خرید بالشت پشم ارزان

برای خرید بالشت پشم ارزان باید به مراکز فروش عمده این محصول مراجعه کنید . در این مراکز بالشت پشم به صورت کلی و عمده برای استفاده خرده فروشان با قیمت ارزان تر از بازار به فروش می رسد .

خرید بالشت پشم ارزان

خرید بالشت پشم ارزان

اگر بالشت پشم را از مراکز توزیع و پخش آنها به صورت عمده خریداری کنیم قیمت آن بسیار پایین تر از نرخ بازار و ارزان تر است. صاحبان فروشگاه های کالای خواب برای تامین کالای مورد نیاز خود معمولا به این مراکز پخش عمده و یا تولید کنندگان این محصولات برای برخورداری از کالا با قیمت ارزان مراجعه می کنند .

شستن بالشت پشمی

معمولا همه نوع بالشت را میتوان به راحتی داخل ماشین لباسشویی انداخت و شستشو داد به جز بالشت پشمی یا پنبه ای . برای شستن و ضد عفونی کردن بالشت های پشمی یا پنبه ای، ابتدا باید روکش آنها را در بیاوریم و جداگانه بشوییم. پشم و پنبه داخل بالشت را نیز خارج کرده، شستشو دهیم و پس از خشک شدن با دست الیاف پشم یا پنبه را از هم جدا کنیم و آنها را دوباره باز و شاد کنیم، در نهایت داخل بالشت را مجددا از آنها پر کنیم . چون شستشوی این بالشت ها کار پر زحمتی است، معمولا یک روکش ضخیم برای آنها استفاده میشود و هربار این روکش را جدا کرده و میشویند. بدین ترتیب سالی یکبار شستن مواد داخل بالشت کافی است.

اهمیت بالشت

خرید بالشت پشم ارزان

دکتر میشل بروس، روان پزشک و نویسنده کتاب «خواب زیبا» می گوید: «داشتن بالشی مناسب هنگام خواب تنها به بهبود کیفیت خواب ما کمک نمی کند، بلکه باعث می شود استراحتی سالم و کامل هم داشته باشیم و صبح روز بعدمان را با شادابی بیشتری آغاز کنیم.» دکتر اندرو هچ، جراح ارتوپدی هم معتقد است که بالش نامناسب باعث ابتلا به گردن درد، درد شانه و بازوها و حتی سردرد می شود.

بالشت در حالتهای مختلف

افرادی که دوست دارند به پشت بخوابند، بهتر است از بالشت نازک استفاده کنند. افرادی که معمولا به پهلو میخوابند اگر از بالشت های سفت تر استفاده کنند بهتر است . آنهایی که به خوابیدن روی شکم عادت دارند بالشت های کاملا نازک و مسطح انتخاب کنند . مادران باردار باید از بالشت های مخصوص بارداری که در داروخانه ها موجود است استفاده کنند . آنهایی که زانو درد دارند نیز باید از بالشت های مخصوص زانو درد استفاده کنند که بین دو زانو قرار می گیرد و درد را کاهش می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما