خرید کلی بالش لبه دار

بالش لبه دار یکی از کالاهایی است که بسیار پرطرفدار بوده و با داشتن ضخامت و لطافت مناسب توانسته است علاوه بر بازار داخلی، در بازار خارجی و کشورهای همسایه نیز طرفداران زیادی را به خود اختصاص دهد. مرجع خرید کلی بالش لبه دار باکیفیت، شرکت تولیدی این محصول است که توانسته است با به کارگیری ماشین آلات مدرن صنعتی، منسوجات باکیفیتی برای رده های سنی کودکان و بزرگسالان تولید نماید. این بالش یکی از منسوجات صادراتی بوده که تاجران با صادرات این محصول به کشور های همسایه توانسته اند سود زیادی کسب کنند و زمینه ارزآوری به درون کشور را فراهم سازند.
مزیت خرید سفارش اینترنتی این محصول این است که با مشاهده طرح های دیگر این محصول میتوانید بالش خواب مورد نظر خود را سفارش دهید و همچنین در این نوع خرید هزینه باربری و ارسال را متحمل نخواهید شد؛ در نتیجه محصول با قیمت مقرون به صرفه تری به دستتان میرسد. همچنین روش دیگر خرید، تهیه این محصول از بازار پخش است. مرجع خرید این محصول در بسیاری از شهرهای کشور شامل تهران، قم، همدان، اصفهان، یزد و .. وجود دارد و کافی است به فروشگاه های عرضه کننده این محصول مراجعه نموده و آنها را در گستره رنگی متنوعی خریداری کنید.

بررسی انعطاف پذیری بالش لبه دار

بررسی انعطاف پذیری بالش لبه دار

این بالش با استفاده از متریال بسیار با دوامی تولید شده است. در روند تولید این محصول با استفاده از ماشین آلات مدرن صنعتی به خوبی الیاف های به کار رفته درون این محصول با یکدیگر تنیده میشوند تا محصول انعطاف پذیری بالایی داشته باشد. انعطاف پذیری یک بالش بسیار مهم است؛ زیرا اگر این ویژگی را نداشته باشد با هر بار خوابیدن بر روی بالش شکل اولیه آن تغییر پیدا میکند و این یک عیب برای بالش محسوب میشود. عمدتا بالش هایی که از انعطاف پذیری کمی برخوردارند شامل بالش های پر مرغی هستند که بعد از گذشت مدت زیادی از استفاده حالت خود را از دست میدهند. جهت بررسی انعطاف پذیری بالش لبه دار باید بدانید که این بالش با استفاده از فوم های بسیار متنوع پشم و شیشه ساخته شده است و از این جهت حالت ارتجاعی و انعطاف پذیری دارد که مصرف کننده علاوه بر قرار گیری سر بر روی بالش، میتواند آن را پشت کمر، زیر لگن و پا قرار دهد؛ بدون اینکه نگران باشد بافت بالش دچار آسیب شود.

آشنایی با پرفروش ترین بالش لبه دار

آشنایی با پرفروش ترین بالش لبه دار

امروزه با استفاده از تار و پود کردن الیاف گوناگون، منسوجات بالشی مختلفی در صنعت نساجی تولید شده است و هر کدام از بالش ها، مدل جدیدی در گروه کالای خواب است که روز به روز این محصولات متنوع میشوند و شاهد افزایش کیفیت و تنوع در این محصولات هستیم. یکی از محصولات پرفروش و با کیفیت بالش، بالش لبه دار است. با اینکه زمان زیادی از تولید و توزیع این محصول در بازار نمیگذرد اما توانسته است فروش قابل توجه از خود را به نمایش گذارد و مصرف کنندگان نسبت به خرید کلی بالش لبه دار اقدام کنند. این بالش مدل جدیدی از محصولات نسل جدید است که با جذب طرفداران زیاد توانسته است برای اتاق خواب و دکوراسیون منزل زیبایی خاصی ببخشد. علی رغم در نظر نگرفتن کیفیت بالای این محصول که خودش بخش عظیمی در فروش دارد، پرفروش ترین این نوع بالش شامل بالش کودکان و نوزادان است. این محصول از جنس ۸۰ درصد الیاف پنبه و نخ و ۲۰ درصد الیاف پلی استر ویسکوز است که گزینه مناسبی برای بالش کودک است. نوزادان ۱ ماه تا ۲ سال بر حسب نیاز طبیعی بدنشان ۱۵ الی ۱۶ ساعت در شبانه روز میخوابند و کودکان ۲ سال تا ۱۰ سال معمولا ۱۱ الی ۱۳ ساعت میخوابند و از این ارقام میتوان نتیجه گرفت کودکان و نوزادان بیشتر با این منسوجات در تماس هستند و با داشتن پوستی حساس باید از محصولاتی باکیفیت بالا استفاده کنند تا دچار حساسیت پوستی و بیماری اگزما نشوند. این بالش ها میتواند هدیه ای مناسب از جانب والدین به فرزندان دلبندشان باشد.

عوامل موثر بر قیمت بالش لبه دار

عوامل موثر بر قیمت بالش لبه دار

امروزه برندهای مختلفی از بالش با گستردگی قیمت به بازار عرضه شده است. با توجه به این پخش عظیم در سراسر کشور، این بالش با قیمت بسیار مقرون به صرفه تری نسبت به سایر بالش ها عرضه میشود. برخی عوامل که به صورت مستقیم و غیر مستقیم بر قیمت بالش تاثیر گذار هستند شامل ابعاد و سایز بالش است. یکی از عوامل موثر بر قیمت بالش لبه دار ابعاد آن است. طبیعتا هر چقدر بالش بزرگ تر باشد مواد و متریال بیشتری برای ساخت این محصول استفاده شده است و قیمت بیشتری نیز خواهد داشت. به عنوان مثال بالش دو نفره (زوجین) از قیمت بیشتری نسبت به بالش تک نفره و کودکانه برخوردار است. از موارد دیگر دخیل در قیمت، کشور تولید کننده و برند تولیدی است. برخی محصولات فقط به واسطه برندی که دارند قیمت بالایی دارند، اما در حقیقت از نظر بافت و نوع محصول مانند سایر بالش ها هستند یا حتی ممکن است در برخی موارد از بالش های برندهای ناشناخته هم بهتر نباشند. از دیگر مواردی که بر قیمت بالش تاثیر گذار هستند شامل جنس و بافت بالش است. بالش های زیادی در بازار عرضه بالش وجود دارد از جمله بالش های پرمرغی، بالش فومی، بالش نمدی، بالش پشم شیشه ای، بالش پنبه ای و… تمامی این بالش ها در متنوع ترین قیمت ها عرضه میشوند تا خریداران بتوانند با دستی باز نسبت به خرید این محصولات اقدام کنند.

مرجع فروش بالش لبه دار

مرجع فروش این منسوج

فروشندگان و مرجع فروش بالش لبه دار در بسیاری از شهرهای کشور وجود دارند و این محصول را به صورت مستقیم و به قیمت درب کارخانه به فروش میرسانند. صادرکنندگان علاوه بر صادرات این محصول به کشورهای دیگر، به صورت مستقیم این محصول را به سراسر کشور نیز توزیع کرده و به فروش میرسانند. از گسترده ترین مراجع فروش بالش لبه دار میتوان به استان های تهران، قم، اصفهان، فارس، بندرعباس، کرمان، خوزستان، تبریز و… اشاره کرد.

92

  1. خرید بدون واسطه خیلی خوبه چون دیگه هزینه های اضافی انبارداری، حمل نقل،دست به دست چرخیدن رو نداره و به قیمت مناسب تهیه میشه

  2. بالش های لبه دار دارای قیمت مناسبی هستند و زیبایی که این محصولات دارند بسیار زیبا هستند و برای دکور و چیدمان هر منزل بسیار مناسب است و به راحتی قابل ست کردن می باشند.

  3. سلام وقت بخیر
    من از مشتری های قدیمی شما هستم که همیشه از شما خرید می کنم و بسیار راضی هستم.

  4. سلام روزتون بخیر خسته نباشید
    خیلی خوشگل هستن ولبه هاش خیلی قشنگه و ادم لذت میبره
    ممنونم از سایت تون

  5. سلام وقتتون بخیر
    من چند بار از شما خرید کردم و خیلی راضی بودم ممنون از سایت خوبتون.

  6. سلام وقت بخیر
    عمدتا بالش هایی که از انعطاف پذیری کمی برخوردارند شامل بالش های پر مرغی هستند که بعد از گذشت مدت زیادی از استفاده حالت خود را از دست میدهند

  7. سلام وقت بخیر
    یکی از عوامل موثر بر قیمت بالش لبه دار ابعاد آن است. طبیعتا هر چقدر بالش بزرگ تر باشد مواد و متریال بیشتری برای ساخت این محصول استفاده شده است

  8. بالش های لبه دار از بهترین بالش هاست که بسیار باکیفیت هستند و طرفداران زیادی دارد.

  9. سلام وقتتون بخیر
    بالش لبه دار یکی از کالاهایی است که بسیار پرطرفدار می باشد و کیفیت بسیار خوبی دارند.

  10. سلام وقت بخیر بالش های لبه دار خیلی قشنگ و مورد پسند سخت پسند ها در لوازم خواب است و بسیار با کیفیت است

  11. سلام وقت بخیر
    من از بالش لبه دار شما خرید کردم بسیار باکیفیت بودن ممنون از سایت خوبتون.

  12. سلام وقت بخیر
    یکی از جنبه های بسیار مهم در رابطه با یک بالش در رابطه با حفظ سلامتی شخص مصرف کننده است که بسیار اهمیت زیادی دارد.

  13. سلام وقت بخیر
    بالش لبه دار یکی از کالاهای پر طرفدار می‌باشد که بسیار کیفیت خوبی دارند.

  14. سلام وقت بخیر من شهر تبریز زندگی میکنم اگر از بالش های شما بخوام چند روز کاری طول میکشه تا برام ارسال کنید ؟

  15. سلام وقت بخیر
    ارسال به شهر خوی هم دارید اگر دارید در زمینه ثبت سفارش راهنمایی کنید تنازع بالا خریدارم

  16. سلام وقت بخیر
    انعطاف پذیری یک بالش بسیار مهم است؛ زیرا اگر این ویژگی را نداشته باشد با هر بار خوابیدن بر روی بالش شکل اولیه آن تغییر پیدا میکند

  17. سلام وقت بخیر
    من از مشتری های قدیمی شما هستم که همیشه از شما خرید می کنم و بسیار راضی هستم.

  18. سلام وقت بخیر
    من خیلی از این نوع بالشت ها خوشم اومده منتها به خرید غیر حضوری اعتمادی ندارم میخواستم ببینم میتونم به صورت حضوری و به صورت فیزیکی بالشت رو ببینم و بعدش به صورت تک بخرم ازتون؟

  19. سلام واقعا جنس این نوع بالشت ها در حدی است که خودم بعد از خرید تعجب کردم هم انعطاف خوبی داشت هم ضخامتش به شکل خوبی بود ممنونم بابت راهنمایی تون.

  20. سلام وقتتون بخیر
    سفارشات من امروز صبح به دستم رسید ممنون از سایت خوبتون بسیار کیفیت خوبی داشتن.

  21. سلام وقتتون بخیر
    من دو روز پیش سفارش روبالشتی دادم خواستم ببینم کی به دستم میرسه.

  22. روبالشی های من امروز بدستم رسید .رنگ و جنسش همونی که میخواستم بود از بسته بندی خیلی خوبش سرپرایز شدم .متشکرم

  23. سلام وقت بخیر
    می خواستم در زمینه صادرات با شما همکاری داشته باشیم؟
    ارسال به کشور استونی هم دارید ؟
    ممنون میشم در زمینه جنس و الیاف آن هم توضیح بدهید

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  24. سلام وقت بخیر خسته نباشید
    می خواستم در مورد ارسال بار و نحوه ای بار گیری در زمینه صادرات به چه نحوی انجام می شود ؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  25. سلام وقت بخیر
    ارسال به کشور پاکستان هم دارید ؟
    اگر مقدره یک تایمی هماهنگ کنید در رابطه با همکاری بیشتر مذاکراتی داشته باشیم و اینکه تمایل دارم مدیر مجموعه شما دیدار داشته باشم

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  26. سلام وقت بخیر
    خواستم ببینم چند روز کاری طول میکشه تا بار منو ارسال کنید؟من دیروز ثبت سفارش کردم.

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  27. سلام وقت بخیر
    خواستم از بابت خوش قول بودنتون تشکرکنم خیلی زود بارم به دستم رسید. فقط اینبار میخوام اگر بشه باهم به صورت چکی کار کنیم آیا امکانش هست چک ۳۰ روزه بگیرید؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  28. سلام عرض ادب بالش های لبه دار خیبی زیباتر از بالش هایی با دوخت ساده است و برای جهیزیه عروس هم شکیل تر است

  29. سلام وقتتون بخیر
    خواستم نحوه ارسال بارتونو ببینم به چه صورت خودمون باید با باربری هماهنگ کنیم یا خودتون این کارو میکنید؟

  30. سلام وقتتون بخیر
    بار من به دستم رسید ممنونم فقط خواستم بپرسم که اینار به صورت چکی با من کار می کنید.

  31. سلام وقتتون بخیر
    من دوسال پیش از شما خرید داشتم و از خریدم خیلی راضی بودم و دوباره میخوام با شما همکاری داشته باشم دفترتون هنوز شهر قم قرار دار یا تغییر کرده؟

  32. سلام وقتتون بخیر
    من در کشور عربستان سعودی زندگی میکنم شما به این کشور صادرات انجام می دهید؟

  33. سلام ممنون از شرکت شما روبالشی های لبه دار کیفیت بالای داره وعمر با دوامی دارد و نخ کش هم نمیشود

  34. سلام وقتتون بخیر
    هزینه گمرک تا کشور شیلی چقدر است ؟ چه مدت زمان طول میکشه تا بار فرستاده شود؟

  35. سلام خسته نباشید ببخشید روبالشی لبه دار دکمه ایی هم دارید یا فقط زیپ دار دارید؟؟

  36. سلام وقت بخیر
    شما یکی از بهترین عرضه کنندگان روبالشتی هستید که من ازش خرید داشتم ممنون از سایت خوبتون.

  37. سلام

    بعضی بالشتهاروکع بیرون میبینی خیلی بددوختن ولی ۱۰تابالشی کع ازتون گرفتم خیلی دوخت تمیزومنظمی دارن ممنونم.

  38. سلام وقتتون بخیر
    من چطور میتونم در زمینه شما با شما کار کنم؟ هزینه محصولات شما به چه صورت است ؟

  39. سلام وقتتون بخیر
    من قبلا از شما خرید کردم می خوام دوباره از شما خرید منم هنوز مثل قبل کار میکنید یا فرق کرده؟

  40. منسوجات بالشی مختلفی در صنعت نساجی تولید شده است و هر کدام از بالش ها، مدل جدیدی در گروه کالای خواب است که روز به روز این محصولات متنوع میشوند

  41. بالش لبه دار یکی از کالاهایی است که بسیار پرطرفدار بوده و با داشتن ضخامت و لطافت مناسب توانسته است علاوه بر بازار داخلی، در بازار خارجی و کشورهای همسایه نیز طرفداران زیادی را به خود اختصاص دهد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما