراد سودجو نیز افزایش یافته است.

لیست قیمت انواع پتو در بازار امروز

لیست قیمت انواع پتو در بازار امروزلیست قیمت یکی از فاکتورهای مهم در خریدهای عمده و سفارشات صادراتی به شمار می رود. به همین علت اکثر فعالین و خریداران همده همواره به دنبال تهیه و دسترسی به لیست قیمت برندهای معتبر در بازار هستند.

توصیه می شود که برای فروش عمده پتو و هم چنین صادرات عمده پتوهای ایرانی باکیفیت از طریق دفاتر نمایندگی فروش یا کارخانجات تولیدی، لیست های قیمت را تهیه نمایید. از مزایای دسترسی به قیمت امروز بازار می توان به امکان معامله آسان تر، فروش با حاشیه سود بالاتر و خرید با قیمت رقابتی اشاره نمود.

توجه داشته باشید که لیست قیمت ها از سوی تولید کنندگان و نمایندگان برندهای تولیدی ارائه شده و تنها خریداران عمده می توانند به این لیست ها جهت سفارشات و معاملات خود دسترسی داشته باشند.

باید خاطر نشان کرد که برخی برندهای موجود در بازار وارداتی از کشورهای چین، کره و امارات متحده عربی هستند. به عنوان مثال برند سنفیلا جزء مدل های وارداتی است که بهترین مدل های آن را می توانید از نمایندگی پتو سنفیلا در تهران و مراکز استان ها خریداری کنید.

شرکت پخش پتوهای نوزادی دست بافت

شرکت پخش پتوهای نوزادی دست بافتپتوهای نوزادی دست بافت از الیافی مانند پشم تهیه می شوند که نسبت به مدل های دیگر کیفیت بالاتری دارند. البته این پتوها از نظر وزن و حجم سنگین تر بوده و گرمای بیشتری را نیز ایجاد می کنند. انواع پتو دست بافت با الیاف طبیعی گزینه های مناسبی برای فصول سرد و مناطق سردسیر کشور می باشند.

شرکت و مراکز متعددی در زمینه پخش و فروش پتو خارجی و ایرانی دست بافت فعالیت دارند که برخی به صورت محدود مدل های نوزادی و مناسب کودک را عرضه می کنند. به علت عرضه و فروش محدود، گاهاً قیمت انواع پتوهای دست بافت قیمت و نرخ بالاتری نسبت به مدل های دیگر موجود در بازار دارند.

در نمایندگی پتو نرمینه بهترین انواع پتو نوزادی با طرح های مدرن عرضه و به فروش می رسند. البته باید گفت که انواع پتو ژله ای سروین یک نفره نیز به علت نرمی و لطافت خاصی که دارند، انتخاب مناسبی برای کودک شما خواهند بود.

پتوی یکنفره گل برجسته ارزان قیمت

پتوی یکنفره گل برجسته ارزان قیمتامروزه نسل جدیدی از انواع پتوی یکنفره و دونفره در بازار عرضه شده اند که دارای گل های برجسته و سه بعدی هستند. طراحی و اجرای طرح های مورد نظر با بهره گیری از تکنولوژی روز و برنامه های نرم افزای صورت می گیرد. طرح مورد نظر با دستگاه های پیشرفته بر روی پتو اجرا و سپس رنگ آمیزی می شود.

قیمت و نرخ پتوهای گل برجسته معمولاً به علت تفاوت در مراحل تولید و افزایش هزینه ها به مراتب گران تر از مدل های ساده و معمولی هستند. بهترین و جدیدترین انواع پتو گل برجسته در نمایندگی پتو شادیلون و پتو اسپانیا برجسته با این برندها به صورت عمده و تکی قابل تهیه هستند.

برخی از ویژگی های پتو یکنفره گل برجسته که در مراکز نمایندگی پتو گلبافت قابل تهیه هستند  نسبت به مدل های ساده موارد زیر را شامل می شود:

  • تنوع در طراحی، رنگ و قیمت
  • تولید شده از الیاف پلی استر
  • وزن سبک و قابلیت شستشو با ماشین لباسشوی
  • امکان خرید از تمامی فروشگاه ها و نمایندگان تخصصی عرضه پتو

فروشنده بهترین پتوهای کیلویی در ایران

فروشنده بهترین پتوهای کیلویی در ایرانپتوهای کیلویی با قیمت و نرخ بسیار ارزان خرید و فروش می شوند. در هنگام تولید و مراحل بسته بندی گاهاً به علت برخی اشکالات، رنگ آمیزی، طراحی و حتی طول و عرض پتو با مشکلاتی روبرو می شوند و در نهایت پتوی تولیدی با عیب هایی ناچیز به مرحله نهایی تولید می رسد.

به همین علت شرکت تولیدی پتوهای معیوب را به صورت کیلویی و با نرخ بسیار پایین به خریداران عمده عرضه می کنند. قیمت پتو کیلویی از یک سو و تقاضا در برخی مناطق برای این مدل پتوها از سوی دیگر موجبات افزایش خرید عمده آن را به همراه داشته است.

علاوه بر کارخانجات تولیدی، واسطه های بازار، تامین کنندگان اولیه انواع پتو و گاهاً برخی نمایندگی های از جمله بزرگترین مراکز و فروشنده های پتوهای کیلویی در ایران به شمار می روند.

خریدار پتوهای نمدی و ساده در کشور

خریدار پتوهای نمدی و ساده در کشوردر کشور به واسطه رونق تولید، صادرات، تقاضای داخلی و هم چنین کالای مصرفی بودن این محصول، همواره و در تمام طول سال، تقاضا برای خرید انواع پتوهای ساده، طرح دار، سنتی و … وجود دارد.

پتوهای نمدی در گروه مدل های کاملاً ارگانیک و دست دوز به شمار می روند که خریداران آن گروه های خاصی را تشکیل می دهند. افرادی که به دنبال برخی مدل های تزئینی پتو برای اتاق خواب خود هستند می توانند پتو نمدی را از مراکز عرضه کننده تهیه و خریداری نمایند.

به علت عرضه محدود پتوهای نمدی، توصیه می شود برای خرید به مراکز نمایندگی اینترنتی و آنلاین این محصول مراجعه کنید. در  این مراکز بهترین و جدیدترین مدل های طرح ها و ساده پتو نمدی با قیمت تولیدی به فروش می رسند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما