فروش روبالشتی کتان به قیمت تولیدی

فروش روبالشتی کتان به قیمت تولیدی در اسن سایت ممکن است. آیا بدنبال روبالشتی کتان در اینترنت هستید؟ما به شما این وب سایت را که مربوط به فروش انواع روبالشت ها به قیمت تولید می باشد را معرفی می کنیم .

فروش عمده روبالشت های کتان

فروش روبالشتی کتان

فروش عمده روبالشت ها که از جنس ۱۰۰درصد کتان و درجه یک وبا کیفیت بالا می باشد و قابل شستشو برای دفعات زیاد بدون هیچ آسیبی امکانپذیر است .

ابعاد این روبالشتی کتان ۷۵*۵۰ است ونمونه کارهای این شرکت در انبار موجود هستند ،انتخاب طرح و رنگ این روبالشت های زیبا با خود شما می باشد.

ویژگی های روبالشت های کتان

این روبالشت های کتان در هنگام خواب به شما احساس نرمی و آرامش بخشی را فراهم می کنند از خواص طبیعی این روبالشت ها چین و چروک آنهاست.

ما توصیه می کنیم که شستشوی با دست و صابون باشد، به علاوه به خاطر خواص ضد حساسیت کتان، شما می توانید مطمئن باشید که هیچ چیز مانع خواب شما نخواهد شد.

فروشگاه روبالشت های کتان ترک

همه ما می دانیم که چقدر خوب است که بعد از یک روز طولانی، سر خود را روی بالشت راحت بگذاریم و به آرامی وارد خواب شویم . با این حال، یک بالشت و روبالشت راحت تنها چیزی هست که برای خواب مهم می باشد.

همه این رو بالشت ها در این فروشگاه که از پارچه های کتان ترک که بسیار نرم و ملایم هستند فراهم شده است ، از دیگر خصوصیات این روبالشت های کتان از پارچه ۱۰۰٪ طبیعی ساخته شده است ،که باعث تحریک پوست شما نخواهد شد. کتان حتی برای پوستهای دارای آلرژی و اگزما مناسب است. ما از شما می خواهیم در این فروشگاه سر بزنید و محصولات ما را مشاهده کنید.

نمایندگی فروش روبالشتی کتان در ایران

فروش روبالشتی کتان

نمایندگی فروش روبالشتی کتان که در چهار شهر بزرگ و صنعتی ایران شامل اصفهان، مشهد ،تبریز و تهران وجود دارد .که از طریق این شعب امکان ارسال این روبالشت ها به سایر مراکز فروش و بازارها و سایر فروشگاهای کالای خواب ارسال می گردد.

همچنین نمایندگی های فروش این روبالشت ها که از پارچه ها مرغوب و درجه یک تهیه شده است توانسته است رضایت همه همشهریان و هموطنان را به خود جلب کند. همچنین سایر محصولات این مراکز تولیدی قابل ارسال به چند کشور می باشد.

در صورت مشاوره از جنس روبالشت ،همچنین سوالهای تخصصی در مورد در صورت ریختن لکه بر روی پارچه کتان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما