مرجع خرید روبالشی شکلاتی

روبالشی از زمان گذشته تا به حال یکی از پراستفاده ترین و پرکاربرد ترین ملزومات خواب در بین مردم محسوب میشود که به دلیل فروش و استقبال بالای این محصولات، مراجع خرید زیاد و مختلفی برای انواع روبالشی به خصوص روبالشی شکلاتی در سراسر کشور دایر شده است. نمایندگی ها و دفاتر فروشی که در سراسر کشور وجود دارند، به عنوان مرجع خرید روبالشی شکلاتی شناخته میشوند. مشتریان محترم میتوانند نسبت به خرید این محصولات به صورت عمده و کلی، از این مراجع اقدام کنند. اگر کمی در بازار بگردید، متوجه خواهید شد که انواع کالاهای خواب از جمله روبالشی ها دارای قیمت های بسیار نجومی و بالایی هستند؛ از این رو بهترین و امن ترین مکان برای تجربه خریدی به صرفه و با قیمتی مناسب، در واقع همین مرجع خرید روبالشی شکلاتی است و در آنجا به دلیل عرضه مستقیم کالا به مشتری و عدم دخالت واسطه ها، قیمت این محصولات بسیار منصفانه تر و ارزان تر است.

بررسی کیفیت جنس روبالشی شکلاتی

بررسی کیفیت جنس روبالشی شکلاتی

روبالشی های شکلاتی انواع مختلفی دارند. از روبالشی گل دار و طرح سنتی گرفته تا طرح های مدرن و امروزی مانند روبالشی پاکتی لبه دار، اما مسئله ای که دارای اهمیت است این است که روبالشی انتخابی شما دارای کیفیت بالایی باشد. در ادامه به بررسی کیفیت جنس روبالشی شکلاتی خواهیم پرداخت.
۱_روبالشی ساتن: این روبالشی مناسب برای اتاق خواب عروس خانم ها است و به عنوان روبالشی جدید عروش شناخته میشود زیرا این روبالشی ها دارای جلوه بصری بسیار زیبایی هستند. برای تولید روبالشی ساتن از ترکیب چند نوع الیاف مانند ابریشم، پلی استر، نایلون و… استفاده میشود. این روبالشی ها برای استراحت خوب هستند ولی همان طور که گفتیم، بیشتر جنبه زیبایی بخشی دارند.
۲_روبالشی ابریشم: پارچه ابریشم از قدیم جزو فاخر ترین و شکیل ترین نوع پارچه ها محسوب میشود، این روبالشی علاوه بر زیبایی ظاهری خاصی که دارد برای پوست و موی ما نیز بسیار مفید است. این روبالشی ها دارای خاصیت آنتی آلرژیک هستند؛ از این رو بهترین گزینه برای داشتن خوابی راحت به شمار می آیند. البته ناگفته نماند که قیمت این روبالشی ها کمی گران تر است.

بررسی کیفیت جنس روبالشی شکلاتی
۳_روبالشی نخی: پارچه های نخی جزو پارچه های مناسب و مطلوبی هستند که به علت جریان هوا در بین تار و پود آن برای پوست ایده آل هستند. اگر پارچه نخی روبالشی بدون ناخالصی باشد و صد در صد نخ باشد، دارای خاصیت ضد حساسیت نیز خواهد بود. طرح و رنگ این نوع روبالشی بسیار متنوع و زیاد است.
۴_روبالشی تترون: روبالشی تترون از ترکیب دوالیاف ویسکوز و پلی استر تولید شده است. این نوع روبالشی مقاومت بسیار زیادی در برابر شست و شو با مواد شوینده آنزیم دار دارد و همچنین دارای لطافت و نرمی خوبی است و مانند روبالشی پنبه ای دارای خاصیت ضدحساسیت بودن است. طرح و رنگ این محصولات مانند روبالشی های نخی بسیار زیاد است.
۵_روبالشی بامبو: این نوع روبالشی به دلیل اینکه از الیاف طبیعی تولید شده است، بسیار آرامش بخش و راحت است.
۶_روبالشی پلی استر: این نوع روبالشی تماما از الیاف مصنوعی ساخته شده است و تنها مزیت آن کشش فوق العاده خوب آن است.

نکاتی مهم برای بهداشت رو بالشی

نکاتی مهم برای بهداشت رو بالشی

نکاتی مهم برای بهداشت رو بالشی وجود دارد که با رعایت آنها سلامت شما به خطر نخواهد افتاد. سعی کنید جهت پیشگیری از انواع مشکلات پوستی و تنفسی حتما هر چند وقت یکبار روبالشی خود را با آب سرد شتشو دهید. کارشناسان حوزه بهداشت، شست و شوی هفته ای این منسوجات را با رعایت نکاتی همچون استفاده از مواد شوینده بدون آنزیم جهت جلوگیری از ایجاد واکنش های آلرژیک، توصیه میکنند. همچنین توصیه میکنند که حتما روبالشی در هوای آزاد و در زیر نور مستقیم خورشید خشک شود. بهترین مکان برای قرار دادن تخت در اتاق قسمت نورگیر اتاق است تا تشک، ملحفه و روبالشی، با نور خورشید در تماس مستقیم باشند. نور خورشید میتواند نقش پر رنگی در ضد عفونی کردن این منسوجات داشته باشد.

دسته بندی روبالشی از نظر نوع نخ به کار رفته

دسته بندی روبالشی از نظر نوع نخ به کار رفته

روبالشی شکلاتی انتخابی شما باید برای ایجاد جلوه بصری زیبا در اتاق، با سایر وسایل دیگر اتاق خواب ماننده پرده، فرش و… همخوانی داشته باشد و در ضمن الیافی که در تولید روبالشی به کار رفته اند، علاوه بر نرمی و لطافت فوق العاده، دارای استحکام و ماندگاری بالا و ثبات رنگ نیز باشند. در ادامه مطلب دسته بندی روبالشی از نظر نوع نخ به کار رفته در آنها را بررسی خواهیم کرد.
روبالشی پنبه ای: در تولید این نوع روبالشی از الیاف و نخ طبیعی استفاده شده است. در این نوع روبالشی پنبه دوزی شده، منافذ ریز و متعددی وجود دارد که سبب ایجاد گردش هوا در بین تار و پود آن میشود.
روبالشی پلی استر: نخ های پلی استر، الیافی مصنوعی به شمار می آیند و برای روبالشی مناسب نیستند و باعث ایجاد حسی ناخوشایند در حین خواب و استراحت میشوند. تنها نکته مثبت روبالشی پلی استر دوام بسیار زیاد آن است.

دسته بندی روبالشی از نظر نوع نخ به کار رفته
روبالشی تنسل: روبالشی شکلاتی تنسل پایه گیاهی دارد و از نوعی گیاه تولید میشوند. این نوع روبالشی ها ضد حساسیت و دوستدار محیط زیست هستند. این نوع از روبالشی های نرم و صاف مانع رشد میکروب و باکتری میشوند.
روبالشی بامبو: این نوع روبالشی نیز دارای پایه طبیعی بوده و در ترکیب آن از الیاف چوب بامبوی خرد شده استفاده شده است. این نوع روبالشی حساسیت های پوستی و تنفسی ایجاد نمیکند.
روبالشی تترون: شاید در وهله اول با خود فکر کنید که روبالشی تترون همانند پلی استر برای استفاده مناسب نخواهد بود، اما باید بگوییم که این نوع روبالشی بسیار خنک، نرم و لطیف، سبک و ضدحساسیت است و همین طور قیمت بسیار مناسبی دارد.
روبالشی شکلاتی مخمل: روبالشی مخمل جزو آن دسته از روبالشی های فاخر و شکیل است که جنبه زیبایی بالایی دارد. این نوع روبالشی نیز برای استفاده بسیار مناسب است و جذب آلودگی کمی دارد.

مرکز پخش روبالشی شکلاتی

مرکز پخش روبالشی شکلاتی

مرکز پخش اصلی روبالشی شکلاتی در واقع همان کارخانه تولیدی این محصولات است که تولیدات خود را به مراکز پخش کوچک تری که در سطح بازارهای کل کشور وجود دارند، توزیع میکند. مراکز پخش و مرجع خرید این روبالشی در بازارهای محلی در واقع همان نمایندگی ها و دفاتر فروشی هستند که در سراسر کشور مشغول به فعالیت و ارائه خدمات هستند. از طریق این مراکز پخش محصول به صورت مستقیم از درب کارخانه در اختیار مشتریان قرار میگیرد و مشتریان میتوانند به راحتی نسبت به خریداری محصولی اصل اقدام کنند. قیمت این روبالشی در مراکز پخش روبالشی شکلاتی بسیار مقرون به صرفه است.

103

  1. سلام وقت بخیر
    به نظر شما کدام جنس برای رو بالشی بهتر است (روبالشی تترون ،روبالشی بامبو،روبالشی تنسل و… )؟

  2. رو بالشتی های شکلاتی این سایت بسیار زیبا و خوشگل هستند توصیه می کنم حتما از محصولات بی نظیر این سایت سفارش بدین

  3. سلام وقت بخیر
    روبالشتی شکلاتی در طرحهای سنتی دوخته شده و باعث تنوع در خانه می‌شود

  4. سلام من می خوام از این سایت روبالشتی شکلاتی سفارش بدم آیا هزینه روبالشتی رو باید هنگام سفارش پرداخت کنم؟

  5. سلام و خسته نباشید. ممنون بابت نکاتی مهم برای بهداشت رو بالشی که خیلی خوب توضیح دادید

  6. با سلام و عرض احترام من از این روبالشی های شکلاتی خریداری کردم از همین سایت بسیار زیبا و خوش جنس هستش و قیمت بسیار مناسبی هم داره ،از خریدم خیلی راضی هستم و به همه دوستان هم پیشنهاد میکنم حتما از این روبالشی ها خریداری کنند تا کیفیت و زیبایی رو با هم تجربه کنند ،تشکر از مجموعه خیلی خوبتون که همیشه بهترینها رو عرضه میکند

  7. سلام بسیار از سفارشم از سایت شما راضی بودم اگر چه من قبلا از مراکز خرید سطح شهر به صورت حضوری خرید می کردم اما کیفیت و قیمت محصول شما بسیار خوب بود.

  8. با اطمینان میتونم بگم این سایت بهترین روبالشی ها رو داره و سفارش دادم و منتظرم که به دستم برسه.

  9. خداوکیلی خیلی نازه طرح هاتون
    فقط قیمت هاتون یکم آمده که امیدوارم با خرید عمده بنده کمی تخفیف قائل بشین
    ممنون

  10. سلام من میخوام سفارش بدم چرا هیچ توضیحی در این باره داخل سایت نذاشتید؟

  11. با عرض سلام و خدا قوت خدمت پشتیبان های محترم
    یکی از دلایلی که من علاقه زیادی به خرید از این وب سایت دارم پشتیبان های متخصصشون هست که خیلی صبورانه پاسخگو سوالات ما هستند

  12. برای سفارش باید به چه صورت اقدام کرد و در مورد حمل و نقل ایا بیمه میشه محصول و یا ضمانت سلامت میدید تا به دستم برسه برای زابل می خواستم بفرستید

  13. تنوع و زیبایی روبالشتی هاتون واقعا مثال زدنیه من چند هفته پیش خریداری کردم کیفیتش خیلی خوب بود و از خریدم راضی هستم

  14. ممکن است طرح های بیشتری از محصولتان در سایت قرار بدهید . کیفیت محصولات شما خوب است و تنوع محصول دارید .

  15. سلام وقت بخیر من برای سفره خونه امون این بالشت های شکلاتی طرح سنتی ۱۰ جفتشو میخاستم

  16. سلام آیا شما خود تولید کننده روبالشی هستید یا با مراکز دیگر کار می کنید؟ آیا امکان دارد نمایندگی هایی را در سطح شهرها برای فروش حضوری ایجاد کنید.

  17. سلام. بالشت های شما طرح ها و رنگ ها و مدل های خیلی قشنگی داره. دوست دارم مدل های بیشتری ازتون ببینم

  18. سلام روبالشتی شکلاتی باطرح ساده یا ترمه بسیار قشنگ است من درخانه دارم. و به شما هم از محصول ارا پیشنهاد می کنم.

  19. سلام روبالشتی شکلاتی باطرح ساده یا ترمه بسیار قشنگ است من درخانه دارم و از همین سایت تهیه نموداه ام. و به شما هم از محصول را پیشنهاد می کنم.

  20. سلام دخترم روبالشتی شکلاتی خیلی دوست داشت از سایت شما خریداری کردم خیلی خوشش اومد.از شما به خاطر کیفیت بالای محصولاتتان ممنونم.

  21. روزبخیر، قبل سفارش میخوام محصول را حضوری مشاهده کنم کجا باید مراجعه کنم تا برای خرید اقدام کنم؟

  22. سلام
    آقا من تعداد بالا میخوام اگر هم از جنسش راضی بودم همیشه به خودتون سفارش میدم

  23. سلام و خداقوت واقعا این رو بالشی ها زیباست و ادم از دیدنشون سیر نمیشه و کاربردها مختلفی دارند ممنون از توضیحات کاملی که در سایت قرار دادید توصیه میکنم حتما تهیه کنید

  24. باسلام و خسته نباشید بسته منم رسید واقعا مثل دفعه قبل جنس هاتون قشنگه کلی لذت بردیم. از اجناس عالی تون.خیلی شیکه کارهاتون خواهرم هم میخواد سفارش بده.

  25. سلام و عرض ادب

    ببخشید یه سوال دارم .

    میشه بفرمایید هزینه ی ارسال یک جفت روبالشتی شکلاتی به قم چقدر میشه ؟

    پیشاپیش از پاسخگویی شما متشکرم

  26. آیا شما به غیر از فروش اینترنتی فروش تلفنی یا حضوری هم داریم اگر حضوری بخواهیم خدمت برسیم شرایطش به چه گونه است

  27. سلام
    این روبالشی مناسب برای اتاق خواب عروس خانم ها است و به عنوان روبالشی جدید عروش شناخته میشود زیرا این روبالشی ها دارای جلوه بصری بسیار زیبایی هستند.

  28. سلام
    روبالشی های شکلاتی انواع مختلفی دارند. از روبالشی گل دار و طرح سنتی گرفته تا طرح های مدرن و امروزی مانند روبالشی پاکتی لبه دار، اما مسئله ای که دارای اهمیت است این است که روبالشی باید دارای کیفیت بالایی باشد.و ضد حساسیت باشد

  29. سلام از سایت خوبتون تشکر میکنم جنس روبالشتی هاتون واقعا خوب بود حتما سایت شمارو به دوستانم معرفی خواهم کرد

  30. مشتریان محترم می توانند نسبت به خرید این محصولات به صورت عمده و کلی، از طریق این وبسایت اقدام کنند.

  31. روبالشی شکلاتی چند وقتی است که مد شده خیلی خوشگل .با جنس های مخمل و تترون و….

  32. سلام و خدا قوت
    این رو بالشتی دارای قیمت خوبی می باشد که با خرید از مجموعه شما بسیار مقرون به صرفه می باشد و هر روز از قیمت آن راضی می باشد.

  33. سلام خسته نباشد
    خیلی خوبه کیوتن ادم بهشون علاقه پیدا میکنه تخت خوابم خیلی قشنگه شده و خاصه
    ممنونم از جنسای خوبتون و سایته خوبتون

  34. سلام وقت بخیر
    روبالشی های شکلاتی انواع مختلفی دارند. از روبالشی گل دار و طرح سنتی گرفته تا طرح های مدرن و امروزی مانند روبالشی پاکتی لبه دار، اما مسئله ای که دارای اهمیت است این است که روبالشی انتخابی شما دارای کیفیت بالایی باشد. شما یکی از بهترین مجموعه ها کالای خواب و پارچه هستید.

  35. سلام وقت بخیر
    روبالشی شکلاتی است و در آنجا به دلیل عرضه مستقیم کالا به مشتری و عدم دخالت واسطه ها، قیمت این محصولات بسیار منصفانه تر و ارزان تر است

  36. سلام خدمت شما پارچه ابریشم از قدیم جزو فاخر ترین و شکیل ترین نوع پارچه ها محسوب میشود، این روبالشی علاوه بر زیبایی ظاهری خاصی که دارد برای پوست و موی ما نیز بسیار مفید است

  37. روبالشی های شکلاتی بسیار زیبا هستند من از شما خرید کردم و خیلی راضی بودم ممنون از سایت خوبتون.

  38. سلام وقت بخیر
    روبالشی ها دارای قیمت های بسیار نجومی و بالایی هستند؛ از این رو بهترین و امن ترین مکان برای تجربه خریدی به صرفه و با قیمتی مناسب

  39. سلام صبح بخیر
    روبالشی های شکلاتی انواع مختلفی دارند من مدل لوله ایشو از شما خرید کردم بسیار زیبا بود.

  40. سلام وقتتون گران بها ببخشید این روبالشی هارو به صورت جفتی میتوان خرید ازشما یا به صورت عمده ای؟ ارسال به شهر مشهد هم دارید

  41. سلام وقتتون بخیر
    بالش های شکلاتی یکی از بالش های قدیمی است که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است.

  42. سلام وقتتون بخیر
    رو بالشتی های شکلاتی واقعا جذاب هستند در طرح های زیبایی تولید می شود من خریدی که داشتم در دوخت هم بسیار تمیز دوخته شده بود و بسیار جلوه قشنگی داشتن.

  43. سلام وقت بخیر
    روبالشی های شکلاتی انواع مختلفی دارند مانند روبالشی گل دار و طرح سنتی گرفته تا طرح های مدرن و امروزی مانند روبالشی پاکتی لبه دار که بسیار پر طرفدار هستند.

  44. سلام وقتتون بخیرقیمت روبالشتی های شکلاتی چقدر است ؟ تکی هم فروش دارین ؟ به صورت چکی چطور کار میکنید ؟

  45. سلام وقت بخیر
    روبالشی گل دار و طرح سنتی گرفته تا طرح های مدرن و امروزی مانند روبالشی پاکتی لبه دار، اما مسئله ای که دارای اهمیت است این است که روبالشی انتخابی شما دارای کیفیت بالایی باشد.

  46. سلام وقت بخیر
    روبالشی گل دار و طرح سنتی گرفته تا طرح های مدرن و امروزی مانند روبالشی پاکتی لبه دار، اما مسئله ای که دارای اهمیت است این است که روبالشی انتخابی شما دارای کیفیت بالایی باشد

  47. سلام وقت بخیر
    این روبالشی ها برای استراحت خوب هستند ولی همان طور که گفتیم، بیشتر جنبه زیبایی بخشی

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  48. سلام وقت بخیر
    روبالشی های شکلاتی انواع مختلفی دارند. از روبالشی گل دار و طرح سنتی گرفته تا طرح های مدرن و امروزی مانند روبالشی پاکتی لبه دار، اما مسئله ای که دارای اهمیت است

  49. سلام وقتتون بخیر
    خواستم از شما بابت مطالب مفیدی که داخل سایت قرار می دهید تشکر کنم ممنون از سایت خوبتون.

  50. سلام وقتتون بخیر خواستم از شما بابت مطالب مفیدی که داخل سایت قرار می دهید تشکر کنم ممنون از سایت خوبتون.

  51. سلام خسته نباشید خدمت شما دوست عزیز و گرامی و محترم من حدود پنج ساله دارم با شما کار میکنم واقعا اجناستون عالی و در خور مردم شریف ایران است ممنون از شما

  52. سلام وقت بخیر
    می خواستم در زمینه صادرات با شما همکاری داشته باشیم؟
    ارسال به کشور پاکستان هم دارید ؟

  53. سلام خسته نباشید روبالشی مخمل جزو آن دسته از روبالشی های فاخر و شکیل است که جنبه زیبایی بالایی دارد و برای محیط های سنتی استفاده می‌شود

  54. سلام وقتتون بخیر
    آیا شما در زمینه صادرات هم کار می کنید؟ من میتونم با شما همکاری داشته باشم؟
    تا به حال به کشورهای هند و چین هم صادرات انجام داده اید؟
    صادرات شما به چه صورت است زمینی یا آبی؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  55. سلام خسته نباشید بالش های شکلاتی از قدیم توخونه همه مخصوصا مادربزرگ ها بوده و منو یاد گذشته میندازه خیلی خوشگلن

  56. سلام وقت بخیر
    خواستم از شما بابت محصول خوبی که برام فرستادین تشکر کنم باز هم سفارش دارم فقط میخواستم ببینم ان دفع میتونید دو روزه برام بارو ارسال‌ کنید؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  57. سلام وقت بخیر
    من یکی از طرفداران پر پا قرص شما هستم که همیشه از شما خرید می کنم خواستم ببینم شما ارسال به شهر خرمشهر هم دارین ؟

  58. سلام وقتتون بخیر
    خواستم اگر امکانش هست حضوری شما رو ببینم و خریدم انجام بدم.
    راستی آدرس دفتر شما کجاست ؟

  59. سلام وقتتون بخیر
    فروش عمده شما از چه تعدادی شروع میشه؟ بی زخمت قیمت ها رم برام در واتساپ ارسال کنید؟

  60. سلام خدمت شما این نوع روبالشی ها ضد حساسیت و دوستدار محیط زیست هستند و زیبایی خاصی به محیط سفره خانه و منزل میدهد

  61. سلام وقتتون بخیر
    من چطور میتونم در زمینه شما با شما کار کنم؟ هزینه محصولات شما به چه صورت است ؟

  62. اگر کمی در بازار بگردید، متوجه خواهید شد که انواع کالاهای خواب از جمله روبالشی ها دارای قیمت های بسیار نجومی و بالایی هستند پس خرید از سایت خیلی بهتر است

  63. سلام وقت بخیر
    به نظر شما کدام جنس برای رو بالشی بهتر است (روبالشی تترون ،روبالشی بامبو،روبالشی تنسل و… )؟

  64. سلام وقتت بخیر
    قیمت پتو هاتون متری چقدره؟
    چطور میتونم سفارش بدم ؟
    فروش به صورت تکی هم دارین؟

  65. سلام خدمت شما . این روبالشی ها دارای خاصیت آنتی آلرژیک هستند؛ از این رو بهترین گزینه برای داشتن خوابی راحت به شمار می آیند

  66. سلام خسته نباشید روبالشی ها دارای خاصیت آنتی آلرژیک هستند؛ از این رو بهترین گزینه برای داشتن خوابی راحت به شمار می آیند

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما