پخش مستقیم بالش سنتی

مرکز پخش مستقیم بالش سنتی با هدف ارائه و عرضه ی هر چه بهتر و بیشتر بالش سنتی برای استفاده ی مصرف کنندگان محترم راه اندازی شده است. در واقع در پخش مستقیم فرآیند تولید به مصرف انجام میشود و کالا پس از تولید بدون هیچ واسطه ای به دست خریداران و مصرف کنندگان میرسد. همانطور که میدانید از آنجا که واسطه های زیادی در روش پخش مستقیم حذف میشوند، کالای مورد نظر با قیمت کمتری به دست خریدار میرسد و در نهایت خرید اقتصادی تری انجام میپذیرد.
اهمیت خواب و کالا های مربوط به آن سبب شده است که تولیدکنندگان در جهت تولید کالای با کیفیت برآیند و محصولات خود را در بالاترین درجه کیفیت به بازار عرضه کنند. بالش ها کالا هایی دوست داشتنی و مهم هستند که برای خواب سالم و با کیفیت اهمیت به سزایی دارند و امروزه در انواع و مدل های گوناگون به بازار عرضه میشوند که بالش سنتی یکی از زیباترین بالش های موجود در بازار است و بیشتر جنبه ی تزئینی دارد.
بالش ها بر اساس کاربرد و کارکردی که دارند در مدل های مختلف تولید میشوند؛ مثلاً یکی از بالش هایی که امروزه بسیار خریدار دارد بالش مسافرتی است. این بالش همانطور که از اسمش پیداست، جهت استفاده در سفر تولید شده و حمل آن آسان و راحت است و میتواند خوابی سالم را در سفر مهیا کند.

معرفی انواع بالش سنتی

معرفی انواع بالش سنتی

بالش های سنتی بسته به الیافی که برای پر کردن آنها استفاده میشود در انواع مختلفی تولید میشوند که به علت تنوع طرح و رنگ بسیار پر طرفدار هستند.
این محصولات بر اساس نوع دوختی که دارند، در دو نوع سنتی لوله ای و گرد به بازار عرضه میشوند.
بالش سنتی لوله ای: از زیباترین و کاربردی ترین بالش های سنتی است که به علت زیبایی نظر خریداران بسیاری را به خود جلب کرده است. از بالش لوله ای برای تزیین اتاق هایی با دکور قدیمی و سنتی استفاده میکنند. برای آن دسته از افراد نوستالژیک پسند که به دنبال حس های قدیمی و کودکی خود هستند، بسیار گزینه ی مناسب و جذابی به شمار میرود. همچنین از این بالش ها در سفره خانه ها و قهوه خانه ها و یا رستوران ها و کافه های سنتی استفاده ی بسیار میکنند.
بالش های گرد: از دیگر مدل های بالش سنتی بالش های گرد هستند که مانند بالش های لوله ای از الیاف پنبه در تولید آنها به کار برده میشود.

آشنایی با فرایند تولید بالش سنتی

آشنایی با فرایند تولید بالش سنتی

در قدیم این کالا ها عموما توسط اشراف و خان زاده ها استفاده میشد و طبقه ی کارگر و رعیت استفاده ای از این بالش ها نداشتند. اما امروزه این بالش ها توسط عموم مردم برای ایجاد دکوراسیون سنتی در خانه، رستوران، کافه و.. استفاده میشوند.
جنس بالش های سنتی معمولا از ابریشم، لمه و پلی استر است که فرآیند تولید آنها متفاوت است. اما عموما برای تولید بالش های سنتی از سه مرحله ی تولید الیاف، دوخت پارچه و پر کردن بالش استفاده میکنند. در ابتدا پارچه این بالش ها را که معمولا از الیاف طبیعی تولید میشوند، میبافند. بعد از آن با استفاده از طرحی که مشتری مد نظر دارد از نخ مخصوص استفاده کرده و دوخت پارچه را شروع میکنند. مرحله ی دوخت پارچه امری کاملا سلیقه ای است، چرا که نخ استفاده شده، نوع دوخت، طرح پارچه همه و همه بسته به این است که فرد چه بخواهد و طرح مد نظر خریدار چیست؟
علاوه بر این نوع دوخت بالش اعم از دکمه دار، زیپ دار و یا ساده بودن آن را هم مشتری مشخص میکند. در آخر بالش ها با استفاده از پشم، پنبه، لمه، ابریشم و دیگر مواد پر میشود و به فروش میرسند.

عوامل موثر بر کیفیت بالش سنتی

عوامل موثر بر کیفیت این منسوج

از مهم ترین عواملی که بر کیفیت بالش سنتی تاثیر مستقیم میگذارد نوع الیافی است که بالش با آنها پر شده است. علاوه بر این شرایط دوخت پارچه ی بالش و نخ هایی که برای دوخت و تهیه پارچه به کار میرود بر کیفیت آن نیز موثر است. امروزه برای تولید بالش های سنتی با کیفیت، از بهترین الیاف و پارچه های موجود در بازار استفاده میشود و علاوه بر آن با پیشرفت علم و تکنولوژی، از بهترین ابزار و ماشین های بالش پر کن، برای پرکردن استاندارد و بهینه این بالش ها استفاده میکنند.
این محصول به میزان هزینه ای که برای آن در نظر میگیرید در کیفیت های متفاوت تولید میشود و طبیعی است که هر چه هزینه ی مورد نظر بیشتر در نظر گرفته شود بالشی که خریداری میکنید کیفیت بالاتری خواهد داشت. اما برای آنکه بتوانید بالش سنتی مرغوب و باکیفیت را با قیمتی ارزان تر تهیه کنید، میتوانید از طریق پخش مستقیم بالش سنتی اقدام به خرید کرده و این بالش را با قیمت به صرفه تری خریداری کنید.

‌سفارش عمده بالش سنتی

‌سفارش عمده بالش سنتی

در سفارش عمده این محصول شما میتوانید با هزینه ی کمتر، تعداد بیشتری از این محصول را تهیه نمایید. همانطور که میدانید زمانی که تعداد بیشتری از یک کالا سفارش داده شود، تولید کننده این امکان را پیدا میکند تا بتواند محصول خود را به صورت انبوه به فروش برساند و همین امر سبب میشود که برای خرید تکی، مقدار هزینه را کمتر کند تا در مجموع محصول با قیمتی که برای خریدار نیز اقتصادی تر است به دستش برسد. برای همین ما کمکان پیشنهاد خرید عمده و مستقیم بالش سنتی را به شما میدهیم.
همچنین پخش مستقیم این منسوج برای شما این امکان را فراهم آورده تا با هر سطح درآمدی که دارید قادر به خرید این محصول شوید، پس بهتر است این فرصت را از دست نداده و همین حالا اقدام به خرید مستقیم این کالا کنید.

67

  1. عرض ادب و خسته نباشید ،کیفیت حرف ندارد و درجه یک است ممنون ازتون بابت معرفی این سایت ومحصولات بی نظیرش.

  2. سلام شماره تماس میدهید بر اي ثبت سفارش..هیچ شماره ای، راه ارتباطی نگذاشتید

  3. سلام وقت بخیر
    این بالش های سنتی دارای کیفیت بالایی از نظر جنس هستند و دارای نرخ پایین در بازار می باشند و در ابعاد استاندارد تولید می شوند.

  4. بالش ها یکی از وسایل ضروری خواب می باشد بهتر برای تهیه بالش از جای مطمئن مثل دیبا بافت نگار تهیه کنید.

  5. سلام وقت بخیر
    اهمیت خواب و کالا های مربوط به آن سبب شده است که تولیدکنندگان در جهت تولید کالای با کیفیت برآیند

  6. سلام وقت بخیر
    من برای جهزیم از بالش های سنتی شما سفارش دادم واقعا کیفیت بی نظیری داشت.

  7. سلام وقت بخیر
    بالش ها کالا هایی دوست داشتنی و مهم هستند که برای خواب سالم و با کیفیت اهمیت به سزایی دارند

  8. سلام وقتتون بخیر
    خواستم از شما بابت محصول باکیفیتی که برام فرستادین تشکر کنم.

    موفق باشید همیشه

  9. سلام وقتتون بخیر از بالش لوله ای برای تزیین اتاق هایی با دکور قدیمی و سنتی استفاده میکنند و مناسبه سفره خانه هم هست

  10. سلام وقت بخیر این ها کالا هایی دوست داشتنی و مهم هستند که برای خواب سالم و با کیفیت اهمیت به سزایی دارند

  11. سلام وقت بخیر
    بالش های سنتی در دو نوع لوله ای و گرد تولید می شوند که بسیار زیبا و جذاب هستند.

  12. سلام خدمت شما من برای خانه پدرم از این بالش های سنتی خریداری کردم خیلی راضی هستند جنس مرغوبی دارد ممنون

  13. سلام وقت بخیر
    بالش های سنتی که از شما خرید کردیم بسیار باکیفیت و بادوام هستند ممنون از سایت خوبتون.

  14. سلام وقت بخیر
    من از مشتری های شما هستم که همیشه از شما خرید می کنم و بسیار راضی هستم ممنون از مجموعه خوبتون.

  15. سلام وقت بخیر
    اهمیت خواب و کالا های مربوط به آن سبب شده است که تولیدکنندگان در جهت تولید کالای با کیفیت برآیند و محصولات خود را در بالاترین درجه کیفیت به بازار عرضه کنند

  16. سلام وقت بخیر
    این محصولات بر اساس نوع دوختی که دارند، در دو نوع سنتی لوله ای و گرد به بازار عرضه میشوند

  17. سلام وقت بخیر
    بالش ها یکی از وسایل ضروری خواب می باشد بهتر برای تهیه بالش از جای مطمئن مثل دیبا بافت نگار تهیه کنید

  18. سلام وقت بخیر
    این محصولات بر اساس نوع دوختی که دارند، در دو نوع سنتی لوله ای و گرد به بازار عرضه میشوند

  19. سلام وقتتون بخیر
    من بالش های سنتی از شما خرید کردم بسیار باکیفیت هستند ممنون از سایت خوبتون.

  20. سلام خسته نباشید واقعا بهترین جنستون این مدل از بالشت های سنتی بود ک حال و هوای مارو به گذشته ها برد خیلی طرح ترمه اش خوشگل بود و با همه نوع رنگی هم ست میشه

  21. سلام وقتتون بخیر
    من از بالش های سنتی شما برای روز مادر سفارش دادم و منتظرم به دستم برسه.

  22. سلام روزتون بخیر
    من از شما خرید کردم و خیلی خیلی راضی بودم جنس کالا بسیار خوب بود و طرح خیلی زیبایی داشت

  23. سلام وقتتون بخیر خسته نباشید خواستم بدونم برای کاشان و اراک هم ارسال دارید؟ برای تجهیز هتل آپارتمانم و مجموعه ام میخواستم متشکر از شما

  24. بالش های سنتی بسته به الیافی که برای پر کردن آنها استفاده میشود در انواع مختلفی تولید میشوند که به علت تنوع طرح و رنگ بسیار پر طرفدار هستند.

  25. سلام خسته نباشید
    من با کمک شما تونستم فروش خوبی از کالای خواب به دست بیارم و دوباره برای عید بار جدید میخوام قیمت ها مثل قبله یا تغیر کرده؟

  26. سلام وقتتون بخیر خسته نباشید
    آیا شما در زمینه صادرات هم کار می کنید؟ من میتونم با شما همکاری داشته باشم؟

  27. سلام وقتتون بخیر
    من دو روز پیش ثبت سفارش کردم خواستم ببینم کی به دستم میرسه؟

  28. سلام وقت بخیر
    من در زمینه صادرات چند بار باشما همکاری کردم خواستم اینبار هم از شما خرید کنم و کارای صادراتو انجام بدم فقط قبلش سوال داشتم قیمت ها چند درصد تغییر کرده ؟

  29. سلام وقتتون بخیر خسته نباشید میخواستم ببینم برای شهر قم هم نمایندگی میپذیرید ؟ شرایط شما چیه؟ ارسال هاتون به چه شکله؟ با تشکر از شما و سایت خوبتون

  30. سلام وقتتون بخیر خسته نباشید
    چقدر طرح هاتون به روز و جدید هست و صد در صد میشه
    سودآوری خوبی روی این محصولات داشت. برای خرید عمده
    روبالشی میشه راهنمایی کنید باید چیکار کنیم؟

  31. اهمیت خواب و کالا های مربوط به آن سبب شده است که تولیدکنندگان در جهت تولید کالای با کیفیت برآیند و محصولات خود را در بالاترین درجه کیفیت به بازار عرضه کنند

  32. اهمیت خواب و کالا های مربوط به آن سبب شده است که تولیدکنندگان در جهت تولید کالای با کیفیت برآیند و محصولات خود را در بالاترین درجه کیفیت به بازار عرضه کنند

  33. سلام خسته نباشید ویژگی های بالش های سنتی ازجمله میتوان به تنوع در طرح، تنوع در رنگ، لطافت، مقاوم در شست و شو، ضد حساسیت بودن آن اشاره کرد

  34. سلام وقتت بخیر
    قیمت روبالشتی هاتون جفتی چقدره؟
    چطور میتونم سفارش بدم ؟
    فروش به صورت تکی هم دارین؟

  35. سلام خسته نباشید از این بالش های سنتی به شهر خرم آباد هم ارسال دارید؟؟؟ هزینه پست چقدر میشه؟؟

  36. سلام وقت بخیر
    خواستم اگر امکانش هست حضوری شما رو ببینم و خریدم انجام بدم.
    آدرس دفتر شما کدوم شهرهاست؟

  37. سلام وقتتون بخیر
    شرایط فروش شما به چه صورت است؟ در تلگرام برام ارسال کنید نمونه کار هاتون رو.

  38. بالش سنتی بازارمیرم خیلی تنوع کمه اماوختی باکارشناستون ارتباط گرفتم کلی عکس برام فرستاد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما