قیمت انواع تشک نوزادی ساده

امروزه تشک ها در انواع گوناگون در بازار با کیفیت مرغوب و نیز قیمت مناسب به روش عمده عرضه می شوند که از انواع آنها می توان به تشک نوزادی ساده اشاره نمود که قیمت انواع تشک بر پایه نوع کیفیت تشک، نوع برند و شرکت تولیدی، جنس رویه و الیاف درونی، ابعاد و تنوع طرح و رنگ، مناسب با سن و جنسیت کودک و دیگر موارد تعیین می شود که می توانند نقش مهمی در خواب راحت کودک داشته باشند.

قیمت انواع تشک نوزادی ساده

نکاتی مهم در مورد عمر تشک خوشخواب

نکاتی مهم در مورد عمر تشک خوشخواب

تشک خوشخواب یکی از مهمترین وسایل ضروری در خواب بوده که در انواع مدل ها، ابعاد، اندازه، قطر، ضخامت، تنوع در طرح و رنگ و نیز با استانداردهای روز دنیا مطابقت داشته که این عوامل می توانند نقش مهمی در خواب افراد داشته و آرامش را به آنها هدیه کند.

همچنین نکات مهمی در مورد عمر تشک خوشخواب وجود دارد که عبارتند از: استفاده کردن از جاروبرقی که این کار موجب می شود گرد و خاکی که در فوم و لابه لای فنرها رفته است خارج شود، جارو زدن از ایجاد آلرژی و حساسیت جلوگیری نموده و نیز آلودگی هایی که به داخل تشک نفوذ کرده را بر طرف می سازد، برای جلوگیری از ساییدگی و پارگی تشک ها را بعد از مدت کمی باید سر و ته یا آن را چرخاند، در هنگام جا به جا کردن باید با دقت آن ها را جا به جا کرد، روی تشک از محافظ یا رویه مناسبی انتخاب شود که ضد آب، ضد لک و قابل شستشو بوده و نیز در حفظ تمیزی و حفظ بافت آن کمک شایانی می کند و دیگر موارد که از اهمیت زیادی در نگهداری تشک برخوردار می باشد.

امروزه تشک نوزادی لبه دار، یکی از انواع تشک های خوشخواب محسوب می شود که در نگهداری و حفظ جان کودک نقش بسزایی داشته و نیز فضایی ایمن شبیه به شکم مادر را برای خواب آرام نوزاد فراهم می کند که با استفاده از این نوع تشک می توان کودک را به آسانی و راحتی جا به جا نمود.

از دیگر انواع تشک ها تشک نوزادی گارددار است که از غلط خوردن نوزاد جلوگیری می کند و نیز با رها کردن بندهای قسمت پایین ،تشک باز شده و می توان به راحتی نوزاد را تعویض کرد.

عرضه مستقیم تشک نوزادی ساده

عرضه مستقیم تشک نوزادی ساده

در حال حاضر عرضه تشک نوزادی ساده با بهترین نوع کیفیت و نیز مناسب ترین قیمت از طریق نمایندگی ها و مراکز عمده فروش در سراسر کشور به روش مستقیم و نیز بدون واسطه صورت می پذیرد که عرضه به این روش ارزانتر و مقرون به صرفه می باشد که می تواند در انواع طرح‌ های کارتونی و عروسکی با رنگ ‌های شاد و جذاب میل کودکان به رفتن به تختخواب را بیشتر کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما