شرکت صادراتی روبالشتی در اندازه های متنوع

شرکت صادراتی روبالشتی، عمدتاً تولیدی ها و بازرگانانی می باشند که این محصول را به کشورهای مختلفی ارسال می نمایند. آن ها در اندازه های متنوع و رنگ های گوناگونی اقدام به صادر کردن این کالا می کنند. اما روبالشتی ها از چه نوع پارچه هایی تولید می شوند؟ کارایی شان چیست و در خرید آن بایستی چه نکاتی در نظر داشت؟ به همه این پرسش ها در مطلبی که پیش رو دارید، پاسخ خواهیم داد و در ضمن به این مسئله نیز اشاره می کنیم که مدل بالش و متکا چه تأثیری روی کاور آن ها می تواند، بگذارد. شرکت صادراتی روبالشتی در اندازه های متنوع

صادرات روبالشتی با اندازه های متنوع در کشور

صادرات روبالشتی با اندازه های متنوع در کشورشرکت هایی که در کار دوخت و تولید روبالشتی های می باشند، در راس صادر کنندگان این محصول هم قرار دارند. آن ها محصولات شان را در تنوع بسیار بالا طرح و رنگ و همچنین ابعاد، به کشورهای گوناگونی ارسال می نمایند. از جمله کشورهایی که می توان به آنان اشاره کرد که خریدار پر و پا قرص روبالشتی های ایرانی هستند، همسایه گان مان می باشند. در کنار این شرکت ها، گروه های بازرگانی متفاوتی هم در این حوزه فعال می باشند. آنان نیز بر اساس یک سری از فاکتورها اقدام به صادر کردن کالا می نمایند. 

روی هم رفته، اندازه و ابعاد روبالشتی ها ربط مستقیمی به خود بالش ها دارد. این محصول در ابعاد مختلفی تولید می گردد که و برای کاور پوشش آن نیاز است که پارچه هایی مورد استفاده قرار گیرند. اغلب روبالشتی ها را در ابعادی بزرگ تر از خود بالش تولید می کنند که کالا به راحتی وارد و خارج از آن شود. در این جا می توان مثالی را نیز ذکر کرد. 

بالش هایی که ابعاد ۷۰*۵۰ دارند، بیشتر از روبالشتی هایی در سایز ۴۶*۶۶ استفاده می نمایند. به این ترتیب بالش به خوبی درون این کالا جای می گیرد و دیگر تکان هم نمی خورد. با همه این ها، همه شرکت های صادر کننده این موارد را در نظر می گیرند و سپس محصولات را به کشورهای گوناگونی که سفارش دهنده اند، صادر می نمایند. 

شرکت های پخش کننده روبالشتی در کشور

شرکت های پخش کننده روبالشتی در کشورتولیدی هایی که روبالشتی ها را می دوزند، خود در کار پخش این محصول هم هستند. آنان در انواع مختلفی این کار انجام می دهند. این توزیع کنندگان عموماً به شکل عمده کالای خود را در اختیار مشتریان می گذارند. آن ها در بسته بندی های گوناگونی که شامل پلاستیک های ویژه ای می باشد، این محصولات را قرار می دهند و عرضه می کنند. 

از چنین شرکت هایی می شود در تنوع بالایی روبالشتی ها را تهیه کرد. آن ها همچنین در جنس های متنوعی نیز محصولات شان را تولید می نمایند و پس از آن در دسترس مصرف کننده قرار می دهند. از جمله روبالشتی هایی که می شود از شرکت های پخش کننده تهیه کرد، می توان به موارد زیر اشاره نمود که کاربرد زیادی دارند: 

  • روکش بالش گلدار 
  • روبالشتی پاکتی 
  • مدل روبالشتی عروس جدید 
  • روبالشتی دکمه دار 
  • روبالشتی مخمل جدید 
  • روبالشتی بند دار 
  • و غیره 

لیست قیمت فروش روبالشتی در ایران

لیست قیمت فروش روبالشتی در ایرانآیا در پی این هستید تا قیمت روبالشتی را به دست آورید؟ می دانید این محصول نسبت به سال پیش تا چه اندازه تغییر کرده است؟ برای این کار خوب است که سری به بازارهای کالای خواب بزنید. بیشتر فروشندگانی که در این حوزه فعالیت می کنند، این محصول را ارائه می دهند و در ضمن تازه ترین نرخ ها را هم برای تان اعلام خواهند کرد. 

در کنار این، اگر وقت و یا حوصله بیرون رفتن را ندارید، قادر هستید همان گونه که در خانه نشسته اید، به بازدید از سایت های اینترنتی بپردازید. سایت های زیادی هستند که روبالشتی را عرضه می کنند و در ضمن قیمت های آن را هم درج می کنند. به این ترتیب خواهید توانست که لیستی کامل از قیمت روبالشتی ها به راحتی تهیه کنید. 

از این طریق حتی می توانید به پاسخ سوال این که روبالشتی سیلک چیست، دست یابید. در کل، نرخ های این محصول بر اساس یک سری از شاخصه ها در نظر گرفته می شود. مثلاً قیمت دوخت روبالشتی می تواند روی نرخ این کالا تأثیر مستقیمی داشته باشد و یا پارچه ای که در تولید روبالشتی از آن استفاده می کنند هم از جمله موارد بسیار مهمی است که تولیدی ها در نظر می گیرند. هر چه پارچه نفیس تر و مرغوب تر باشد، طبعاً کالا هم ارزش بیشتری پیدا می نماید. مثل پارچه های سیلک یا ابریشمی. 

صادرات روبالشتی به کشورهای مختلف

صادرات روبالشتی به کشورهای مختلفدرباره این که کدام مراجع در زمینه صادرات، فعالیت می کنند، بحث کردیم و حتی آشکارا از این سخن راندیم که این شرکت ها به چه طرقی محصولات شان را به کدام یک از کشورها صادر می نمایند. اما در این جا می خواهیم به این موضوع بپردازیم که صادر کنندگان کدام یک از موارد را در نظر می گیرند تا بتوانند محصول را در زودترین زمان ممکن، به فروش رسانند؟ برای به دست آوردن جواب این سوال، می شود به خود شرکت های صادر کننده و بازرگانی نیز مراجعه کرد و یا خودتان نیز حدس بزنید. بسیار ساده می باشد. 

صادر کنندگان، به کیفیت کالا اهمیت ویژه ای می دهند. مرغوب بودن روبالشتی ها به صورت کامل، به کیفیت پارچه دارد. در بالا به این مسئله پرداختیم و مثال پارچه های ابریشمی را آوردیم. طبعاً نوع اصل ابریشم با پارچه های دیگری که از عموماً از الیاف مصنوعی تولید می شوند، فرق زیادی دارد. پس این گونه از کالا می تواند یک نوع محصول صادراتی به حساب بیاید. از طرف دیگر، شرکت بازرگانی، به مسائلی مانند استانداردهای روز هم دید خاصی دارند. بی تردید کشورهای مقصد نیز دغدغه این موضوع را دارند. 

خلاصه این که، روبالشتی هایی که در ایران و توسط کارگاه های کوچک و بزرگ دوخته می شوند، به کشورهای گوناگونی ارسال می شوند. 

بازرگانی فروش روبالشتی

بازرگانی فروش روبالشتیروبالشتی ها از جمله کالای مهم محسوب می شوند. همان گونه که هیچ خانه ای بدون بالشت نیست؛ می توان این موضوع را درباره روبالشتی ها هم مدعی شد. از روبالشتی ها برای موارد گوناگونی استفاده می کنند. اول این که محافظ بسیار خوبی هستند که اصل محصول یعنی بالش، کثیف نشود و یا این که از آن مراقبت گردد. مسئله دیگر این است که بیشتر بالش ها کاورهای نه چندان جالبی دارند و به همین سبب است که با روبالشتی می شود به آنان طرح، نقش و رنگ ویژه ای داد. 

با در نظر داشت این مواردی که به آن اشاره کردیم، می شود این گونه نتیجه گرفت که بازرگانی فروش روبالشتی از رونق خوبی برخوردار است؛ ضمن این که بیشتر تولید کنندگان این محصول، آن را برای فروش، به خارج از مرزها نیز ارسال می کنند. در همین جا هم اما و اگرهایی را می توان آورد. مثلاً اگر شما روبالشتی هایی از جنس های نه چندان خوب تولید کنید، بی گمان نمی توانید فروش خوبی داشته باشید. در کل، هدف این است که باید در تولید محصولاتی از این دست هم توجه جدی مبذول داشت. 

تولید روبالشتی در اندازه های مختلف در کشور

تولید روبالشتی در اندازه های مختلف در کشورهر کدام از روبالشتی ها ابعاد خاص خود را دارند که بر اساس استانداردهای بالش تولید می شوند. برخی از افراد دوست دارند که روبالشت های کاملاً چسبان به بالش باشد و برخی دیگر می خواهند که این کالا، گشاد بوده تا به راحتی بالش از آن خارج شود. در هر صورت، موضوع سایز مسئله ای کاملاً جداگانه از خود بالش می باشد. 

اندازه استاندارد روبالشی را می شود از فروشگاه هایی که عرضه کننده این محصول هستند نیز به دست آورد. مثلاً ابعاد روبالشتی هایی که برای نوزاد استفاده می شود، از نوع بالش های لوله ای تفاوت زیادی دارد. خلاصه این که نمی شود سایز ویژه ای را برای این گونه از محصول در نظر گرفت. 

بسیاری از تولیدی ها نیز بر اساس سفارش و این که چه بالش هایی وارد بازار می گردند، محصولات خود را سایز بندی می نمایند. بیشتر بالش هایی که در بازار ارائه می شوند، ۷۰*۵۰ هستند که روبالشتی ها نیز عموماً به همین ابعاد دوخته می شوند. 

فروش روبالشتی به قیمت مناسب در کشور

فروش روبالشتی به قیمت مناسب در کشورعرضه کنندگان مختلفی را می شود با گشت و گذاری در بازار پیدا کرد که در کار فروش روبالشتی های به قیمت مناسب می باشند. البته در حال حاضر، بیشتر این محصولات شرکتی هستند و نرخ ثابتی دارند. اما برخی از این کالا را به صورت سفارشی و یا در مدل های متفاوتی تولید می نمایند که همین مسئله دلیل تنوع نرخ آن می شود. 

ما به شما پیشنهاد می دهیم که برای خرید یک روبالشتی ارزان، به سایت های اینترنتی سر بزنید. در این سایت ها انواع متعددی از این کالا را مشاهده خواهید کرد و هر کدام را که نیاز داشته باشید، می توانید به راحتی و با فشار دادن چند کلیک، خریداری کرده و به هر نشانی ای که داده اید، در زمان تعیین شده تحویل بگیرید. 

از این طریق خواهید توانست که جدید ترین قیمت روبالشی سه بعدی را هم به دست آورید که یکی از مدل های تازه به بازار می باشد و بسیار هم شکیل و زیبا است. 

فروشندگان روبالشتی در ایران

فروشندگان روبالشتی در ایرانروبالشتی ها را فروشندگان مختلفی در شهرهای گوناگون کشورمان به فروش می رسانند. آنان در مدل ها، طرح ها، رنگ بندی های متنوع و هم چنین ابعاد گوناگونی عرضه می کنند. آن ها محصولات شان را از تولیدی هایی تهیه می کنند کارشان دوخت رو تشکی ساده، دوخت پشتی و کناره و دوخت روبالشتی بند دار است. 

این ها نشان می دهد که تنوع تا چه اندازه در این کالا وجود دارد. در کل، می شود با مراجعه به فروشگاه های معتبری که وجود دارند، روبالشتی ها را در این مدل های متفاوتی نیز تهیه کرد. مثلاً می توانید مدل روبالشی نوزاد را به دست آورید و همچنین مدل روبالشتی مجلسی را حتی سفارش دهید. 

برخی از این عرضه کنندگان، فروش عمده روبالشتی را هم انجام می دهند. آن ها قیمت عمده روبالشتی را نیز برای تان اعلام خواهند کرد. 

مراکز خرید و فروش روبالشتی در تهران

مراکز خرید و فروش روبالشتی در تهراندر تهران، مراکز گوناگونی وجود دارند که در آن خرید و فروش عمده روبالشی و تکی این محصول انجام می شود. 

از فروشگاه های متعددی که در بازارهای پایتخت کشورمان فعالیت می نمایند، می شود محصولات تولیدی روبالشتی تهران را هم تهیه کرد. این تولیدی در کار دوخت متکای سنتی نیز می باشد. 

در کل، می توان با اندکی جستجوی بیشتر، فروشندگانی را پیدا نمود که از بهترین پارچه ها، روبالشتی ها را تولید می نمایند و به بازار عرضه می دارند. اما چه پارچه هایی برای روبالشتی مناسب می باشند؟ در این جا به چند نمونه از این پارچه ها اشاره می کنیم: 

  • پارچه تترون 
  • پارچه مخمل 
  • پارچه ابریشمی 
  • پارچه ژرژت 
  • پارچه حریر 
  • و غیره 

مزیت های استفاده از انواع روبالشتی

مزیت های استفاده از انواع روبالشتیمزیت های روبالشتی بستگی به این دارد که شما از چه پارچه این کالا را تهیه کرده باشید. توصیه ما به شما این است که حتماً از پارچه های خوب نخی استفاده کنید. این نوع از روبالشتی ها طبعاً به راحتی شسته می شوند، نرم و لطیف هستند و همچنین در هنگام خواب، به پوست صورت تان هم آسیب وارد نمی کند. 

اگر می خواهید از که مزیت های بیشتر روبالشتی استفاده کنید، بهتر است که از خرید روبالشتی هایی که از الیاف مصنوعی کامل تولید می شوند، خود داری کنید. این گونه از محصولات هم باعث ایجاد عرق می شوند و هم این که زود بو می گیرند. 

انواع روبالشتی کدام اند؟

انواع روبالشتی کدام اند؟روبالشتی ها را به دو نوع اصلی می توان تقسیم بندی کرد که شامل ساده و طرح دار است. 

نوع ساده، در رنگ های متنوعی وجود دارد و یک دست می باشند. اما نوع طرح دار، داستان اش تا اندازه ای فرق می کند. این نوع از محصول از تنوع بسیار بیشتری برخوردار می باشد و به نوعی از جمله پر فروش ترین ها به شمار می رود. اغلب این رو بالشتی ها امروزه با بهترین مدل ها وارد بازار می شوند. 

اما می توان ئقش رنگ ها را هم در تنوع بخشید به روبالشتی ها موثر دید. شما در بازار به راحتی می توانید انواع این کالا را در الوان گوناگونی پیدا کنید. 

عرضه بدون واسطه روبالشتی در کشور

عرضه بدون واسطه روبالشتی در کشورکارگاه و شرکت های صنعتی ای که در کار تولید روبالشتی های می باشند، محصولات خود را عمدتاً بدون این که واسطه ای در میان باشد، به دست مشتریان می رسانند. آن ها به وسیله شعبی که دارند و یا سایت هایی که راه اندازی نموده اند، مستقیم با خود مشتری سر و کار دارند و به این ترتیب محصول شان را عرضه می دارند. 

این نوع از فروش، مزیت های متفاوتی دارد که مهم ترین آن، رسیدن جنس اصل به دست مصرف کننده است و دومین موضوع، پایین آمدن قیمت می باشد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما