نمایندگی فروش پتو دونفره نرمینه با قیمت عالی

نمایندگی فروش پتو دونفره نرمینه با قیمت عالی هم اکنون در خدمت مشتریان عزیز می باشد. این نوع پتو با بهره گیری از بهترین و مرغوبترین مواد اولیه و با استفاده از به روز ترین خطوط تولید کارخانجات خود، در بازار عرضه می شود. پتوی دو نفره با رنگ ها، طرح ها و اشکال مختلف تمامی سلایق موجود را پوشش می دهد.

عمر بالا و پوسیده نشدن این پتو از ویژگی های منحصر به فرد آن می باشد که زوجین عزیز می توانند با انتخاب این پتو، دغدغه های ذهنی خود را در خرید اقلام اتاق خواب برطرف نمایند. 

نمایندگی فروش پتو دونفره نرمینه با قیمت عالی

پتوی دونفره استاندارد چه مشخصاتی دارد؟

پتوی دونفره استاندارد چه مشخصاتی دارد؟

پتو دونفره استاندارد چه مشخصاتی دارد؟

این سوالی است که بسیاری از خریداران پتو نرمینه گل برجسته از خود می پرسند و قصد داریم که در اینجا به آن پاسخ دهیم.

در خرید پتو دونفره باید به این نکته توجه نمود که اغلب سایز استاندارد برای این نوع پتو ها ۲۴۰ در ۲۱۰ می باشد. جنس اغلب آن ها پلی استر می باشد و قابلیت شست شو در ماشین لباس شویی را نیز دارا هستند. وزن آن ها بسیار سبک است و به زیر ۵ کیلوگرم در مجموع می رسد که این موضوع خواب راحتی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. 
طرح گل برجسته بسیار شیک این پتو باعث شده است تا بیش از پیش به اتاق خوابتان جلوه و زیبایی بخشیده شود. این پتوها در انواع رنگ ها، مدل ها، طرح ها و اشکال مختلف هم اکنون در نمایندگی فروش قابل تهیه می باشند تا سلایق گوناگون را در بر بگیرند. 

آخرین قیمت پتو دونفره نرمینه

آخرین قیمت پتو دونفره نرمینه

آخرین قیمت پتو دونفره نرمینه را می توانید فقط با چند کلیک ساده به دست آورید. نمایندگان فروش و عرضه ما در ارتباط با این محصول به صورت تلفنی و یا اینترنتی، آماده پاسخگویی به مشتریان عزیز می باشند. در همین راستا شیوه ی فروش به صورت عرضه مستقیم می باشد که این امر با حذف واسطه ها باعث می شود تا قیمت تمام شده برای مشتریان عزیز بسیار کمتر از موارد مشابه در بازار شود. از این رو می توانید برای هتل ها و مراکز اقامتی نیز به صورت عمده این خرید را انجام دهید تا از تخفیفات ویژه آن بهره مند شوید. 
این نوع پتو در بسته بندی های شیک و جذاب به مشتریان عرضه می شود و در ساخت آن از مرغوب ترین و بهترین مواد اولیه استفاده شده است تا ضامن طول عمر، زیبایی و کارایی آن برای شما باشد. طرح گل برجسته این پتو هم اکنون با استقبال خوبی از سوی مصرف کنندگان مواجه می باشد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما