قیمت روز پتو در بازار تهران

برای شمایی که به دنبال قیمت روز پتو در بازار تهران هستید، راه های متفاوتی وجود دارد تا بتوانید تازه ترین نرخ ها را به دست آورید. در این نوشته تلاش ما این است تا برای تان راه های ساده و سهل را نشان بدهیم. همچنین اگر تا آخر مطلب ما را همراهی کنید، از چگونگی خرید، فروش و همچنین عرضه عمده و تکی پتوهای ایرانی و خارجی در بازار پایتخت، معلومات مبسوطی به دست خواهید آورد؛ چون ما در این جا جدیدترین موضوعات درباره این محصول را در اختیارتان خواهیم گذاشت. 

قیمت روز پتو در بازار تهران

لیست آخرین تغییرات در قیمت پتو های ایرانی

لیست آخرین تغییرات در قیمت پتو های ایرانیبرای این که از آخرین تغییرات قیمت پتوهای ایرانی با خبر شوید، بهتر است در گام نخست سری به بازار خرید و فروش این کالا بزنید. عمدتاً این فروشگاه های کالای خواب هستند که پتوها را عرضه می دارند. آنان با نرخ روز این محصول را ارائه می کنند و در دسترس مشتریان خود می گذارند. پتوهای ایرانی را شرکت های مختلفی می سازند. 

اما در بحث قیمت گذاری، یک سری از موارد وجود دارد که باعث می گردد نرخ ها ثابت به نظر نرسد. برای نمونه قیمت پتو کیلویی با قیمت پتو نوجوان و  قیمت پتو ۲ نفره متفاوت می باشد. همین طور اگر به دنبال نرخ های کالای برندهای معروف می باشید، باید سعی کنید مراجع اصلی فروش را که متشکل از نمایندگی ها هستند، بیابید. 

از این شعبه های خرید خواهید توانست جدیدترین قیمت پتوی زنبق، قیمت پتوی نرمین، و سایر نرخ های این کالا را تهیه کرده و حتی در صورت رضایت از قیمت ها، آن را بخرید. 

در این جا ما برای راحتی کارتان، پیشنهاد می کنیم که به بازدید از وب سایت های اینترنتی بپردازید. از این سایت ها به راحتی خواهید توانست که لیست آخرین تغییرات در قیمت پتوهای ساخته شده توسط کارخانه های کشورمان را تهیه کنید. به نوعی امروزه اینترنت به مرکز فروش پتو در گونه های مختلف و مدل های متنوعی تبدیل شده است. 

خرید عمده پتو با قیمت های مناسب

خرید عمده پتو با قیمت های مناسبخرید عمده پتو با قیمت های مناسب را می شود با مراجعه به عرضه کنندگان مختلفی تهیه کرد. در این جا لازم به ذکر است که اغلب، شرکت های تولیدی و یا وارداتی هستند که محصولات خود را به طرق گوناگونی در دسترس مشتریان قرار می دهند. آنان عمده فروشان اصلی به شمار می روند و در هر شهری کالای شان قابل تهیه است. 

پس در این جا می شود به کارخانه ها و شرکت های بازرگانی به عنوان اصلی ترین مرجع خرید کلی اشاره کرد. از آنان می توان پتوی یکنفره لیلیان، قیمت انواع پتو و پتو ژله ای را به دست آورد. چنین عمده فروشی هایی در بازار پتو تهران و سایر شهرهای دیگر کشورمان فعالیت می کنند. مثلاً آنان پتو کیلویی اصفهان را هم عرضه می دارند. 

در کنار شرکت های سازنده و وارد کننده، شعب رسمی گوناگون و همچنین فروشندگان دیگری هم در بازار وجود دارند که حوزه عمده فروشی فعالیت می نمایند. بیشتر، با خرید عمده می توان با نرخ های خوب و پایینی محصول را تهیه کرد. عمدتاً این فروشندگان جزئی و یا مالکان مسافرخانه ها و هتل های بزرگ اند که مشتریان کلی محسوب می شوند. 

عرضه بهترین برند های پتو مسافرتی

عرضه بهترین برند های پتو مسافرتییکی از انواع مختلفی پتو ها، مسافرتی نام دارد. این گونه از کالا را شرکت های گوناگونی چه در ایران و چه در خارج از کشور تولید می نمایند. 

ولی در این میان، شرکت های مطرحی وجود دارند که به عنوان برند محصولات خود را به بازار عرضه می دارند. با مراجعه به بازار پتو مسافرتی، به راحتی می شود این گونه از محصول را تهیه کرد. فروشندگان در این بازارها قیمت پتو مسافرتی را برای تان اعلام می کنند. از آنان می شود درباره نحوه کارکرد و استفاده از این کالای خواب نیز معلومات گرفت. 

عرضه بهترین برند های پتو مسافرتی را مراجع متفاوتی هستند که به دوش دارند. در این حوزه اکثراً این فروشندگان کالای خواب می باشند که فعال می باشند. از آن ها می شود پتوهای مسافرتی را در رنگ های گوناگونی تهیه کرد که در این جا ما به چند رنگ پر فروش اشاره می نماییم: 

  • پتوی مسافرتی در رنگ سبز 
  • پتوی مسافرتی در رنگ آبی 
  • پتوی مسافرتی در رنگ مشکی 
  • پتوی مسافرتی به رنگ قرمز 
  • پتوی مسافرتی به رنگ های مختلط 
  • و غیره موارد دیگر 

قیمت پتو های وارداتی در بازار کشور

قیمت پتو های وارداتی در بازار کشوردر پهلوی این که ایران یکی از تولید کنندگان اصلی پتوها در منطقه به شمار می رود؛ اما برای تنوع بازار و همچنین کنترل آن، برخی از شرکت های تجاری این محصول را از سایر کشورها وارد بازار می نمایند که دارای نرخ های متفاوتی می باشند. البته قیمت پتوهای وارداتی در مراکز خرید و فروش کشور، به دلایل گوناگونی با هم فرق می کند. 

برای نمونه قیمت پتو چینی یک نفره با قیمت عمده پتو ساخته شده در ترکیه متفاوت است. در این جا به این نکته اشاره می نماییم که نوع الیاف به کار رفته شده در پتو، ابعاد محصول، برند تولید کننده، رنگ و مدل و … موارد دیگر، از جمله مسائلی هستند که در تعیین نرخ پتوهای وارداتی تأثیر به سزایی دارند. 

برترین کارخانه های تولید کننده پتو در ایران

برترین کارخانه های تولید کننده پتو در ایرانکارخانه های تولیدی ای که در ایران فعالیت می کنند، پتوها خود را از الیاف گوناگونی ساخته و روانه بازار می نمایند. این سازندگان نیز بر اساس نوع کاری که عرضه می دارند، طبقه بندی می شوند و طبعاً برترین آن ها کالایی در خور توجه، منحصر به فرد و از نظر قیمت پایین، ارائه می دهند. 

در کشورمان می توان محصولات کارخانه های تولید کننده پتو را به راحتی پیدا کرد. آن ها بر اساس طرح پتو و مواد اولیه ای که در آن به کار رفته است، کالای خود را ارزش گذاری می کنند. اما این کارخانه ها عمدتاً از جنس هایی مانند این ها در ساخت پتو استفاده می کنند: 

  • پنبه 
  • ابر 
  • پلی استرهای کشباف 
  • آکرلیک 
  • پشم 
  • و غیره 

نمایندگی پتوی شادیلون در مشهد

نمایندگی پتوی شادیلون در مشهداز نمایندگی پتوی شادیلون در مشهد، می توان انواع مختلفی از این محصول را تهیه کرد. این برند معروف، پتوها را در کیفیت ها و سایزهای متفاوتی وارد بازار می کند و از طریق شعبه هایی که در گوشه و کنار این شهر ایجاد کرده است، به صورت کلی و تکی در دسترس مشتریان خود می گذارد. 

با مراجعه به نمایندگی ها می شود پتو دو نفره، تک نفره، پتو بچگانه، پتوی گل برجسته و غیره محصولات دیگر این شرکت نام آشنا را به دست آورد. 

گفتنی است که شعب این برند، نه تنها در شهر مشهد که در سایر شهرهای دیگر کشور نیز فعال است و بسیاری از مشتریان برای خرید مطمئن و با تضمین، به آنان مراجعه می کنند. در همین حال، شرکت شادیلون در کنار پتو، انواع نخ و پارچه را هم عرضه می دارد که این نشان دهنده گستردگی کار این کمپانی می باشد. 

مراکز خرید و فروش پتو در تبریز

مراکز خرید و فروش پتو در تبریزدر شهر تبریز، مراکز گوناگونی را می توان یافت که در آن انواع کالای خواب، به ویژه پتو ارائه می شود. 

از این مراکز خرید و فروش می توان در هر اندازه و طرحی که خواسته باشیم، پتوها را تهیه کنیم. یکی از مزیت های بازارهای شهر تبریز این است که در آن محصولات داخلی و خارجی عرضه می شود، پس دست مشتری برای انتخاب کالا باز است. 

در هر صورت، اگر شما هم قصد خرید پتوی خوب و ارزان را دارید، باید به جستجوی بیشتری بپردازید و فروشندگان معتبر را بیابید. آن ها کالایی را که ارائه می دهند، از بهترین برندها می باشد. 

فروش عمده پتو ژله ای به قیمت کارخانه

فروش عمده پتو ژله ای به قیمت کارخانهفروش عمده پتو ژله ای به قیمت کارخانه را در وهله اول، خود تولیدی ها عرضه می دارند. 

این تولیدی ها همان طور که توضیح داده شد، در جای جای ایران فعالیت می کنند. اما پتوهای ژله ای نوع خاصی از محصول به شمار می روند. این نوع از کالا، نرم، گرم، سبک و در همین حال دارای مدل های متفاوتی است. 

آن را می شود به صورت ساده و یا گل برجسته از فروشندگان عمده به نرخ تولید شده خریداری کرد. 

اگر به دنبال پتویی با مشخصاتی که گفته شد هستید، بهترین گزینه همین پتوهای ژله ای می باشند. 

نرخ پتو کیلویی در نمایندگی های سراسر کشور

نرخ پتو کیلویی در نمایندگی های سراسر کشوربرخی از عرضه کنندگان پتو، آن را به شکل کیلویی به فروش می رسانند. شاید کمی عجیب باشد؛ ولی این نوع از خرید و فروش نیز در بازار معمول است. 

مثلاً در این عرصه، نمایندگی شرکت های تولیدی و وارداتی فعالیت گسترده ای دارند. آنان محصولات خود را به این شکل به فروش می رسانند. ممکن است گاهی خرید به این ترتیب ارزان تر تمام شود. 

در هر حال، برای به دست آوردن تازه ترین نرخ های پتوی کیلویی، خوب است که با شعب توزیع کننده وارد تماس شد. آنان قیمت های جدید و امسالی را در اختیارتان خواهند گذاشت. 

لیست جدید ترین پتو های ایرانی در بازار

لیست جدید ترین پتو های ایرانی در بازارپتوهای ایرانی دارای طرح های متنوعی می باشند. شرکت هایی که در کار ساخت این نوع از محصول می باشند، برای رقابت در بازار، همواره تلاش می کنند تا مدل های متفاوت و جدیدی از این کالا را عرضه کنند. 

به همین سبب است که ما در مراکز خرید کالای خواب، پتوهایی را مشاهده می کنیم که دارای طرح های زیادی هستند. از جمله بهترین مدل های پتوها می شود به این موارد اشاره کرد که در سال های اخیر وارد بازار گردیده و فروش نسبتاً خوبی هم داشته است: 

  • پتوهای طرح فانتزی و سه بعدی 
  • پتوهای طرح ساده و یک رنگ 
  • پتوهای گل درشت ژله ای 
  • پتو های گل برجسته 
  • پتوهای مسافرتی ضخیم و باریک 
  • و سایر مدل های دیگر این کالا 

شرکت های صادر کننده پتو درجه یک مسافرتی

شرکت های صادر کننده پتو درجه یک مسافرتییکی از جمله کالاهای ایرانی که به خارج از کشور صادر می شود، پتوی درجه یک مسافرتی است. 

شرکت هایی صادر کننده، عمدتاً خود تولید کنندگان و یا گروه های بازرگانی می باشند. آنان با در نظر گرفتن و مطالعه دقیق بازارهای کشورهای مقصد، بر اساس نوع سلیقه مردم، قدرت خرید و سایر موارد دیگر، محصولات خود را آماده و ارسال می نمایند. 

این شرکت ها سعی شان بر این است تا با ارائه پتوهای مرغوب مسافرتی با نرخ های مناسب، بازار را به نوعی در کنترل خود در آورند. عمدتاً این کالا به کشورهای همسایه صادر می شود و مورد استقبال خوبی هم قرار گرفته است. 

نمایندگی رسمی پتو خارجی در تهران

نمایندگی رسمی پتو خارجی در تهرانپتوهای خارجی را شرکت های گوناگونی هستند که وارد بازار داخلی کشورمان به ویژه تهران نموده اند. 

در پایتخت، نمایندگی های رسمی کارخانه های تولیدی پتو را می شود به راحتی پیدا کرد. آنان دارای نشانی ها و شماره های تماس مشخصی هستند که با سر زدن به وب سایت های اینترنتی، به راحتی قابل دسترس اند. 

از طرف دیگر، برای تهیه این کالا، توصیه ما هم به شما این است که به نمایندگی ها مراجعه کنید تا نوع اصل پتو را بخرید. 

توزیع مدل های مختلف پتو در سراسر کشور

توزیع مدل های مختلف پتو در سراسر کشورپتوها دارای مدل های بسیار متنوعی می باشند. توزیع این کالا به صورت عمده و جزئی صورت می گیرد. اغلب، کارخانه ها و یا شرکت های وارداتی، مسوولیت پخش کالای خود را در بازار دارند. 

در بالا به شکل مبسوطی در زمینه مدل ها و رنگ های پتوها صحبت شد و گفتیم که از چه جنس هایی نیز تولید می شوند. 

شما برای این که از تازه ترین مدل های مختلف پتو ها در سراسر کشور با خبر شوید، می توانید به بازار کالای خواب مراجعه کنید. در این بازارها، پتوهای با مدل جدید ارائه می شوند. 

تولید بهترین پتو های بچگانه در ایران

تولید بهترین پتو های بچگانه در ایرانتولید بهترین پتو های بچگانه در ایران، از سوی شرکت های مختلفی صورت می گیرد. 

بیشتر کارخانه های تولید پتو، ساخت سایز کوچک که مخصوص کودکان می باشد را در دستور کار خود قرار می دهند. این پتو ها از رنگ بندی های شاد تر و طرح های متفاوت تری برخوردار می باشند و تلاش می شود تا در تولید آنان سلیقه همه بچه ها در نظر گرفته شود. 

البته گاهی برخی از تولیدی ها پتوهای بچگانه را به دخترانه و پسرانه هم تقسیم بندی می نمایند که این باعث تنوع بیشتر در بازار نیز شده است. 

فروشگاه های معتبر پتو گل برجسته دو نفره در تهران

فروشگاه های معتبر پتو گل برجسته دو نفره در تهراناگر بر آن هستید تا پتو پل برجسته دو نفره را از بازار تهران تهیه کنید، پیشنهاد می کنیم که حتماً به فروشگاه های معتبر سر بزنید. 

این فروشگاه ها، عرضه کننده بهترین برندهای ایرانی و خارجی می باشند و در همین حال، پتوهایی را برای مشتریان خود عرضه می کنند که دارای تضمین کیفی می باشند. کالای با گرانتی، در هنگام شستشو خراب نمی شود و همچنین رنگ خود را نیز از دست نمی دهد. 

در کل، فروشگاه های حضوری و غیر حضوری معتبر زیادی وجود دارند که ارائه دهنده پتوهای گل برجسته در سایز دو نفره می باشند. آنان در مراکز گوناگونی از تهران فعالیت می نمایند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما