فروش کلی تشک مسافرتی نوزاد

تشک مسافرتی نوزاد باید نسبت به سایر تشک ها نرم تر باشد تا کودک احساس راحتی بیشتری با آن داشته باشد. با فروش کلی تشک مسافرتی نوزاد شما می توانید این محصولات را با قیمت مناسب و به صورت عمده در طرح ها و رنگ های مختلف تهیه نمایید. تولید کنندگان تشک نوزاد این محصولات را با پارچه و پنبه نرمی طراحی کرده‌اند که در کیفیت های مختلفی موجود می باشد. برخی از این تشک ها برای نرمی بیشتر به جای پنبه از پر طبیعی پرندگان بهره می برند که ممکن است قیمت بالاتری نسبت به سایر تشک ها داشته باشد.

فروش کلی تشک مسافرتی نوزاد

مناسب ترین تشک برای نوزاد

مناسب ترین تشک برای نوزاد تشک مسافرتی فانتزی که دارای الیاف نرم و ضد حساسیت می باشد مناسب ترین گزینه برای نوزاد می باشد که برای جابجایی اغلب آنها از کیف‌های همرنگ و مخصوصی استفاده شده تا عمل جابجایی آنها به راحتی صورت گرفته و شما بتوانید آنها را در مهمانی ها و مسافرت ها استفاده کنید.

تشک های نوزاد نسبت به تشک هایی که برای بزرگسالان طراحی شده است دارای رنگ بندی شاد و متفاوت تری است تا جذابیت بیشتری برای نوزاد داشته باشد و کودک هنگام خواب آرامش بیشتری احساس نماید.

در هنگام خرید تشک سعی کنید آن را با دکوراسیون اتاق کودک انتخاب نمایید تا با لوازم دیگر خانه کودک ست شده و جذابیت بیشتری داشته باشد.

مناسب ترین تشک برای نوزاد:

  • تهیه شده از الیاف مقاوم و ضد حساسیت
  • استفاده از پر یا پنبه نرم در داخل آن
  • وجود کیف برای قرار دادن تشک و جابجایی آن
  • دارای رنگ بندی مختلف متناسب با ذائقه کودکان
  • قابل شست و شو و عدم تغییر سایز پس از گذشته زمان

تشک های مسافرتی نسبت به تشکهای معمولی کودک دارای ابعاد کوچکتری هستند تا جابجایی آنها به راحتی صورت بگیرد. این محصولات غالباً دارای وزن کمی بوده و از الیاف سبکی تولید شده اند.

برخی از تشک های با کیفیت، لایه ضد آبی دارند که از ورود مایعات به داخل آن جلوگیری می کند.

عرضه کنندگان انواع تشک مسافرتی نوزاد

عرضه کنندگان انواع تشک مسافرتی نوزاد انواع تشک مسافرتی در رنگ های شاد و مدل های فانتزی طراحی شده و شما می توانید این محصولات را در ابعاد متناسب با سن نوزاد خود انتخاب نمایید.

عرضه کنندگان انواع تشک مسافرتی نوزاد این محصولات را به صورت عمده و اینترنتی به فروش گذاشتند تا شما بتوانید به راحتی آنها را تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهید.

تشک های کودک معمولاً از قیمت بالایی برخوردار نبوده و شما می توانید آنها را در رنگ و دوخت های مختلف تهیه نمایید.

در هنگام خرید تشک برای کودک علاوه بر توجه به جنس و ابعاد کالا، سعی کنید محصولی را انتخاب نمایید که قابل شستشو و سبک باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما