مراکز عرضه بالشت پر

بالشت پر در مراکز عرضه و فروش کالای خواب، هم به صورت کلی و هم به صورت جزئی به خریداران عرضه میشود . همچنین شما میتوانید با استفاده از وب سایتهای اینترنتی فروش این محصولات، بالشت پر مد نظر خود را سفارش بدهید.

عرضه بالشت پر

بالشت پر

در فروشگاه ها و مراکز توزیع کالا و محصولات خواب، انواع و اقسام بالشت های پر به مشتریان ارائه می شود . خریداران می توانند این بالشت ها را هم به شکل عمده و هم به شکل تکی و جزئی خریداری کنند، که قیمت فروش عمده به مراتب ارزان تر است .

بالشتهای پر

بالشتهای پر چون از مواد کاملا طبیعی پر شده است، برای استفاده گزینه ای بسیار مناسب است. بالشت پر یکی از نرم ترین و لطیف ترین نوع بالشت هاست. از قدیم مرسوم بوده به هرکسی که ناز پرورده بوده و در شرایط عالی زندگی می کرده می گفتند لای پر قو بزرگ شده است. بالشت پر نشانه افراد طبقه بالای جامعه بوده و یک کالای لوکس و لاکچری محسوب می شد . امروزه نیز بهترین انتخاب برای یک خواب راحت و آرام بالشت پر می باشد.

انتخاب بالشت

یک بالشت خوب، نباید به عضله های گردن و یا سر فشاری وارد کند و بعد از بیدار شدن باعث ناراحتی و درد شما بشود . اگر در انتخاب بالشت خود دقت کافی را نداشته باشید ممکن است دچار مشکلات و عوارض جدی در آینده بشوید . طول و ارتفاع و شکل بالشت مناسب برای  هر فرد متفاوت است و باید بسته به نوع مصرف و نیازتان بالشت مناسب خود را انتخاب کنید .

بالشت پر عامل بیماری

بالشت پر

بالشت ساخته شده از پر می تواند یک عامل انتقال بیماری و به شدت آلرژی و حساسیت زا باشد . بالشت خیلی قدیمی و کهنه اصلا گزینه مناسبی برای خوابیدن نیستند. زیرا هم کیفیت خود را از دست داده اند و هم منبع گرد و غبار و آلودگی و قارچ ها و باکتری ها می باشند . استفاده از یک بالشت پر نامناسب ممکن است باعث سردرد، بی حس شدن شانه و بازو ،خرخر کردن، سرفه، حساسیت و بیماری های تنفسی شما بشود . همیشه دقت کنید برای ساختن یک بالشت پر باید پرها قبل از ریخته شدن در بالشت به دقت شسته و ضدعفونی شوند و از یک بالشت برای سالیان طولانی استفاده نشود . بالشت ها باید هر ۱۲ تا ۱۸ ماه تعویض شوند . چرا که بالشت ها بهترین محل برای رشد میکروب ها هستند .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما