قیمت روز روبالشتی شانل مخملی

روبالشتی ها به سبب طرح ها و نقش های زیبایی که دارند خیلی پر فروش می باشد و البته مورد پسند افراد با سلیقه می باشد افراد با رسیدن فصل های گوناگون بیشتر مردم به فکر تغییر و تحول سرویس خواب خانه خود هستند و بیشتر وسایل را جدید می کنند. فروشگاه ما به عنوان یکی از بهترین مراکز پخش روبالشتی شانل مخملی در ایران است. تنوع و کیفیت کالاهای خواب عرضه شده ما، بسیار بالا است. قیمت به روز این کالای خواب را می توانید از اینترنت بدست آورید.

قیمت روز روبالشتی شانل مخملی

مشخصات روبالشتی شانل مخملی

مشخصات روبالشتی شانل مخملی آشنایی با مشخصات روبالشتی شانل مخملی:

  • داشتن تنوع طرح و رنگ
  • کیفیت بسیار مطلوب
  • داشتن تنوع سایزبندی

دلیل پر فروش بودن روبالشتی شانل مخمل:

استفاده از روبالشتی مخمل جهت بالش ها علاوه بر وجود آوردن زیبایی و حس لطافت باعث می شود که بافت بالشت ها به زودی از بین نرود و البته قیمت های این جنس روبالشتی ها نسبت به سایر دیگر رو بالشتی ها گران تر است، ولی اگر به صورت عمده خریداری شود قیمت های مقرون به صرفه تری دارند.

همچنین می دانید نمی شود که به صورت زود به زود بالشت ها را شست، چون این کار سبب خراب شدن و کم شدن کیفیت آن ها می شود. با قرار دادن روبالشتی بر روی بالشت ها می توانیم به آسانی آن را شسته و مانع از تجمع میکروب ها بر روی بالشت و انتقال آن شویم. هنگام خواب گاهی بدن عرق می کند، که بودن روبالشتی سبب جلوگیری از انتقال آن به بالشت می گردد.

بهتر است روبالشتی خود را مداوم بشورید تا آلودگی ها بر روی آن جمع نشود. غالبا روبالشتی از جنس شانل مخملی، دارای طرح های بسیار زیبایی است. پارچه مخملی به سبب داشتن لطافت و نرمی، جهت روبالشتی مورد استفاده قرار می گیرد و دارای کیفیت بالایی می باشد.

با توجه به موارد مذکور، دلایل اصلی محبوبیت روبالشتی مخمل نقره کوب به صورت زیر است:

لطافت دوام خیلی بالا شست و شوی راحت تنوع در رنگ و طرح ها دوام رنگ زمان شست و شو قابل ذکر است که از نظر بافت پارچه های مخمل دو دسته ساده و برجسته هستند و در مدل های گوناگونی تهیه و تولید می گردند.

آشنایی با تولیدکنندگان روبالشتی شانل مخملی

آشنایی با تولیدکنندگان روبالشتی شانل مخملی

گاهی ضرورت تغییرات دکوراسیون اتاق خواب از سایر بخش های خانه بیشتر باشد اما کمتر کسی به فکر به ایجاد تغییرات در آن است. کلیه وسایلی که برای خواب استفاده می گردند مثل بالشت، پتو و تشک ها از اهمیت بسیاری برخوردار هستند.

در واقع روبالشتی به جهت حفاظت و سالم نگه داشتن از بالش ها استفاده می شوند و سبب القای زیبایی به اتاق خواب نیز می گردد. طرح های گوناگونی که از روبالشی ها هست که سبب راحت تر شدن گزینش ما می شود. روبالشتی های مخمل نقره کوب به سبب داشتن طرح های زیبا و کیفیت عالی، امروزه طرفداران زیادی دارد. از این جهت بازار فروش بسیار خوبی دارد و مورد استقبال مردم واقع شده است.

تولید کنندگان این روبالشتی ها، تمهیداتی جهت خرید راحت تر انواع روبالشتی و سرویس های خواب باید در نظر بگیرند. این محصول هم به صورت حضوری و هم بصورت غیر حضوری از طریق مراکز فروش قابل دسترس می باشد. تولیدکنندگان باید بتوانند از طرح های مدرن و نیمه مدرن در تولید انواع روبالشتی سنتی استفاده کنند و در واقع این طرح ها را در کنار هم به شکلی زیبا پیاده سازی کنند تا خریدار راحت تر بتواند محصول مورد نظر خود را انتخاب کند.

انواع روبالشتی مخمل:

  • روبالشتی مخملی دورو
  • روبالشتی مخملی رنگی
  • و …
1

  1. سلام وقت بخیر
    من از این رو بالشتی ها خرید کردم واقعا کیفیت بی نظیری داشت .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما