قیمت روبالشتی ترمه در بازار

روبالشتی ترمه موجود در بازار از جنس ابریشم بوده که برای سرویس های خواب مناسب می باشند، قیمت عمده روبالشی طرحدار ترمه که دارای زیپ مخفی اند، مناسب تر است و در بازار به فروش می رسد.

مرکز فروش روبالشتی ترمه ویژه عروس

 روبالشتی ترمه

 فروشنده روبالشتی در ایران برای عرضه محصولات خود که از جنس ابریشم درجه یک می باشند هر چه مناسب تر و به صرفه تر در اختیار مشتری قرار داده است.

تمامی محصولات ما جدید بوده که در رنگها و مدلهای متنوع ارایه می گردد، همچنین فروش انواع رو کوسنی در ایران از کلیه سرویس های ترمه که شامل رومیزی، روکوسنی و سجاده هست رونق خوبی داشته است.

روبالشت ترمه طرحدار آبی فیروزه ای

روبالشتی ترمه طرحدار چهار تیکه ای ،که زیبایی خاصی به سرویس خواب شما می دهد در مدلهای زیبا ومتنوع دارای یژگی های زیر می باشد.

این روبالشت وزن خالص ۴۰۰ گرم ،وزن بسته بندی ۴۵۰ گرم ،رنگ آبی فیروزه ای ،طرح افشاری

این محصول آماده ارسال به سراسر کشور می باشد، فقط کافیست با ثبت خرید اینترنتی روبالشتی ترمه را کمتر از ۳روز دریافت کنید.

نمایشگاه سرویس خواب روبالشت ترمه ای در یزد

 روبالشتی ترمه

روبالشت های ترمه ای جذابیت خیره کننده ای دارند از این رو استقبال کننده زیادی ذارا می باشند ،نمایشگاه سرویس خواب و روبالشت های ترمه ای در شهر یزد باعث شده تا تمام مسافرانی که به این شهر تاریخی سفر می کنند با استقبال چشم گیری از این محصولات در این نمایشگاه روبه رو شوند.

هدیه ما به شما عزیزان تخفیف قیمت روبالشتی ترمه است تا یک خاطر خوب از این شهر داشته باشند.

تولید ی روبالش ترمه دار

ترمه بافی از دوران صفویه شروع شده است پارچه ترمه از جنس نرم و لطیف می باشدجنس آن از کرک و پشم یا ابریشمی یا طرحهای سنتی ایرانی است.محصولات تولیدی روبالش ترمه دار که شامل ویژگی هایی به شرح زیر است.

که شرکت پخش روبالشتی لایه دار تعداد رنگ های استفاده شده در این روبالشت را ۵رنگ و جنس این روبالشت را اغلب از ابریشم در نظر می گیرد.

فروشگاه ترمه سرای برادران کریمی

ترمه سرای برادران کریمی با عرضه رو بالشتی تمام نخ پنبه ، سابقه بالا در فروش ترمه از جمله روبالشت و روکوسنی و با طرحهای زیبا و سنتی از جنس بهترین الیاف که اغلب ابریشم دارند و تمامی محصولات خود را به صورت نقد و اقساط به فروش می رساند .

همچنین خرید رو بالشتی بچگانه با طرح های متنوع از نمونه کارهای ما است و کافیست یکبار آنرا امتحان کنید و تا یکماه امکان تعویض تمامی محصولات ما وجود دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما