بزرگترین مرکز فروش بالش الیاف

مرکز فروش بالش کجاست؟ بالش ها انواع مختلفی دارند بزرگترین مرکز فروش بالش الیاف در شهر تبریز مشغول به کار هست با استفاده از این بالشها ی الیافی خواب راحتی و تجربه کنید.

بالش الیافی ارزان قیمت

مرکز فروش بالش

با توجه به مقدار الیاف به کار رفته در بالش قیمت این نوع بالش متفاوت خواهد بود ،به اندازه ای در بالش الیاف قرار دهید که ارتفاع بالش در حالت استاندارد باشد.

ما در اینجا اینگونه بالش ها را از دیگر جاها ارزانتر می دهیم

،این الیاف ضدحساسیت بوده ودر ابعاد ۵۰*۷۰ ،نوع جنس پارچه تمام نخ می باشد.

فروشگاه اینترنتی بالش الیافی پنبه ای

اگر میخواهید خوابی راحت داشته باشید در انتخاب بالش دقت نمائید ،فروش بالش الیاف پنبه ای سفید رنگ که حاوی ۱۰۰۰گرم الیاف مرغوب و درجه یک و ضد آلرژی می باشد ،که در این فروشگاه اینترنتی با تخفیف۴۰درصد با اندازه ۵۰*۷۰ و وزن ۱۱۰۰گرم و گارانتی ۱۲ماهه بفروش می رسد.

نکاتی در مورد خرید بالش الیافی مصنوعی

توجه شما دوستان عزیز رو به نکاتی در مورد بالش الیاف مصنوعی جلب می کنم.

برای کسانیکه به الیاف طبیعی مانند پر و پنبه حساسیت دارند ،بهترین بالش برای این دسته افراد خرید بالش با الیاف مصنوعی می باشد البته به این شرط که پارچه رویی آن از جنس نخ باشد .

این بالش ها در صورتی خوب هستند که از الیاف بسیار زیاد پر شده باشند،زیرا هرچه الیاف موجود در بالش کم باشد آسیب های زیادی به ناحیه سر و گردن بوجود می آورد و سبب خرخر در شب می شود.

مرکز فروش بالش مصنوعی و طبیعی

مرکز فروش بالش

در این عمده فروشی که کلیه کالاها و سرویس های خواب در انواع و مدلهای مختلف عرضه می شود،همچنین انواع بالش از جنس الیاف طبیعی و مصنوعی با توجه به نیاز و راحتی خواب شما مشتریان عزیز در این فروشگاه به صورت کلی و جزئی تقدیم می گردد.

در صورت هر گونه سوال فروشندهای ما در این فروشگاه بزرگ پاسخگو می باشند ،کلیه محصولات ما دارای گارانتی هستند.

مرکز خرید بالش الیاف پنبه ای در تبریز

در شهر های بزرگ و صنعتی مراکز زیادی برای خرید بالش پنبه ای وجود دارد ،یک نمونه بارز آن بازار مرکزی شهر تبریز می باشد که صادرکننده بهترین الیاف به خارج از کشور است.

افراد با مراجعه به این بازار می توانند الیاف مورد نظرشان در کمترین زمان پیدا کنند و آنرا با قیمت مناسب خریداری کنند.

اگر به این شهر سفر کردین حتما سری به این بازار بزنید و کلی از تخفیفات این منسوجات بهره مند شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما