قیمت فروش روبالشی گرد

قیمت فروش روبالشی گرد به صورت کلی و عمده به دلیل فروش محصولات در تعداد بالا، بسیار مقرون به صرفه از خرید تکی و جزئی این محصولات است. در واقع تولیدکنندگان برای مشتریان عمده و کلی خود تخفیفات عالی و جشنواره های فروش استثنایی را در نظرگرفته اند تا مشتریان عمده و کلی بتوانند این محصولات را با قیمت بسیار کمتری خریداری کنند. مشتریانی که قصد خرید این محصولات را به صورت عمده دارند، میتوانند به آسانی از طریق نمایندگی ها و یا دفاتر فروشی که در بازارهای محلی وجود دارند از قیمت فروش روبالشی گرد اطلاع پیدا کنند و نسبت به خریداری آنها اقدام کنند. همچنین مشتریانی که نیز قصد خرید عمده این محصولات را ندارند میتوانند از طریق فروشگاه های معتبری که در بازارهای محلی هر شهری مستقر هستند، نسبت به استعلام قیمت فروش روبالشی گرد اقدام کرده و خریداری این محصولات را به صورت جزئی انجام دهند.

اطلاعات مفید درباره روبالشی گرد

اطلاعات مفید درباره روبالشی گرد

در جهت کسی اطلاعات مفید درباره روبالشی های گرد باید بدانید که این روبالشی ها در انواع مدل ها، طرح ها و رنگ بندی های مختلفی مانند روبالشی گرد سنتی، روبالشی گرد ساتن و… به عرصه تولید میرسند که هر کدام از آنها زیبایی و جلوه مخصوص به خود را دارند و مناسب برای سبک های مختلف دکوراسیون اتاق خواب هستند؛ برای مثال روبالشی گرد سنتی یا ترمه، بیشتر در اتاق خواب هایی استفاده میشود که دارای چیدمانی سنتی و کلاسیک هستند و روبالشی های ساتن برای اتاق خواب های مدرن و امروزی استفاده میشوند.
شما در هنگام خرید انواع روتختی مجلسی و یا اسپرت گاها در بین تکه هایی که داخل این روتختی ها موجود است، دو عدد روبالشی گرد نیز مشاهده خواهید کرد. اگر این نوع از روبالشی ها در بین تکه های روتختی موجود نباشد به راحتی میتوانید روبالشی های گرد را از طریق فروشگاه های معتبر حضوری و آنلاین تهیه کنید و یا حتی میتوانید با تهیه پارچه مرغوب و باکیفیت مخصوص روبالشی، به راحتی این نوع از روبالشی ها را بدوزید و استفاده کنید.

بهترین نوع روبالشی گرد

بهترین نوع روبالشی گرد

روبالشی های گرد کاربرد بسیار زیادی دارند. قیمت روبالشی گرد در طرح، رنگ، سایز و کیفیت بسیار متنوع و زیادی به عرصه تولید میرسند. بهترین نوع روبالشی گرد، روبالشی است که از پارچه بسیار مرغوب و باکیفیت تولید شده باشد و دارای طرح ها و رنگ های بسیار متنوع و جذاب باشد؛ در واقع تنوع رنگ و طرح آن به گونه ای باشد که دست مشتری در انتخاب روبالشی دلخواه خود باز باشد و به راحتی بتواند روبالشی گرد خود را با سایر اجزای اتاق خواب و سرویس خواب خود ست کند. امروزه روبالشی های گرد طرح سنتی با استقبال بسیار زیادی در بین مردم رو به رو شده است. این نوع روبالشی های گرد به دلیل تنوع بسیار بالا و همچنین جذابیت و زیبایی فوق العاده آن به عنوان یکی از بهترین انواع روبالشی گرد شناخته میشود. تراکم این نوع از روبالشی ها بسیار بالا بوده و در کیفیت های بسیار مرغوب به عرصه تولید میرسند.

خصوصیات روبالشی گرد با کیفیت

خصوصیات روبالشی گرد با کیفیت

اگر در بازار خرید و فروش روبالشی گرد بگردید، متوجه این موضوع خواهید شد که روبالشی های گرد دارای تنوع بسیار زیادی در رنگ، طرح و کیفیت هستند؛ به گونه ای که اگر بدون داشتن پیش زمینه و اطلاعات قبلی از این محصولات قصد خرید داشته باشید بدون شک دچار سرگردانی خواهید شد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا شما را با خصوصیات روبالشی گرد باکیفیت آشنا کنیم.
۱- روبالشی گرد زمانی از کیفیت و مرغوبیت لازم برخوردار خواهد شد که در روند تولیدی آن از الیاف بسیار مرغوب استفاده شده باشد؛ در واقع کیفیت بالای نخ به کار رفته در روند تولیدی روبالشی تاثیر بسیار زیاد و پر رنگی بر روی ویژگی ها و کیفیت روبالشی میگذارد.
۲- نرمی و لطافت یکی از خصوصیات ارزنده و ممتاز روبالشی گرد باکیفیت به شمار می آید. یک روبالشی گرد برای انتقال حس آرامش و راحتی باید حتما از نرمی و لطافت فوق العاده بالایی برخوردار باشد.

خصوصیات روبالشی گرد با کیفیت
۳- روبالشی گرد باکیفیت و مرغوب، دارای دوام و ماندگاری بسیار بالایی است؛ به گونه ای که در برابر عوامل تخریبی مختلف به راحتی دچار صدمه نمیشود و سالیان سال میتوان از آن استفاده کرد. قیمت روبالشی گرد بسیار مناسب است.
۴- انواع مختلف روبالشی ها از جمله روبالشی گرد، باید دارای خاصیت تنفس پذیری و گردش هوا باشند تا آسیبی به سلامت پوست و مو وارد نشود.
۵- نکته مهم دیگر در رابطه با روبالشی های گرد باکیفیت، ثبات رنگ است؛ در واقع روبالشی های گرد مرغوب و باکیفیت در برابر عوامل مختلفی مانند شست و شو و یا تابش نور خورشید دچار آسیب هایی همچون، رنگ پریدگی و یا رنگ رفت نخواهند شد.
۶- قابلیت شست و شو با ماشین لباسشویی از جمله ویژگی های مهم یک روبالشی گرد محسوب میشود. از آنجایی که انواع منسوجات خواب از جمله روبالشی های گرد برای جلوگیری از رشد انواع میکروب و باکتری نیاز به شست و شوی مداوم دارند، داشتن قابلیت شست و شو با ماشین لباسشویی، جهت سهولت این امر بسیار مهم و ضروری است.

مرکز خرید روبالشی گرد

مرکز خرید این منسوج

مرکز خرید و فروش و قیمت روبالشی گرد به عنوان واسطه و کانال ارتباطی بین مشتریان و تولیدکنندگان برای خرید مستقیم و بدون واسطه این محصولات است. در مرکز خرید روبالشی گرد، به دلیل کوتاهی دست واسطه ها و دلال ها از خرید و فروش، قیمت فروش روبالشی گرد بسیار به صرفه تر خواهد بود؛ مخصوصا برای مشتریانی که قصد خرید عمده این محصولات را دارند. علاوه بر این، امتیازات دیگری که خرید مستقیم از مرکز خرید روبالشی گرد دارد میتوان به حضور کارشناسان و مشاوران زبده در این مراکز اشاره کرد که به خوبی میتوانند مشتریان را در جهت خریدی ایده آل راهنمایی کنند. علاوه بر موارد ذکر شده، مرکز خرید روبالشی گرد محصولات خود را به صورت آنلاین نیز عرضه میکند. در این نوع خرید و فروش در واقع علاوه بر اینکه بر دامنه و گستره مشتریان به طور چشمگیری افزوده میشود، خریداران محترم میتوانند بدون دردسر و اتلاف وقت به راحتی نسبت به خریداری این محصولات اقدام کنند.

82

  1. سلام وقت بخیر
    رو بالشی های گرد در اندازه های که خودمون بخایم دوخت شو انجام میدید؟

  2. عرض ادب و خسته نباشید ،کیفیت حرف ندارد و درجه یک است ممنون ازتون بابت معرفی این سایت ومحصولات بی نظیرش.

  3. عرض ادب و خسته نباشید ،کیفیت حرف ندارد و درجه یک است ممنون ازتون بابت معرفی این سایت ومحصولات بی نظیرش.ممنون

  4. سلام وقت بخیر
    این مجموعه با نازل ترین قیمت محصولات خود را به فروش می رساند من برای نمایندگی خودم همیشه سفارش می دهم خیلی راضیم.

  5. سلام وقت بخیر
    امروزه روبالشی های گرد طرح سنتی با استقبال بسیار زیادی در بین مردم رو به رو شده است.

  6. سلام وقت بخیر
    روبالشی های گرد کاربرد بسیار زیادی دارند. قیمت روبالشی گرد در طرح، رنگ، سایز و کیفیت بسیار متنوع و زیادی به عرصه تولید میرسند.

  7. سلام وقت بخیر
    قیمت فروش روبالشی گرد به صورت کلی و عمده به دلیل فروش محصولات در تعداد بالا، بسیار مقرون به صرفه است

  8. سلام عرض ادب من از این روبالشی ها برای تزیین یه گوشه از منزلم استفاده کردم بسیار با کیفیت و زیبا بودن ممنون

  9. سلام عرض ادب من از این روبالشی ها برای تزیین یه گوشه از منزلم استفاده کردم بسیار با کیفیت وبا دوام وضد آبرفت بودن ممنون

  10. سلام وقت بخیر برای جهیزیه خواهرم از بالشت های شما خرید کردیم و بسیار باکیفیت بودن.

  11. سلام وقت بخیر
    روبالشی گرد سنتی یا ترمه، بیشتر در اتاق خواب هایی استفاده میشود که دارای چیدمانی سنتی و کلاسیک هستند و روبالشی های ساتن برای اتاق خواب های مدرن و امروزی استفاده میشوند.

  12. سلام وقتتون بخیر
    بارم به دستم رسید ممنون از سایت خوبتون بسیار تنوع روبالشی هاتون زیاده و لذت بردم.
    موفق باشید.

  13. سلام خدا قوت این نوع روبالشی های گرد به دلیل تنوع بسیار بالا و همچنین جذابیت و زیبایی فوق العاده آن به عنوان یکی از بهترین انواع روبالشی گرد شناخته میشود

  14. سلام وقت بخیر
    من برای جهزیم از بالش های سنتی شما سفارش دادم واقعا کیفیت بی نظیری داشت.

  15. سلام وقت بخیر
    روبالشی های گرد طرح سنتی با استقبال بسیار زیادی در بین مردم رو به رو شده است و قیمت مناسبی هم دارد

  16. سلام وقت بخیر
    روتختی مجلسی و یا اسپرت گاها در بین تکه هایی که داخل این روتختی ها موجود است، دو عدد روبالشی گرد نیز مشاهده خواهید کرد

  17. سلام وقت بخیر
    من از مشتری های شما هستم که همیشه از شما خرید می کنم و بسیار راضی هستم ممنون از مجموعه خوبتون.

  18. سلام وقت بخیر
    روبالشی های گرد باید بدانید که این روبالشی ها در انواع مدل ها، طرح ها و رنگ بندی های مختلفی مانند روبالشی گرد سنتی، روبالشی گرد ساتن و… به عرصه تولید میرسند

  19. سلام وقتتون بخیر
    من از روبالشتی های گرد شما خرید کردم بسیار راضی بودم ممنون از سایت خوبتون.

  20. سلام وقتتون بخیر
    من میخوام از شما خرید کنم شهر زاهدان هستم چند روز طول میکشه تا به دستم برسه؟

  21. سلام برای ارسال این نوع منسوج به ونکور هم طرح و برنامه ی خاصی دارید؟ من مایل به همکاری با شما جهت صادرات این نوع طرح های اصیل ایرانی هستم ممنون میشم با مشاورانتون به صورت حضوری صحبت کنم

  22. سلام وقتتون بخیر خواستم از شما بابت محصول باکیفیتی که برام فرستادین تشکر کنم ممنون از سایت خوبتون ‌

  23. خیلی خوشحالم که از این غرفه خرید کردم چون نمونه های مشابه اصلا به این کیفیت و زیبایی نبودند. جنس ساتن اعلا و دوخت عالی

  24. سلام وقتتون بخیر
    خواستم از شما در زمینه صادرات با شما همکاری داشته باشم صادرات شما به چه صورت است ؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  25. سلام وقتتون بخیر
    مایل هستم در زمینه انواع کالای خواب با شما همکاری داشته باشم شما نمایندگی به شهر اصفهان هم میدین؟

  26. سلام وقت بخیر
    خواستم از بابت خوش قول بودنتون تشکرکنم خیلی زود بارم به دستم رسید. فقط اینبار میخوام اگر بشه باهم به صورت چکی کار کنیم آیا امکانش هست چک ۳۰ روزه بگیرید؟

  27. سلام خدمت تیم حرفه ای دیبا بافت نگار
    من یک سال پیش از شما خرید کردم بازم خواستار خرید از شما هستم هنوز هم ارسال دارین ؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  28. سلام وقتتون بخیر
    من بارها از شما خرید و راضی بودم اینبار میخوام به پاس مشتری مداریتون به صورت چکی با من کار کنید امکانش هست ؟

  29. سلام وقت بخیر یک روبالشی گرد برای انتقال حس آرامش و راحتی باید حتما از نرمی و لطافت فوق العاده بالایی برخوردار باشد

  30. سلام وقتتون بخیر
    روبالشتی‌ با کیفیت میتونه در سلامتی هم نقش داشته باشه ، ممنون ام از معرفی محصولات با کیفیت ، با آرزوی موفقیت.

  31. سلام خدمت شما این بالش های گردبیشتر در اتاق خواب هایی استفاده میشود که دارای چیدمانی سنتی و کلاسیک هستند

  32. سلام وقت بخیر

    اگربصورت عمده خریدکنیدازتخفیفات عالی وجشنواره فروش استثنایی مجموعه دیباف بهره مندمیشوید.

  33. روبالشی های گرد کاربرد بسیار زیادی دارند. قیمت روبالشی گرد در طرح، رنگ، سایز و کیفیت بسیار متنوع و زیادی به عرصه تولید میرسند

  34. سلام وقتتون بخیر
    من چند بار خواستم با مشاوران شما تماس بگیریم برای خرید روبالشتی‌ اما موفق نشدم میشه خودتون باهام تماس بگیرید؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  35. سلام عرض ادب تراکم این نوع از روبالشی ها بسیار بالا بوده و در کیفیت های بسیار مرغوب به تولید میرسند و زیبا هستند

  36. مشتریانی کع بصورت عمده خریدکنن میتونن ازطریق نمایندگیهای موجوددربازارمحلی ازقیمت روبالشتی گرداطلاع پیداکنند.

  37. مجموعه دیبا بافت نگار یکی از معتبرترین مراکز تولید انواع پارچه روبالشتی می باشد که تمام محصولات خود را با قیمت عمده و نرخ پایین تر از بازار به خریداران عرضه می کند.

  38. سلام وقت بخیر روبالشی های گرد مرغوب و باکیفیت در برابر عوامل مختلفی مانند شست و شو و یا تابش نور خورشید دچار آسیب هایی همچون، رنگ پریدگی و یا رنگ رفت نخواهند شد

  39. سلام و خدا قوت
    به مادر های گرامی پیشنهاد می کنم حتما از این روبالشتیهای جنس مخمل برای فرزندان خودتون خرید کنید واقعا عالی هستند دختر من خیلی از این جنس راضی هست.

  40. روبالشی های گرد کاربرد بسیار زیادی دارند. قیمت روبالشی گرد در طرح، رنگ، سایز و کیفیت بسیار متنوع و زیادی به عرصه تولید میرسند

  41. سلام عرض ادب این نوع روبالشی های گرد به دلیل تنوع بسیار بالا و همچنین جذابیت و زیبایی فوق العاده آن به عنوان یکی از بهترین انواع روبالشی گرد شناخته میشود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما