صادرات زیرانداز مرغوب به ترکیه با کیفیت ضد آب

صادرات زیرانداز مرغوب به ترکیه با روش های مختلفی امکان پذیر می باشد. شناخت تامین کنندگان، آشنایی با بهترین و ارزان ترین روش های خرید و آشنایی با نیازهای بازار ترکیه، نقش بسیار مهمی در موفقیت و کسب سهم نسبی بازار آن کشور را به همراه خواهند داشت. برای دستیبابی به این اهداف خرید عمده انواع زیرانداز با کیفیت و ضدآب با برندهای معتبر، راهکاری اصولی خواهد بود. حال باید ضمن شناخت انواع مدل های زیرانداز تولید شده در کشور، بهترین و ارزان ترین روش صادرات این محصول را انتخاب نمایید.

صادرات زیرانداز مرغوب به ترکیه با کیفیت ضد آب

صادرات زیرانداز مسافرتی حصیری و جاجیم به ترکیه

صادرات زیرانداز مسافرتی حصیری و جاجیم به ترکیهزیرانداز برای استفاده در محیط های مختلف ابزاری ضروری به شمار می رود. در گذشته برای مسافرت های طولانی مدت از پتو یا هر نوع پارچه در ابعاد کوچک به عنوان زیرانداز بهره می بردند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و افزایش مواد اولیه تولیدی، انواع این محصول با کارآیی های مختلف تهیه و تولید می شود.

زیرانداز مسافرتی طرح جاجیم و حصیری از جمله مدل های است که در کارخانجات داخلی با حجم بالایی طراحی و تولید می شوند. طی سالهای اخیر به علت افزایش عرضه، حجم قابل توجه ای از این محصول به کشورهای همسایه از جمله ترکیه صادر شده است.

صادرات زیرانداز مسافرتی به ترکیه اغلب از طریق مرز زمینی بازرگان و به وسیله شرکت های بازرگانی فعال در زمینه عرضه و صادرات انواع پتو، کالای خواب و لوازم سفری صورت می گیرد.

تولید کننده زیرانداز با وزن و اندازه استاندارد

تولید کننده زیرانداز با وزن و اندازه استانداردزیراندازها از نظر کاربرد به گروه ها و انواع مختلفی طبقه بندی می شوند که هر کدام با توجه به کارآیی، سایز و اندازه های مختلفی دارند. برخی از انواع پرکاربردترین زیراندازهای تولیدی در کشور عبارتند از:

  • زیراندازهای مسافرتی
  • انواع زیرانداز ورزشی مانند مت پیلاتس
  • زیرانداز کوهنوردی
  • زیراندازهای پزشکی

نمونه اول یعنی زیراندازهای مسافرتی تنوع بالایی در سایز، رنگ و طراحی دارند. به طور مثال مدل های شش، هشت و نه متری بسیار پرفروش هستند و در بازار به راحتی می توانید آنها را تهیه نمایید. شرکت های تولید کننده نیز برحسب نیاز بازار و میزان تقاضا اقدام به تولید مدل های پرطرفدار می کنند.

بازار فروش زیرانداز های ایرانی در بازار های خارجی

بازار فروش زیرانداز های ایرانی در بازار های خارجیزیراندازهای ایرانی از نظر کیفیت به دو دسته طبقه بندی می شوند. مدل هایی که از مواد بازیافتی مانند پلاستیک تهیه شده اند و انواع زیرانداز تولید شده با مواد درجه یک و نو. برای خرید انواع زیرانداز در بازار داخلی توجه به برند شرکت تولید کننده و همچنین کیفیت و شکل ظاهری آنها اهمیت زیادی دارد.

بازار فروش این محصولات در بازارهای خارجی نیز رونق زیادی دارد چرا که تمامی افراد برای گذران تعطیلات خود به زیراندازها نیاز مبرم دارند. از این رو بازار صادراتی زیراندازهای مسافرتی می تواند حاشیه سود مناسبی نیز برای فعالین ایجاد نماید.

کیفیت زیرانداز صادراتی بسیار مهم بوده، به همین علت توصیه می شود همواره انواع زیرانداز تولید شده از مواد درجه یک مانند نمونه های برزنتی و ضد آب را جهت صادارت انتخاب نمایید. از آنجایی که صادرات زیرانداز ایرانی اغلب به کشورهای همسایه مانند ترکیه، عراق، افغانستان و سوریه صورت میگیرد، بازارایابی مناسب و آشنایی با سلیقه مشتریان این کشورها امری ضروری و لازم الاجرا می باشد.

انواع زیرانداز های ضد آب ایرانی با کیفیت بالا

انواع زیرانداز های ضد آب ایرانی با کیفیت بالازیرانداز مسافرتی با توجه به مواد اولیه تولیدی در گروه های مختلفی قرار می گیرند. اگر به دنبال خرید زیرانداز مناسب از نظر کیفیت و ماندگاری هستید توجه به شکل ظاهری و حتی رنگ آنها نیز اهمیت دارد. به طور کلی مدل های تولید شده این محصول در شرکت های ایرانی موارد زیر را شامل می شوند:

  1. انواع زیرانداز برزنتی: پارچه های برزنت ضد آب بوده که همین امر استفاده از این زیراندازها را در محیط های مختلف را امکان پذیر می کند.
  2. انواع زیرانداز حصیری: منظور از زیرانداز حصیری ارقام تولید شده با مواد اولیه پلاستیکی است که طرح و مدل های سنتی حصیر مانند را دارند.
  3. انواع زیرانداز مسافرتی ساحل: مدل هایی که با الیاف نانو ضد آب یا پلی استر در رنگ بندی های متنوع تولید می شوند.
  4. انواع زیرانداز چادر مسافرتی: در سایزهای کوچک تولید شده و برخی از مدل ها قابلیت ضد آب نیز دارند.

به طور کلی انواع زیراندازهای با کیفیت بالا از مواد درجه یک طبیعی یا مصنوعی به صورت دورو تهیه شده که نرخ و قیمت آنها نیز بر اساس ویژگی های کیفی و سایز و اندازه ها آنها اعلام می شوند.

شرکت صادراتی زیرانداز های درجه یک ایرانی

شرکت صادراتی زیرانداز های درجه یک ایرانیدر زمینه صادرات زیرانداز جاجیمی، حصیری و انواع طرح های ساده و مدرن، شرکت های صادراتی مختلفی فعالیت دارند. مراکزی که هر کدام در زمینه صادرات به کشور یا منطقه ای خاص فعالیت داشته و همواره با توجه به نیاز بازار هدف اقدام به تهیه و خرید عمده این محصولات می نمایند.

زیرانداز های درجه یک ایرانی از جنس برزنت و پلاستیک بوده که نمونه های صادراتی دارای کاور برزنتی نیز می باشند. به عنوان صادر کننده باید همواره به دنبال بهترین تامین کننده زیرانداز باشید تا در نهایت با کیفیت ترین محصول را با ارزان ترین قیمت خریداری کنید.

اگر قصد صادرات عمده انواع زیرانداز های مسافرتی را دارید، مراکز تولیدی یا نمایندگان فروش آن بهترین تامین کننده خواهند بود. البته توجه داشته باشید که در بازار جهانی، زیراندازهای چینی طرفداران زیادی داشته و از این رو بازاریابی مناسب، قبل از اقدام به فعالیت عمده توصیه می شود.

شرکت های صادراتی باید بهترین آنالیز را در زمینه خرید، صادرات و عرضه زیرانداز به کشورهای دیگر داشته باشند. اطلاع از هزینه های گمرکی، نحوه بسته بندی استاندارد محصول و هم چنین نیاز مشتریان در هر کشور نیز فاکتورهای قابل توجه ای در این زمینه به شمار می روند.

خرید مستقیم زیرانداز صادراتی از تولید کننده

خرید مستقیم زیرانداز صادراتی از تولید کنندهبرای خرید عمده زیرانداز از تولید کننده جهت صادرات راهکارهای مختلفی وجود دارد. در این میان خرید ارزان و کسب حاشیه سود بیشتر برای فعالین اهمیت قابل توجه ای دارد. از این ارتباط و خرید مستقیم مدل های صادراتی این محصول هدف اول تمامی صادر کنندگان به شمار می رود.

برای دستیبابی به این هدف ابتدا باید با انواع زیرانداز صادراتی آشنایی کامل داشته باشید و تنها مدل های پرفروش را سفارش دهید. به عنوان مثال زیرانداز ۱۲ متری بسیار بزرگ بود و گزینه مناسبی برای صادرات به کشور ترکیه نیست.

در نظر داشته باشید که خرید مستقیم از کارخانه تولید زیرانداز بهترین راهکار شما خواهد بود. تامین کنندگان اولیه، دفاتر مرکز فروش و نمایندگان پخش عمده زیرانداز می توانند تامین کنندگان مستقیمی برای این محصول به شمار آیند.

توجه کنید که زیرانداز محصولی مصرفی بوده و همواره خریدار به دنبال بهترین مدلها از نظر کیفیت هستند. بنابراین همواره فاکتور کیفیت را برای خرید زیرانداز در اولویت نسبت به قیمت قرار دهید تا بهترین مدلهای بازار را صادر کنید.

خریداران زیرانداز های حصیری و جاجیم ایران

خریداران زیرانداز های حصیری و جاجیم ایراناینکه بازار هدف زیراندازهای حصیری کجاست و چه کسانی بزرگترین خریداران عمده این محصولات هستند نیز اهمیت زیادی دارد. در سراسر کشور تقاضا برای خرید انواع زیرانداز از مدل های مسافرتی گرفته تا ورزشی و بیمارستانی بسیار زیاد است. حال سوال اینجاست که بازار هدف انواع مدل های مسافرتی در کدام مناطق بیشتر است؟

در مناطق شمالی کشور به علت رطوبت بالا و بارندگی های زیاد همواره تقاضا برای خرید انواع زیرانداز ضد آب مسافرتی بیشتر از مدل های دیگر است. این در حالی است که زیرانداز جاجیم ۶ متری و ۸ متری در مناطق مرکزی فروش بیشتری دارند.

خریداران عمده و فروشندگان باید به این موارد جهت افزایش فروش خود توجه ویژه ای داشته باشند. البته انواع زیراندار جاجیم برزنتی به علت ویژگی ضد آب بودن در تمام طول سال فروش نسبتاً بالایی دارد.

در نظر داشته باشید که در فصل تابستان به علت افزایش حجم سفرهای تفریحی تقاضا برای خرید زیراندازهای مسافرتی کوچک و سبک افزایش می یابد. در این فصل عرضه بهترین مدل های زیرانداز حصیر مسافرتی پیشنهاد می شود.

توزیع زیرانداز های صادراتی با قیمت ارزان و عمده

توزیع زیرانداز های صادراتی با قیمت ارزان و عمدهقیمت زیرانداز مسافرتی برای خریداران عمده در داخل و صادرکنندگان از جمله فاکتورهای مهم است. هرچقدر که قیمت و نرخ سفارشات عمده خریداران کاهش داشته باشد، به همان اندازه حاشیه سود و فروش آنها نیز افزایش می یابد.

اطلاع از قیمت های تولیدی و فروش به نرخ کارخانه اهمیت زیادی دارد که برای این منظور می توانید به صورت مداوم با شرکت های پخش و تولیدی زیرانداز در ارتباط باشید.

توزیع عمده انواع این محصول نه تنها از طریق شرکت های پخش که گاهاً توسط واسطه های بازار نیز صورت می گیرد. البته این فعالین اغلب محصولاتی با درجه کیفی پایین و بسیار ارزان قیمت را به مشتریان عرضه می دارند.

البته تصور نکنید که زیرانداز صادراتی ارزان مدل های بی کیفیت و تولید شده از مواد بازیافتی هستند. هرچقدر که تهیه و تامین مدل های پرفروش بدون واسطه و از طریق تولیدی ها صورت گیرد، قیمت فروش آنها نیز کمتر شده و کاهش می یابد.

بازار خرید صنایع دستی زیرانداز جاجیم ایرانی

بازار خرید صنایع دستی زیرانداز جاجیم ایرانیزیرانداز جاجیم به دو صورت دستی و صنعتی تولید می شود. مدل های صنعتی اغلب از مواد اولیه درجه یک پلاستیکی و گاهاً ضد آب تشکیل شده اند که طرح روی آنها برگرفته از جاجیم های سنتی ایرانی است. مدل های دست بافت و سنتی با نخ های کاملاً طبیعی و ارگانیک در سایز و اندازه های کوچک بافته می شوند.

گاهاً اغلب زیراندازهای جاجیم که در صنعت صنایع دستی تولید می شوند، جنبه تزئینی داشته و برای استفاده در خانه ها به عنوان پادری یا تزئین روی فرش اتاق به کار برده می شوند.

بازار و بازارچه های سنتی در سراسر کشور بهترین مکان ها برای خرید انواع زیرانداز جاجیم به شمار می روند. البته در برخی از مناطق هر ساله نمایشگاه های صنایع دستی نیز دایر می شوند که در آنها جدیدترین زیرانداز جاجیم برزنتی و … به فروش می رسند.

نرخ قیمت روز زیرانداز های صادراتی و باکیفی ایران

نرخ قیمت روز زیرانداز های صادراتی و باکیفی ایرانعوامل و فاکتورهای مهمی به صورت مستقیم و غیر مستقیم در تعیین نرخ و قیمت روز انواع زیرانداز های صادراتی تولید داخل تاثیرگذار هستند. شناخت این عوامل به ویژه برای خرید زیرانداز ارزان قیمت با اهمیت خواهد بود. برخی از مهمترین این فاکتورها موارد زیر را شامل می شوند:

  • قیمت مواد اولیه تولیدی
  • نوسانات بازار صادراتی زیراندازها
  • متناسب بودن میزان عرضه و تقاضا
  • کیفیت نهایی زیرانداز تولیدی
  • نحوه انتخاب تامین کننده

البته عوامل کیفی و کمی متعدد دیگری مانند جنس و ترکیبات مواد اولیه، سایز و اندازه زیرانداز نیز در تعیین قیمت و نرخ روز این محصولات دخیل هستند. توجه داشته باشید که مدل های تولید شده در کارخانجات ایران، تنوع بسیار بالایی داشته که باید نمونه مناسب با بازار هدف را انتخاب و خریداری نمایید.

فروش زیرانداز ضد آب ایرانی در بسته بندی های مناسب

فروش زیرانداز ضد آب ایرانی در بسته بندی های مناسبدر سالهای نه چندان دور زیراندازهای ضد آب ایرانی اغلب از جنس برزنت ساخته می شدند. خوشبختانه امروزه با پیشرفت تکنولوژی انواع بهترین و جدیدترین زیراندازهای نانو و مدل های بادی ضد آب نیز روانه بازار مصرف شده اند.

در اینجا باید اشاره کرد که زیرانداز کوهنوردی فوم و انواع مدل های ورزشی نیز در گروه محصولات ضد آب قرار می گیرند که هر کدام با توجه به مواد اولیه تولیدی، ویژگی و خصوصیت های کاربردی متفاوتی دارا می باشند.

امروزه بهترین و جدیدترین مدل های زیرانداز به صورت رولی یا جعبه ای بسته بندی شده و به بازار مصرف عرضه می شوند. هرچقدر که نوع بسته بندی مناسب تر بوده، اشتیاق مشتریان برای خرید نیز افزایش می یابد. بنابراین تولید کننده و فروشندگان باید موارد کیفی و ظاهری را جهت افزایش فروش در نظر بگیرند.

امکان سفارش آنلاین زیرانداز صادراتی مسافرتی

امکان سفارش آنلاین زیرانداز صادراتی مسافرتیسفارش آنلاین به معنی دسترسی سریع و آسان به محصول مورد نظر نسبت به شیوه های سنتی و حضوری است. برای خرید زیرانداز صادراتی مسافرتی، فروشگاه هایی آنلاین و اینترنتی نیز فعالیت مستمر و عمده دارند.

قیمت زیرانداز ضد آب، مدل های ورزشی، انواع مدل های فوم و … در سایت های آنلاین همواره ارزان تر از مراکز دیگر می باشد. فروش آنلاین این امکان را به خریدار می دهد که ضمن مقایسه انواع زیرانداز، بهترین و جدیدترین مدل های ایرانی یا وارداتی را برحسب نیاز خود انتخاب نماید.

صرفه جویی در وقت و هزینه، حق انتخاب بیشتر و ارتباط مستقیم با وارد کنندگان و نمایندگی های برندهای ایرانی از جمله امکانات و مزایای خرید و فروش اینترنتی زیرانداز به شمار می آیند.

تحویل انواع زیرانداز در سریع ترین زمان ممکن

تحویل انواع زیرانداز در سریع ترین زمان ممکنبرای خریداران عمده و صادر کنندگان علاوه بر فاکتور قیمت و کیفیت، دسترسی سریع به محصول سفارشی اهمیت ویژه ای دارد. برخی فروشندگان در تحویل انواع زیرانداز به مشتریان، عکس العمل و کارآیی مناسب نداشته و به همین علت نمی توانند تامین کننده مناسبی برای تمام سفارشات باشند.

امروزه شرکت های تولید زیرانداز عمده برای دستیابی به این اهداف از طریق شبکه های اینترنتی اقدام به قبول سفارش، فروش و ارسال محصولات خود می نمایند. این امر نه تنها بر کاهش قیمت زیرانداز پلاستیکی، برزنتی و حصیری به عنوان پرفروش ترین های بازار تاثیرگذار است، دسترسی سریع به سفارشات را نیز فراهم می کند.

در نظر داشته باشید که فروش عمده زیرانداز از طریق فعالین زیادی صورت می گیرد اما انتخاب تامین کننده برای سفارش های صادراتی اهمیت قابل توجه ای دارد. از این رو توصیه می کنیم از روش های نوین اینترنتی برای  اطلاع از جدیدترین تولیدات در این زمینه و خرید بدون واسطه نهایت بهره را ببرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما