مرکز فروش بالشت الیاف پر قو اصل

بالشت ها دارای انواع مختلفی مثل پنبه ای ،مموری فوم ،الیاف و پر قو هستند .محبوبترین و بهترین نوع بالشت ،بالشت الیاف پر قو است که دارای خواص زیاد و در نتیجه طرفداران زیادی میباشد. بالشت پر قو در عین فوق العاده بودن و لوکس بودن نیاز به مراقبت هایی دارد تا تبدیل به محل رشد باکتری ها و قارچ ها نشود و کیفیت اصلی خود را حفظ کند در ضمن برای خرید این نوع از بالشت باید به برند بالشت نیز توجه کنید که این نکته یکی از مهم ترین نکات در خرید اینگونه وسایل دارد .به دلیل اینکه قو یک پرنده محافظت شده میباشد بالش ان نیز از قیمت بالایی برخوردار است .

مرکز فروش بالشت الیاف پر قو اصل

خواص بالشت پر قو چیست؟

خواص بالشت پر قو چیست؟

  • بالشت الیاف عمده در همه انواع از الیاف پلی استر ،پر،اسفنج تا پنبه و پشم وجود دارد که برای هر فردی بالشت مناسب فرق میکند و برای انتخاب بالشت مناسب خود باید از نظر کارشناسان کمک بگیرید تا یکی ار مهم ترین نیاز های بدن شما یعنی خواب به خوبی بر طرف شود و از سردرد های پس از خواب ، خر و پف ،کسل بودن پس از بیدار شدن اسوده بمانید .
  • یکی از بهترین نوع بالش ها بالش پر قو است که در این مطلب به بررسی خواص آن میپردازیم:
  • این بالشت معمولا برای اکثر افراد بالشت مناسبی است چرا که کاملا نرم و راحت و مناسب برای عضلات گردن و پشت شما است و خوابی عمیق و راحت را برای شما به ارمغان می آورد این بالشت به دلیل استخراج از دل طبیعت با تمام بالشت ها با الیاف دیگر متفاوت است و از راحتی فوق العاده ای برخوردار میباشد .اگر پس از خواب کسل هستید یا احساس درد در عضلات گردن و کمر خود میکنید ما به شما استفاده از این بالشت را پیشنهاد میدهیم . همینطور خر و پف کردن در هنگام خواب معمولا به دلیل انتخاب نامناسب بالش میباشد که به احتمال زیاد با انتخاب این بالش این مشکل نیز حل خواهد شد .

قیمت عمده بالشت الیاف پر قو

قیمت عمده بالشت الیاف پر قو فروش بالشت الیاف در تمام نقاط ایران انجام میشود که هر کدام از الیاف قیمت متفاوتی دارد اما همانظور که در بالا اشاره کردیم بالشت با لیاف پر قیمت بالاتری نسبت به بقیه نوع الیاف دارد زیرا که کاملا طبیعی و دارای خواص بیشتری است .

معمولا قیمت این نوع بالشت از حدود ۲۵۰ هزار تومان شروع شده وبالا میرود که این افزایش قیمت به دلیل مرغوبیت و برندی است که شما قصد خرید از آن را دارید .

لازم به ذکر است حتما روش های نگهداری از این نوع بالشت را بلد باشید .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما