مرکز فروش بالش طبی خواب

برای خرید بالش طبی مناسب خواب خود و خانواده میتوانید با مراجعه به سایت فروش بالش طبی این محصول را از طریق فروشگاه های عرضه کننده بالش خریداری کنید؛ همچنین با مراجعه به سایت معتبر فروش بالش طبی میتوانید این محصول را با تخفیف بیشتر خریداری کنید تا در کمترین زمان بالش خریداری شده خود را درب منزل دریافت کنید. مراجعه به سایت فروش بالش طبی و همچنین مزیت خرید از طریق سایت به این صورت است که از کیفیت بالش طبی خریداری شده خود مطمئن هستید.

مشخصات بالش طبی خواب

مشخصات بالش طبی خواب

بالش طبی خواب محصولی مناسب برای خواب است که با مشخصاتی همراه است. بالش طبی خواب روکش نخی و قابل شست و شو دارد و چشم بند دارد. مناسب برای افرادی با قد و شانه متوسط است؛ همچنین برای افرادی که مشکل ستون فقراتی دارند یا برای عموم افراد استفاده از این بالش توصیه میشود.
بالش طبی خوابی راحت و آسوده را برایمان به ارمغان می آورد، خواب یکی از مهم ترین نیازهای بدن هر انسانی است که بسیار حیاتی و حائز اهمیت است و سلامتی بدن را تأمین میکند. کمبود خواب در بدن باعث ایجاد عارضه های قلبی و سکته میشود. همچنین در چهره انسان اثرات مخرب میگذارد. افرادی که برای خواب دچار مشکل میشوند و نمیتوانند خوابی راحت و آسوده را داشته باشند، باید به دنبال رفع هرچه سریع تر این مشکل باشند. ممکن است کم خوابی برخی از افراد به دلیل عدم استفاده از بالش و تشک طبی باشد. بالش طبی خواب، مناسب تمام رده های سنی است. یک بالش طبی از نرمی و کیفیت مناسبی برخوردار است تا ستون فقرات را در بهترین حالت ممکن قرار دهد.

از بالش های طبی چه میدانید

از بالش های طبی چه میدانید

بالش طبی نمونه ای از یک خواب راحت است، به طوری که در هنگام استفاده از این بالش طبی حتی اگر بر روی زمین سفت هم بخوابید، باز هم احساس راحتی میکنید، زیرا مهم ترین بخش در بدن که خواب راحت و آسوده به آن بستگی دارد، استفاده از بالش طبی مناسب است تا ستون فقرات را در جایگاه اصلی خود و حالت اس شکل نگه دارد تا ستون فقرات بدن در بهترین حالت ممکن خود قرار بگیرد. قرارگیری سر بر روی بالش در فاصله مناسب و درست تا سینه باعث میشود خوابی راحت تر و با شرایط تنفسی بهتر برای شما خریداران عزیز به ارمغان آورد. بالش طبی مورد نظر دارای گواهی سلامت است که ارتوپد و متخصص سر و گردن این بالش را برای داشتن خوابی آسوده تأیید کرده اند. با در نظر گرفتن ویژگی های بالش طبی قطعاً توجه تان بیشتر جلب این بالش خواهد شد.
در اولین دیدگاه و اولین قدم در خرید بالش طبی خواب، باید بالشی خریداری شود که متناسب با رده سنی شما باشد. بالش های طبی در اندازه های بزرگسالان، بالش طبی کودکان، بالش طبی دور گردن، بالش طبی زانویی، بالش طبی برای مادران باردار و… است. بعد از انتخاب بالش مخصوص خود میتوانید سایز بالش طبی خواب خود را انتخاب کنید.
سایز بالش های طبی متنوع است. سایزهای متوسط و سایزهای ایکس لارج، سایز لارج هم یکی از اندازه های متفاوت این محصول است.

بالشت پشت کمری
بالش های پشت کمری و بالش های نشیمنگاهی در سایزهای بزرگ (ایکس لارج و لارج) یافت میشوند. در انتخاب و خرید بالش طبی خواب حتماً از روبالشی استفاده کنیند تا بالش طبی دچار لکه و کثیفی نشود. قطعاً به مرور زمان روبالشی آلودگی را به خود جذب میکند و از این رو با استفاده از روبالشی مناسب میتوان آن را به طور مکرر شست و شو کرد تا بالش طبی خواب کیفیت خود را از دست ندهد و کثیف نشود.
در هنگام خرید بالش طبی باید به نکاتی توجه کرد، امروزه تولیدکنندگان روبالشی از الیاف های طبیعی و مصنوعی، پلی استر و مخمل برای تولید انواع روبالشی ها استفاده میکنند.
جنس روبالشی استفاده شده برای بالش طبیعی باید جوری باشد که قابل شست و شو و ضد تعریق و همچنین ضد حساسیت باشد تا برای افرادی که حساسیت پوستی و اگزما دارند، مناسب باشد و آسیب به بدن نرساند. فوم استفاده شده و به کار رفته در بالش ها باید سرد و نرم باشد، از این رو در حین خرید باید بسیار به این نکته توجه کرد، زیرا بالش طبی را برای یک خواب چندین ساله خریداری میکنید. خرید بالش طبی و روبالشی به مراتب راحت تر باعث میشود در طول روز یا شب فارغ از انتخاب نوع بالش طبی، به سمت خواب فراخوانده بشوید و به استراحت خوب بپردازید.
بالش طبی خواب به صورت برندی شناخته شده برای خواب است که نوع روکش و فوم استفاده شده در آن برای خرید حائز اهمیت است. علاقه مندان برای استفاده از این نوع بالش ها و محصولات طبی خواب میتوانند با مشورت از طریق مختصصان در این زمینه، بالش مناسب را خریداری کنند. بالش طبی از نظر قیمت نسبت به سایر بالش ها قیمت بالاتری دارد و همه این بالش های طبی از کیفیت بالاتری برخوردارند.

مزایای استفاده از انواع بالش استاندارد

مزایای استفاده از انواع بالش استاندارد

بالش طبی خواب مورد استفاده نه تنها باید مرغوبیت بالایی داشته باشد، بلکه باید با حالت خواب و به طور معمول هرچند سال یک بار تغییر یابد. این ویژگی در فوم عالی و مرغوب قابل توجه و استفاده است. برخی عادت های اشتباهی که در هنگام خواب داریم و باعث آسیب رساندن به گردن و ستون فقرات و سر میشود، شامل زمانی است که به پشت میخوابیم که باعث تمرکز فشار در بخش کمر میشود، در نتیجه خوابیدن به پهلوها باعث فشار به ستون فقرات و شانه ها میشود، در صورتی که بر روی شکم بخوابیم، اندام های داخلی و گردن و سر در حالت بدی قرار میگیرد که باعث بیماری مانند عارضه گردن میشود. استفاده از بالش طبی باعث شده تمام این مشکلات رفع شود و به راحتی در تمام جهات استراحت کنید. همچنین این کالا ضمانت هفت روز برگشت کالا را دارد.

عرضه کنندگان بی واسطه بالش طبی خواب

عرضه کنندگان بی واسطه بالش طبی خواب

شرکت تولیدی بالش طبی یکی از بهترین برندهای تولیدکننده سرویس خواب خود را به عرضه گذاشته و همگان را از این محصول شگفت انگیز حیرت زده کرده است. تولیدکننده کالای بالش مناسب خواب با به کارگیری مواد اولیه مصرفی در محصولات داخلی خود، کالای بی نظیری را به سطح بازار عرضه کرده است. بالش طبی پس از فروش عالی که داشت، تبدیل به برند محبوبی در بین بالش های دیگر شده و خریداران زیادی را به خود جذب کرده است. کیفیت این محصول به قدری منحصر به فرد است که در اقصی نقاط کشور این بالش در همه خانه ها موجود است. برای خریدی آسان و بی دردسر میتوانید بالش خواب را بدون واسطه و تاجران از طریق شرکت تولیدی این محصول خریداری کنید تا در اسرع وقت و کمترین زمان این محصول به دست شما مصرف کنندگان عزیز برسد. از این رو خرید اینترنتی مزیتی دارد که باعث میشود بالش طبی را با قیمت تولیدی خریداری کنید و هزینه های مصرفی شامل حمل و نگه داری فروشگاه های عرضه کننده بالش را متحمل نمیشوید و با قیمت مقرون به صرفه ای این بالش خواب را خریداری میکنید.

عرضه بالشت طبی
عرضه کنندگان بی واسطه بالش طبی خواب در سراسر کشور وجود دارند و این بالش را به راحتی میتوانید از طریق فروشگاه ها و نمایندگی های معتبر شرکت فروش بالش طبی خواب خریداری کنید. بیشتر این عرضه کنندگان در شهرهای تهران، کاشان، یزد، کرمان و قم و… وجود دارند و نمایندگی های تولید بالش طبی در سراسر کشور وجود دارند.

بالش استوانه ای

بالش استوانه ای

بالش طبی خواب استوانه ای یک نمونه از بالش های تولیدشده طبی است که به شکل استوانه و گرد است. بالش طبی  به حالت حلقه ای برای افرادی که دچار مشکل لگن هستند، مناسب است و برای افرادی که در ناحیه باسن جراحی داشته باشند، توصیه میشود. بالش استوانه ای طبی یک نمونه از نرم ترین و باکیفیت ترین بالش های طبی است.
یک خواب راحت و آرامش بخش ۶۰ درصد به بالش و ۴۰ درصد به شکل خوابیدن که مشکلات جسمانی را برایمان ایجاد نکند و درگیر آنها نباشید، وابسته است و همچنین بستگی به این دارد که به چه شکل بخوابید، برخی از افراد عادت دارند تا بر روی شکم بخواند یا روی کمر بخوابند که در این صورت پیشنهاد میشود از بالش های استوانه ای استفاده کنند. بالش های استوانه طبی ؛ نه سفت هستند و نه خیلی نرم، بالش باید به صورت میانه باشد و از کیفیت مرغوبی برخوردار باشد.
اگر در حین خواب بر روی پهلو میخوابید، بهتر است از بالش های نازک طبی استفاده کنید تا فشار روی گردن و ستون فقرات شما وارد نشود.
افرادی که دچار سوزش سر دل هستند، بهتر است از بالش های طبی به شکل مثلثی استفاده کنند، زیرا شیب این بالش های طبی باعث میشود سر بالاتر از شکم قرار بگیرد و اسید معده به سمت بالا (سر و گلو) حرکت نکند و از این رو ترش نمیکنید و گلویتان در حین خواب نمیسوزد، در نتیجه آثار زیان باری را بر بدنتان پس از بیدار شدن از خواب حس نمیکنید. از این رو افرادی که بر روی شکم و صورت خود (پشت به آسمان) میخوابند، بهتر است از این بالش استوانه ای طبی استفاده کنند تا فشار زیادی به گردن و ستون فقراتشان وارد نشود.

بالش طبی
زنان باردار بهتر است از بالش استوانه ای طبی مناسب خواب استفاده کنند، زیرا در هنگام خواب پهلو و شکم و سر و ران ها را در حالت متقارن نگه میدارد و به راحتی میتوانید به بالش استوانه ای خواب تکیه بدهید تا دچار درد نشوید و در این صورت فرزند دلبندتان راحت تر در حالت اصلی خود قرار میگیرد.
شاید برایتان این سؤال پیش آمده باشد که فضانوردان از چه نوع بالش هایی استفاده میکنند که به گردن درد و مشکلات ستون فقرات و بالاتنه دچار نمیشوند؟! فضانوردان از بالش های طبی مناسب خواب به دلیل وزن کمتری که این بالش نسبت به سایر بالش ها دارد، استفاده میکنند. در نبود اکسیژن و حالت خلأ وزن بالش افزایش پیدا میکند و فشار بیشتر میشود. از این رو فضانوردان با استفاده از بالش های طبی استراحت میکنند. مزایای استفاده از این بالش در سفرهای فضایی این است که بالش با فوم مناسب است که ستون فقرات و حالت سر بر روی آن به راحتی قرار میگیرد.
به صورت کلی استفاده از بالش طبی برای افرادی که مشکلات عضلانی و ستون فقرات دارند، توصیه میشود.

بالش ضد چروک

بالش ضد چروک

بالش طبی بسیار نرم و سبک است که باعث عرق کردن نمیشود. بالش طبی خواب از سر شما محافظت میکند و این بالش ها نیاز به خشک شویی ندارند، زیرا چروک نمیشوند و باله و آستر استفاده شده در این بالش ها ضد چروک است.

بالش جهیزیه

بالش جهیزیه

بالش طبی همانند خواب برای بدن نیاز اساسی است که استفاده از بالش طبی را باید از سنین کوچک تر آغاز کرد. این بالش طبی برای همه رده های سنی استفاده میشود. بالش طبی برای جهیزیه و سرویس خواب عروس خانم ها مناسب است و توصیه میشود اگر افرادی تاکنون از بالش طبی استفاده نکرده اند، هنوز دیر نشده و هرچه سریع تر به استفاده از این بالش اقدام کنند تا خود و همسرشان را از این بالش تک نفره و دو نفره بهره مند کنند. همچنین این بالش به دلیل داشتن ویژگی هایی مانند (سبک بودن، پرز پرز نشدن، ضد تعریق، ضد لکه و بدون جذب لکه و همچنین داشتن طرح زیبا و مناسب با طرح دکوراسیون خانه) بسیار مناسب است. طراحی ویژه این بالش به حدی منحصر به فرد است که مدل تک نفره آن مناسب برای دو نفر است و برای افرادی که حساسیت پوستی و آلرژی دارند، استفاده از بالش طبی خواب توصیه میشود. بالش طبی خواب به دلیل داشتن تهویه مناسب و ضد تعریق، گردش هوا را درون خود دارد.

بالش طبی راحت

بالش طبی راحت

بالش طبی برای افرادی که بالش سفت و محکم را دوست ندارند، مناسب است. افرادی که بالش سفت و بزرگ را دوست دارند، باید خود را وادار به استفاده از بالش طبی کنند و عادت استفاده از بالش سفت را کنار بگذارند که کمی اوایل سخت به نظر میرسد و باعث ناراحتی فرد میشود، اما بهتر است هرچه سریع تر این عمل را انجام دهند؛ زیرا بالش سفت شاید اکنون به آنها آرامش و خواب مناسب بدهد، اما در آینده عوارضی مانند (دیسک گردن، دیسک کمر، قوزشدگی کمر، سردرد و…) را به همراه دارد. بالش طبی مناسب قابلیت شست و شو به صورت دستی هر دو سال یک بار را دارد، هرچند توصیه میشود این عمل را برای بالش طبی انجام ندهید و درعوض از روبالشی ها استفاده کنید تا آنها را هرچند وقت یک بار بشویید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما