خرید روبالشتی مخمل پورشه اعلا برای صادرات

آیا به دنبال خرید روبالشتی مخمل پورشه اعلا برای صادرات هستید؟ در ایران این جنس از روبالشتی را در مراکز تولیدی محدودی می توانید پیدا کنید. این محصول از کیفیت بسیار خوبی برخوردار میباشد. روبالشتی پورشه بهترین گزینه برای صادرات به کشورهای همسایه ایران می باشد. در این میان می توان کشورهایی مثل عراق، پاکستان، قطر، عراق، ترکیه، روسیه و … را نام برد. عراق جزء کشورهایی است که از این محصول بیشترین استقبال را کرده است. خصوصا در ماههای محرم و صفر به علت کثرت حضور زائران در این کشور خرید این محصول از ایران بیشتر صورت می گیرد.این محصول نسبت به انواع روبالشتی مخمل ارزان از بازار جهانی بهتری برخوردار می باشد.

انواع مخمل پورشه

پورشه چه خصوصیاتی دارد؟

پارچه پورشه از خانواده پارچه های مخمل مبلی می باشد. تفاوت آن با دیگر مخمل ها در ارتفاع پرزهای آن میباشد. این محصول پرزها ی بسیار کوتاه و در بعضی موارد سطح کاملا صافی دارد. همچنین در عین ضخامت قابل توجه و گرم بالایی که دارد از لطافت خاصی برخوردار می باشد. در ایران این محصول قدمت زیادی ندارد. می توان گفت سابقه استفاده از این محصول در تولید روبالشتی به ۱۰ سال نمی رسد. در عین حال به علت جنس مرغوب و استحکام بالا در دوخت امروزه بازار بزرگی را به خود اختصاص داده است.

ویژگی های روبالشتی مخمل پورشه اعلا

روبالشتی مخمل پورشه اعلا دارای خصوصیات منحصر به فردی میباشد از جمله:

  • ضخامت و وزن متناسب
  • عدم پرز دهی و کل شدن
  • در شستشو مقاوم است
  • عدم رنگ دهی و یا پخش رنگ
  • چروک نمی شود
  • دارای تنوع بالای طرح است
  • بوی بد نمی گیرد
  • زود کثیف نمی شود

و بسیاری ویژگی های دیگر که در هنگام استفاده از آن مشتریان زیادی را راضی نگهداشته است.

روبالشتی مخمل پورشه اعلا

شاخصه های خرید روبالشتی مخمل پورشه

برای خرید روبالشتی مخمل پورشه باید به موارد زیر توجه کنید

  1. در هنگام خرید از وزن آن اطمینان پیدا کنید.
  2. در انتخاب طرح ها دقت کنید.
  3. از اندازه روبالشتی اطلاع پیدا کنید.
  4. اطلاعات لازم در مورد نحوه شستشوی روبالشتی را بپرسید.
  5. در صورت عدم اطمینان از فروشنده بخواهید برایتان نمونه کار ارسال کند.

سعی کنید اطلاعات کاملی را از محصول دریافت کنید. هر چه اطلاعات شما بیشتر باشد بهتر می توانید مشتریان خود را مجاب کنید. همچنین با اطمینان خاطر بیشتری خرید می کنید.

نحوه خرید برای صادرات روبالشتی

اگر شما به دنبال خرید روبالشتی مخمل برای صادرات هستید باید با مراکز مرجع تماس بگیرید. برای صادرات شما نیاز به حجم بالایی از محصول دارید. بسیاری از تولیدی ها نمی توانند نیاز بالای شما را براورده کنند.همچنین روبالشتی مخمل پورشه اعلا به علت قیمت بالاتری که نسبت به نمونه های مشابه دارد در حجم کمتری خرید و فروش می شود. اما تولیدی های عظیم می توانند حجم بالای مورد نیاز شما را تامین کنند. همچنین می توانید بسته بندی محصول را بنا به بازاری که می خواهید عرضه کنید خودتان به عهده بگیرید تا محصول را با قیمت مناسب تری دریافت کنید.

نحوه خرید برای صادرات روبالشتی روبالشتی مخمل پورشه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما