فروش عمده پتو نوزادی لاله با تخفیف ۳۰ درصدی

پتو نوزادی لاله یکی از پرفروش ترین محصولات شرکت نساجی لاله مهرگان می باشد که با سایز مناسب که دارد در طرح های بسیار زیبا و جذاب ارائه میگردد. خریدارانی که قصد تهیه عمده این پتو را داشته باشند، می‌ توانند از تخفیف های ۳۰ درصدی شرکت استفاده کنند.

فروش عمده پتو نوزادی لاله با تخفیف 30 درصدی

مشخصات پتو استاندارد نوزادی

مشخصات پتو استاندارد نوزادی انتخاب درست پتوی نوزادی به عنوان یکی از مهمترین کالا های خواب برای نوزادان، امری است که بسیاری از والدین به آن توجه دارند.

به طور کلی لازم است بدانید در حال حاضر پتو های نوزادی در رنگ های بسیار جذاب و طرح های خاصی ارائه شده که افراد می‌ توانند متناسب با سلیقه خود نوعی از آن را انتخاب کنند.
در اینجا باید توجه داشته باشید علی‌ رغم این که این پتو ها باید از زیبایی کافی برخوردار باشند، طبیعتاً کیفیت آن نیز بسیار مورد اهمیت است.
به طوری که الیاف به کار رفته در آن باید از الیاف ضد حساسیت بوده زیرا نوزادان با پوست حساسی که دارند ممکن است به بعضی از الیاف همچون پلی استر حساسیت داشته باشند.
در اینجا باید توجه داشته باشید که یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده پتو نوزادی و دیگر انواع پتو، شرکت لاله می باشد.

محصولات این شرکت که کاملاً دارای نشان استاندارد است در برابر شست و شو، خشکشویی و مالش ثبات ابعاد داشته و مقاومت بالای دوخت‌ نوار آن نشان دهنده کیفیت محصول می باشد.

به طور کلی باید بدانید ابعاد پتو نوزادی لاله ۸۰ در ۱۱۰ سانتی متر می باشد که اندازه ای کاملا مناسب است. توجه داشته باشید اگر پتو‌ نوزادی از ابعاد استاندارد برخوردار نباشد، مشکلاتی برای والدین و کودک به وجود می آورد.

قیمت نهایی پتو نوزادی لاله

قیمت نهایی پتو نوزادی لاله از آنجایی که پتوی نوزادی لاله در طرح ها و رنگ های بسیار متعددی موجود است، هنگامی که افراد قصد خرید پتو نوزادی را داشته باشند ابتدا لازم است متناسب با سلیقه خود طرح خاصی را انتخاب کنند.

در خصوص قیمت این پتو ها نیز باید توجه کنید که اگ رچه این محصول از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است اما قیمت فروش آن کاملاً به صرفه و اقتصادی می باش.
د با این وجود لازم است توجه داشته باشید خریداران عمده می‌ توانند با سفارش مستقیم این محصول از تخفیف های خوبی بهره ببرند.

در اینجا می‌توان گفت مناسب بودن قیمت پتو نوزادی لاله نشان بر بی‌ کیفیتی آن نمی باشد بلکه همانطور که گفته شد در این شرکت از بهترین مواد اولیه استفاده شده است، اما از میان برداشتن دلالان مهمترین دلیل کاهش این قیمت می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما