خرید پتو لاله زنبق به صورت عمده از کارخانه

پتو لاله زنبق یکی از پر فروش ترین و در عین حال ارزان ترین پتوها می باشد. جنس این پتو از پلی استر است و به همین دلیل به راحتی و آسانی چروک نمی شود. 
از این رو، برای مصارفی مانند مسافرت، خوابگاه و یا مهمانی ها بسیار مناسب و مفید است. خرید این محصول به صورت عمده و کلی از خانه ها سبب کاهش قیمت ها شده و می تواند سود مناسبی را برای فروشندگان و بازرگانان این محصول به همراه داشته باشد.  



خرید پتو لاله زنبق به صورت عمده از کارخانه

با مدل های مختلف پتو لاله آشنا شوید

با مدل های مختلف پتو لاله آشنا شوید یکی از محبوب ترین و دوست داشتنی ترین مدل های پتو می توان به پتو لاله اشاره کرد. این مدل از پتو امروزه در مدل های مختلف و سایزها و طرح های متنوع تولید می شود و برای فروش به بازار عرضه می گردد. از جمله انواع پتو لاله در مدل های مختلف می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مدل دو نفره: این مدل از پتو دارای سایز ۲۲۰ در ۲۴۰ سانتی متر است که برای استفاده دونفره طراحی شده است. با وجود اینکه، دارای سایز مناسب می باشد ولی با این حال وزن آن سبک است و تنها در حدود ۳ کیلوگرم وزن دارد. 
  • مدل یکنفره: از دیگر مدل های این محصول باید به مدل یکنفره آن اشاره کرد. این مدل در سایز ۱۶۰ در ۲۲۰ تولید می شود. به همین دلیل سبک تر می باشد و وزن آن تنها در حدود ۲ کیلو گرم است. 
  • مدل هتلی: در کنار دو مدل اصلی و مهم این محصول باید به مدل های دیگر آن نیز اشاره کرد که از جمله آنها می توان مدل هتلی را نام برد. 
  • مدل های طرح دار و ساده: در نهایت می توان بر اساس به دو مدل دیگر این پتوها اشاره کرد که از جمله آنها نوع طرحدار و ساده آنها می باشد. 

بزرگ ترین مرکز فروش پتو لاله مدل زنبق

بزرگ ترین مرکز فروش پتو لاله مدل زنبق انواع پتو زنبق در طرح ها و مدل های مختلف تولید می شوند که همگی آنها گرم و نرم هستند و می توانند گرمای زیادی را به وجود آورند. با توجه به کیفیت بالای آن باید گفت که این محصول کاربردهای روزانه و طولانی مدتی دارد که با استقبال زیادی از سوی مردم در بازار مواجه می باشد. 
از این رو، می توانید به همراه ما از جدیدین و به روزترین مدل های آن آشنا شوید و آن را به صورت کلی و عمده از بزرگترین مرکز فروش آنلاین پتو خریداری کنید. خرید پتو لاله به این صورت، این مزیت را دارد، که مشتریان می توانند انواع و اقسام آن را مشاهده کرد و به مقایسه آنها بپردازند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما